XXL Nutrition

Weerwolf Game 5 : Special Edition

Waarom zou ik een cultist zijn dan?
Dood met die cultist” roept Rob G, “Ja weg met hem” zegt een ander.
Sommige zijn bang voor ’t besluit, andere hebben een geniepige grijns op hun smoel.
Lessoe die de strop inmiddels al om zijn nek heeft, ziet vol afschuw hoe zijn cultbroeders hem verraden. “Is dit wat ik terugkrijg voor ’t trouw zijn aan de wolf? Vuile tyfushonden, ik ga jullie verraden!!!!!!”

Hierdoor dus, hoeft niks te zeggen maar viel me gewoon op :)

Dood met die cultist” roept Rob G, “Ja weg met hem” zegt een ander.
Sommige zijn bang voor ’t besluit, andere hebben een geniepige grijns op hun smoel.
Lessoe die de strop inmiddels al om zijn nek heeft, ziet vol afschuw hoe zijn cultbroeders hem verraden. “Is dit wat ik terugkrijg voor ’t trouw zijn aan de wolf? Vuile tyfushonden, ik ga jullie verraden!!!!!!”

Hierdoor dus, hoeft niks te zeggen maar viel me gewoon op :)

Mijn laatste post voor half 9:

Dikke prima, maar de regels zeggen:

"De stem die jij opgeeft die ik meetel is de persoon in de laatste ONGE-EDITE post voor 20:30 's avonds die je dikgedrukt hebt genoemd"

Maar die vote kan ik wel hebben. Morgen wordt Lork mijn cum bucket.

Maar denk dat Remi zijn verhaal al had geschreven.

Verder is het natuurlijk logisch dat met bijna alle stemmen op de cult, dat er ook andere cults zijn die op he, hebben gestemt. Ik denk dat we hieruit vooral kunnen opmaken dat van de mensen die op onze dode cult hebben gestemt, er zeker een aantal cults tussen zitten.

Verder is het natuurlijk logisch dat met bijna alle stemmen op de cult, dat er ook andere cults zijn die op he, hebben gestemt. Ik denk dat we hieruit vooral kunnen opmaken dat van de mensen die op onze dode cult hebben gestemt, er zeker een aantal cults tussen zitten.
iedereen stemde op hem/haar dusja word moeilijk eruit pikken dan hahahaha

Begin je nu zenuwachtig te worden? Dit weet ondertussen iedereen...

btw iemand die bij 1 vd rollen weet dat ze een hart of ingewanden opeet?

Hij word als snel van de balk afgetrapt en ’t zielige lijf bungelt in de lucht. Dorpsbewoners beginnen te juichen en beginnen met stokken tegen hem aan te slaan. Net als een Pinata.

Dit is iets wat mij heel erg opviel... Misschien is Remi echt sick minded as phuck, maar iets dunkt me dat het expliciet benoemen van een pinata een hint is.

Je wilt hier toch niet dat wie hier de heks gaan benoemen?

Nee, maar hij is op dit moment nog veel te vaag voor iemand om hier iets aan te hebben. Als ik het wist zou ik het niet zeggen.

:o

Alleen omdat ik vaak keek? Hmm strange b argument. Ik ben wat afwachtendr omdat ik voor het eerst dit spel doe en nog niet precies snap hoe je hints moet interpreteren etc.

Erg defensief. Des te meer verdacht.

Rijtje der eliminatie gaat nu als volgt:
Lork -> Peerebaum -> feedback

Misschien dat het ontcijferen van een hint hier verandering in gaat brengen.

Btw, als we tot 17.30 doen is de kans groot dat ik niet kan stemmen helaas.

Nu even aan het werk over de meest recente hint :)

Mooi cult eruit. Was ook niet zo verrassend dat de code klopte natuurlijk.
Morgen weer een dag, nu verder met polen rusland :)

Juist thuis even doornemen, dus 2327578 is een citizen, dat eerst uitzoeken en dan zit er sowieso nog een dikke hint in dat briefje dat ik vond. Snel proberen de 2 clues op te lossen dus :).

Juist thuis even doornemen, dus 2327578 is een citizen, dat eerst uitzoeken en dan zit er sowieso nog een dikke hint in dat briefje dat ik vond. Snel proberen de 2 clues op te lossen dus :).

Als ik het goed heb is de code heel simpel maar aangezien het om een citizen gaat verraad ik hem liever niet ;).

Waar heb jij die code gevonden?

Dat briefje lijkt idd sterk op een hint. 'de jager heeft mijn dubbelganger vermoord' zegt een geest uit het bos, dit kan op een bosdier/iets anders uit het bos oid duiden. Een boom wellicht? (als in omgehakt) Peerebaum? De hint duidt ongetwijfeld een evil rol aan. De hint versterkt mijn gedachte over Peerebaum tot nu toe (tenzij iemand een betere interpretatie kan vinden).

Ja met citizins zijn we op dit moment echt niet veel, ik heb zo al ongeveer mijn lijstje, de cults spelen het wel goed gewoon en zijn moeilijk te vinden, behalve dan via hints in remi zijn verhalen.

De code staat in witte letters ;). Maar hij is denk ik vrij basic.

Terug
Naar boven