Fitness Seller

Weerwolf Game 5 : Special Edition

Nee joh, vind het cool. Tis alleen jammer dat het net in een voor mij drukke week is. Ik moet dus beetje alt tabben op werk en kan niet zo goed alles in me op nemen.

Kan dat plaatje van die Wolf niet door een image recognition tooltje heen ofzo om te kijken of dat plaatje idd ergens anders gepost is of bewerkt door onze spelleider...?
Same here probeer het verhaal terug te lezen maar kom steeds halverwege en moet dan weer opnieuw beginnen eigenlijk is het geen doen :P

Die post van Lork is ge-edit en dus niet geldig. No vote for me :banana:

aha heb je die link naar de pagina of het paginanr?

Staat erbij dat dit een hint naar de weerwolf dan?

Waarschijnlijk is hij alleen een cult anders zouden er wel heftigere tegen argumenten zijn gekomen van medecultisten. De persoon waarmee Lessoe geassocieerd wordt schijnt evil te zijn, vandaar de vote/redenatie dat Lessoe dat ook is.

Waarschijnlijk is hij alleen een cult anders zouden er wel heftigere tegen argumenten zijn gekomen van medecultisten. De persoon waarmee Lessoe geassocieerd wordt schijnt evil te zijn, vandaar de vote/redenatie dat Lessoe dat ook is.
Dus dat kan een cultis, de assasin of de wolf zijn... mmm ja denk stem ik ook maar op Lessoe!

Ik ben zo trainen, stem gaat voorlopig ook naar Lessoe

Verdachte cults op dit moment: feedback, lork, peerebaum. En lessoe natuurlijk, maar die gaat er al uit.

Dus dat kan een cultis, de assasin of de wolf zijn... mmm ja denk stem ik ook maar op Lessoe!

De assasin staat aan de good side alleen ben ik daar na zijn actie van eergisteren ook niet helemaal zeker van. Als hij niet compleet zeker is van zijn actie's raad ik hem dan ook aan nog even te wachten tot er meer cults bekend zijn anders kan het maar zo zijn dat er vanavond 2 burgers sterven.

Over de hint in het laatste verhaal 'RAQI, if you do this right, you find the name of someone important'. Ik denk dat dit slaat op de heks. En RAQI slaat op de naam. RAQI is volgens mij een straatterm en kan duiden op 1 van de spelers in het spel (is er hier iemand een gangsta?). Of het is een anagram van IRAQ? Iemand hier met connectie tot Irak oid?

Over de hint in het laatste verhaal 'RAQI, if you do this right, you find the name of someone important'. Ik denk dat dit slaat op de heks. En RAQI slaat op de naam. RAQI is volgens mij een straatterm en kan duiden op 1 van de spelers in het spel (is er hier iemand een gangsta?). Of het is een anagram van IRAQ? Iemand hier met connectie tot Irak oid?

Je wilt hier toch niet dat wie hier de heks gaan benoemen?

Meer cults bekend en meer burgers dood ook. Assasin lijkt me sowieso een erg moeilijke rol. Zou zelf ook niet goed weten wat te doen. Als hij een vermoeden heeft en het is juist dan zijn er wel in 1 keer 2 cults uit. Is hij mis dan zijn er weer 2 burgers aan en een cult.

Als jullie nou vanavond gewoon de wolf er eens uitstemmen, kan ik weer meedoen volgende pot.

Verdachte cults op dit moment: feedback, lork, peerebaum. En lessoe natuurlijk, maar die gaat er al uit.
damn ik zeg weer 2 zinnen en ben weer verdacht :roflol: heb ik een stigma ofzo?

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jun 2012 om 18:17 ----------

De assasin staat aan de good side alleen ben ik daar na zijn actie van eergisteren ook niet helemaal zeker van. Als hij niet compleet zeker is van zijn actie's raad ik hem dan ook aan nog even te wachten tot er meer cults bekend zijn anders kan het maar zo zijn dat er vanavond 2 burgers sterven.
+1 er is nog zeer weinig bekend over de rollen die de spelers hebben dus de kans dat er onschuldige burgers sneuvelen is vrij groot...

:roflol:

Terug
Naar boven