Fitness Seller

Weerwolf Game 5 : Special Edition

als je het verhaal al hebt Remi, mag je het van mij posten

Verdachte cults op dit moment: feedback, lork, peerebaum. En lessoe natuurlijk, maar die gaat er al uit.

Alleen omdat ik vaak keek? Hmm strange b argument. Ik ben wat afwachtendr omdat ik voor het eerst dit spel doe en nog niet precies snap hoe je hints moet interpreteren etc.

Alleen omdat ik vaak keek? Hmm strange b argument. Ik ben wat afwachtendr omdat ik voor het eerst dit spel doe en nog niet precies snap hoe je hints moet interpreteren etc.

Dat was woopy ook in z'n eerste potje, bleek hij een cult te zijn schuilend achter zijn zogezegde onwetendheid vh spelletje

Verdachte cults op dit moment: feedback, lork, peerebaum. En lessoe natuurlijk, maar die gaat er al uit.

Wat een cult praatjes heb jij weer.

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jun 2012 om 19:02 ----------

Op zich ben ik het met je eens. Maar de ene keer zeg je dat je deze pagina op je telefoon op de achtergrond hebt. Nu zeg je dat je regelmatig kijkt..?

Ja voor mij is het ook ok, kan ik het nog rap lezen voor ik ga trainen :D.

Ik denk zelf dat feedback de sl*t is. Volgens mij is daar een kleine hint voor te vinden in het laatste verhaal.

De sl*t is niet echt een belangrijke positie en slaapt elke avond bij iemand anders. Vandaar dat ik dit ook zo neerzet, wil feedback niet in gevaar brengen namelijk.

• Like
Waarderingen: Lork
Ik denk zelf dat feedback de sl*t is. Volgens mij is daar een kleine hint voor te vinden in het laatste verhaal.

De sl*t is niet echt een belangrijke positie en slaapt elke avond bij iemand anders. Vandaar dat ik dit ook zo neerzet, wil feedback niet in gevaar brengen namelijk.

:roflol:
Laat Marcel er maar niet achter komen.

Wat een cult praatjes heb jij weer.

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jun 2012 om 19:02 ----------

Op zich ben ik het met je eens. Maar de ene keer zeg je dat je deze pagina op je telefoon op de achtergrond hebt. Nu zeg je dat je regelmatig kijkt..?

Ik heb hem ook op mn achtergrond alleen hij zei dat ik vaak keek:p

lessoe omdat dat de enige duidelijke hint is op dit moment.. Behalve dan die van het plaatje maar daar ben ik nog niet uit.

Lol zo groot zal de verassing toch niet zijn? :p

Half 9 is de deadline toch? Ik zeg wachten. Ben zelf net thuis. Misschien kan ik nog eem revolutie starten!

• Like
Waarderingen: Lork
Remi: kan je eigenlijk niet alle verhalen van jou ook in een spoiler in de openingspost zetten. Dat maakt het makkelijker wat te zoeken, zou chill zijn, in een spoilertje ofzo.

• Topic Starter Topic Starter
Remi: kan je eigenlijk niet alle verhalen van jou ook in een spoiler in de openingspost zetten. Dat maakt het makkelijker wat te zoeken, zou chill zijn, in een spoilertje ofzo.

Ja zal ik doen...

Ik denk alleen niet dat je revolutie kan starten in die 15 min... Lessoe heeft namelijk iets van 12 stemmen tegen.

Ik kan erg overtuigend zijn.

Nee maar gewoon de deadline is 20:30. Nu is het gewoon duidelijk, klaar. Maar vaak loggen er op het laatst nog wat mensen in of wordt er wat geluld. Zal nu zeker niet het geval zijn. Maar kom nu zelf ook net binnen en reken op half 9.

12 stemmen voor Lessoe, 1 voor mij (telt die stem ivm edit?). Zijn dus deze rondem weer ontzettend veel mensen die geen vote uitbrengen.

Terug
Naar boven