De 3e nacht is in aantocht.
Dorpsbewoners die eerst stil waren, zijn nu langzaam meer aan ’t communiceren.
Veel moeite met stemmen hebben de dorpsbewoners niet. Unaniem stemmen ze op Lessoe. Zijn verdediging is minimaal en hij lijkt zich al snel te hebben overgegeven.
“Dood met die cultist” roept Rob G, “Ja weg met hem” zegt een ander.
Sommige zijn bang voor ’t besluit, andere hebben een geniepige grijns op hun smoel.
Lessoe die de strop inmiddels al om zijn nek heeft, ziet vol afschuw hoe zijn cultbroeders hem verraden. “Is dit wat ik terugkrijg voor ’t trouw zijn aan de wolf? Vuile tyfushonden, ik ga jullie verraden!!!!!!” . Maar veel tijd heeft lessoe niet om te spreken. Hij word als snel van de balk afgetrapt en ’t zielige lijf bungelt in de lucht. Dorpsbewoners beginnen te juichen en beginnen met stokken tegen hem aan te slaan. Net als een Pinata. Als cadeau krijgen de dorpsbewoners de ingewanden & kwarkvarken maakt zn naam waar, hij neemt vol trots een hap uit t hart van Lessoe. “We zullen jullie allemaal krijgen, k*t cultisten. Vroeg of laat hangen jullie allemaal”.
A citizen will be found with the numbers : 2327578
Na ’t schitterend einde van ’t leven van Lessoe vertrekken ze naar zijn huis op zoek naar aanwijzingen over andere cultisten of zelfs de wolf.
Ze trappen zijn deur in en beginnen alle kastjes te plunderen.
BearelleJonas vind een paar papiersnippers en probeert ze bij elkaar te krijgen.
Het schijnt een bevel te zijn voor een andere cultist om de jager te vermoorden.
“Geliefde broeder,
Mijn geplande dood zal vele burgers niet afleiden, wij zullen haast moeten maken en de jager moeten vermoorden!
Een duistere geest vertelde mij “De Jager heeft een moord van een dubbelganger op zijn geweten” De geest kun je vinden in ’t donkere bos hij zal je verder helpen.
De wolf zal overwinnen.”
Lessoe is dood, hij was
cultist
Het is
Nacht tot 10.00.
Ik verwacht een pm van De sl*t, Jager, Assassin, Heks, Wolf en eventueel het meisje.