Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verdachte cults op dit moment: feedback, lork, peerebaum. En lessoe natuurlijk, maar die gaat er al uit.
Alleen omdat ik vaak keek? Hmm strange b argument. Ik ben wat afwachtendr omdat ik voor het eerst dit spel doe en nog niet precies snap hoe je hints moet interpreteren etc.
Verdachte cults op dit moment: feedback, lork, peerebaum. En lessoe natuurlijk, maar die gaat er al uit.
Alleen omdat ik vaak keek? Hmm strange b argument. Ik ben wat afwachtendr omdat ik voor het eerst dit spel doe en nog niet precies snap hoe je hints moet interpreteren etc.
als je het verhaal al hebt Remi, mag je het van mij posten
Ik denk zelf dat feedback de sl*t is. Volgens mij is daar een kleine hint voor te vinden in het laatste verhaal.
De sl*t is niet echt een belangrijke positie en slaapt elke avond bij iemand anders. Vandaar dat ik dit ook zo neerzet, wil feedback niet in gevaar brengen namelijk.

Wat een cult praatjes heb jij weer.
---------- Post toegevoegd Tue 12 Jun 2012 om 19:02 ----------
Op zich ben ik het met je eens. Maar de ene keer zeg je dat je deze pagina op je telefoon op de achtergrond hebt. Nu zeg je dat je regelmatig kijkt..?

Half 9 is de deadline toch? Ik zeg wachten. Ben zelf net thuis. Misschien kan ik nog eem revolutie starten!
Remi: kan je eigenlijk niet alle verhalen van jou ook in een spoiler in de openingspost zetten. Dat maakt het makkelijker wat te zoeken, zou chill zijn, in een spoilertje ofzo.