Fitness Seller

Weerwolf Game 5 : Special Edition

We kunnen ook gewoon voor beiden gaan he Roth en Peerebaum. Qua Roth twijfel ik echt maar ik ben bereid het risico te nemen zodat we morgen dan ofwel eindelijk de wolf hebben ofwel duidelijk eens alles moet herzien maar dan is het Roth mysterie iig opgelost. Misschien helaas als burger, maar redeneer ook mee dat de wolf vannacht weer mag doden en dat hij de burgers maar voor het uitpikken heeft.

Dus de ene via stemming en de andere via de assasin. Kunnen we meteen ook eens echt gebruik maken van die rol.

Roth als wolf vind ik gewoon te onwaarschijnlijk. Peerebaum is gewoon 100% cultist, miss zelfs wolf, zeker nu met de hint die kwarkvarken aandroeg, en ook andere onzuivere personen stemden op hem vorige ronde. Lees de post van FB die ik citeerde, zij overwoog om op roth te stemmen wanneer ze daarmee haar hachje kon redden.

Als die R op de eerste letter van de speler wijst, dan is Roth zeker een wolf. Maar misschien wijst hij op een R middenin een naam? Dan zijn er meer opties. Lijkt me niet dat een hint richting de wolf zo straightforward is om maar 3 opties over te laten (waarvan 1 optie dus duidelijk niet de wolf is, zie de makkelijkste hint in het spel - btw, vraag me echt af hoe het kan dat deze speler nog in leven is :roflol:). De kans is ook groot dat die R gewoon toeval is en Remi een random wolfplaatje heeft gebruikt.

Daarom mijn redenatie : pak ze beiden.

Als Markie cult is en hij zet de culttrein in gang op peerebaum ipv Roth dan hebben we Roth ook.

Ben jij de cult en zet je nu de culttrein in gang naar Roth ipv peerebaum( wolf) dan hebben we ze weer beiden.

:trollface:
Komaan baas jij als tip master in dit spel!! Kies je kant zorgvuldig bro ;)

Roth moet hangen. Als hij nu niet de wolf blijkt de zijn kunnen we ook verder speculeren. Is gewoon zo dat vorige stemronde echt ****ed up is verlopen, laten we zo afsluiten. Ben er steevast van overtuigd dat die "R" in het plaatje dan toch als tip kan worden opgevat. Aangezien Remi even bijstuurde bij die 33/2. ;)

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 12:01 ----------

Roth als wolf vind ik gewoon te onwaarschijnlijk. Peerebaum is gewoon 100% cultist, miss zelfs wolf, zeker nu met de hint die kwarkvarken aandroeg, en ook andere onzuivere personen stemden op hem vorige ronde. Lees de post van FB die ik citeerde, zij overwoog om op roth te stemmen wanneer ze daarmee haar hachje kon redden.

Als die R op de eerste letter van de speler wijst, dan is Roth zeker een wolf. Maar misschien wijst hij op een R middenin een naam? Dan zijn er meer opties. Lijkt me niet dat een hint richting de wolf zo straightforward is om maar 3 opties over te laten (waarvan 1 optie dus duidelijk niet de wolf is, zie de makkelijkste hint in het spel - btw, vraag me echt af hoe het kan dat deze speler nog in leven is :roflol:). De kans is ook groot dat die R gewoon toeval is en Remi een random wolfplaatje heeft gebruikt.
Ik had die tip al lang terug vermeld. Nu het jullie goed uitkomt gaan jullie hem toepassen omdat Roth zijn naam weer valt...toevallig :kiss:

Snap niet dat je zo'n hekel hebt aan de assassin Sid.
Is toch juist mooi dat wanneer de cults de overhand hebben in een game, zoals het geval was in deel 1 van Kwarkvarken, dat er nog een sniper een kogel door de wolf kan jagen.
Dit gepaard met gruwelijk veel bloed en rondvliegende ingewanden uiteraard...

Nee dat vind ik helemaal niet mooi. Varken had teveel cults gekozen, in een gebalanceerd spel is het de fun om als burgers te kunnen samenwerken en de wolf zo eruit te werken. Niet dat een triggeridioot willekeurig een keer de goede richting in schiet. Als een spel zo eindigt, dat is echt een anticlimax. Het is ook de bedoeling van de cults om ondanks hun minderheid door miscommunicatie onder de burgers de overhand te krijgen. Dan hebben ze verdiend gewonnen. Als cults de meerderheid hebben moet het spel gewoon afgelopen zijn. Assassin: echt dumpen die rol!

Komaan baas jij als tip master in dit spel!! Kies je kant zorgvuldig bro ;)

Roth moet hangen. Als hij nu niet de wolf blijkt de zijn kunnen we ook verder speculeren. Is gewoon zo dat vorige stemronde echt ****ed up is verlopen, laten we zo afsluiten. Ben er steevast van overtuigd dat die "R" in het plaatje dan toch als tip kan worden opgevat. Aangezien Remi even bijstuurde bij die 33/2. ;)

Ok nu ben ik 99% zeker dat ook jij cult bent. Goed spel van BJ om hem uit de kast te lokken :roflol:

Kan best zijn dat het onwaarschijnlijk is Markie maar ben ik dan de enige die bereid is om dat risico te nemen :p. Er sterven iedere nacht burgers, als er nu eentje sterft door ons toedoen so be it. Maar het feit dat we er 2 mensen kunnen uitknallen heeft ons echt een groot voordeel.

Als er tegenstrijdigheden zijn , knallen we ze er gewoon beiden uit. Dit klinkt raar maar het vergroot de kans om een bad guy te pakken echt aanzienlijk imo.

Gister zat ik er gewoon naast. kam begrijpen dat er nu twijfel is aan mij, maar waarom zou feedback haar stem niet veranderen naar roth? zouden we dan toch goed zitten?
Ik zie dat er al gestemd is. Al een tussenstand?
De hint over de boom wil ik trouwens wel in meegaan.

1-1 , Kane op Roth , Markrot op Peerebaum.

En kane die wel erg defensief gaat om Peerebaum er niet uit te krijgen.

Ik blijf erbij, gewoon beiden. Maar blijkbaar ben ik de enige die desnoods een burger wil opofferen om zo meer kans te hebben om er een cult/wolf bij te lappen. ( terwijl er iedere nacht een burger uitgaat door de wolf.. )

De cults hebben hier trouwens geen problemen mee he, als je kijkt naar Lessoe.

Ok nu ben ik 99% zeker dat ook jij cult bent. Goed spel van BJ om hem uit de kast te lokken :roflol:
Wacht, wacht...

Ik ben eerst inactief (in sommige hun ogen) omdat ik nog niet veel heb gestemd. Mij op de achtergrond houdt en weet ik wat. Er komt dan een strijd tussen Roth en Feedback. Feedback krijgt de meeste stemmen en blijkt cult te zijn.

De nacht gaat voorbij...

En plots kom ik hier aanzetten dat we kost wat kost op Roth moeten doorstemmen. Ra ra ra...

En jij maakt er uit op dat ik cult ben dan. :roflol: Laat zo niet in je kaarten kijken Mark :D

Hahaha, Markrot vs Kane...

Worden dit twee treintjes tegen elkaar? Indien ja, welke zou dan de goede zijn en welke de slechte? Weet nog niet welk kamp ik moet kiezen :s

Kan best zijn dat het onwaarschijnlijk is Markie maar ben ik dan de enige die bereid is om dat risico te nemen :p. Er sterven iedere nacht burgers, als er nu eentje sterft door ons toedoen so be it. Maar het feit dat we er 2 mensen kunnen uitknallen heeft ons echt een groot voordeel.

Als er tegenstrijdigheden zijn , knallen we ze er gewoon beiden uit. Dit klinkt raar maar het vergroot de kans om een bad guy te pakken echt aanzienlijk imo.

Misschien zo: denk maar even na. Voor feedback eruit was, waren nog vrijwel alle badguys in het spel, terwijl al vele burgers gesneuveld waren. Hoe is het denk je mogelijk dat ondanks zo'n overweldigende aanwezigheid van evil, die verwarring wil veroorzaken en de aandacht wil afleiden, de 2 mogelijke verdenkingen ALLEBEI evil zijn. Dat kan gewoon niet, en heb ik nog nooit in een spel mogen zien, of team evil speelt het wel heel erg slecht.

En waarom zou peerebaum, waar alles op wijst dat hij cult is dan op roth stemmen?

Het lijkt misschien dat ik 1 speler in het bijzonder wil verdedigen, maar ik heb een heel sterk vermoeden dat we er gewoon een burger uit gaan werken terwijl we onze pijlen op de kwaaien moeten richten. Ik heb denk ik wel meer dan bewezen dat ik goed ben, dus ben ik geen cult die de wolf nu zit te verdedigen. (als het blijkt aan het eind van het spel dat Roth toch wolf was: :roflol: :roflol: :roflol: , maarja die kans is 0.1%).

Gister zat ik er gewoon naast. kam begrijpen dat er nu twijfel is aan mij, maar waarom zou feedback haar stem niet veranderen naar roth? zouden we dan toch goed zitten?
Ik zie dat er al gestemd is. Al een tussenstand?
De hint over de boom wil ik trouwens wel in meegaan.
bingo, jackpot!!! ting ting ting!!

pssssst, hij is de wolf maar niet doorvertellen eh :kiss:

Bewijs dit. Ik geef jou die kans om je te redeemen.

Wacht, wacht...

Ik ben eerst inactief (in sommige hun ogen) omdat ik nog niet veel heb gestemd. Mij op de achtergrond houdt en weet ik wat. Er komt dan een strijd tussen Roth en Feedback. Feedback krijgt de meeste stemmen en blijkt cult te zijn.

De nacht gaat voorbij...

En plots kom ik hier aanzetten dat we kost wat kost op Roth moeten doorstemmen. Ra ra ra...

En jij maakt er uit op dat ik cult ben dan. :roflol: Laat zo niet in je kaarten kijken Mark :D

Nu praat je mooi over dat bovenste heen. Verwijs naar een ONGE-EDITE post van jou waar je peer als cult aanwijst. Doe je dit niet, dan weet ik genoeg over jou.

Wow, die andere post van jou over de stemchange van feedback. TING TING TING cult gaydar draait door.
Kijk: FB wou wel veranderen, maar besefte dat het geen effect meer had. Hiervan heb ik een post van haar gequote een paar pagina's terug. Slim van haar om niet te changen, hiermee helpt ze de cultisten, posthumously.

Laatst bewerkt:
Ik stem Roth voorlopig. Peerebaum lijkt mij ook een cultist maar mocht die hint van de boom op peerebaum slaan is het zeker geen wolf. Als Roth eruit vliegt is er volgens mij een hoop meer duidelijkheid.

Misschien zo: denk maar even na. Voor feedback eruit was, waren nog vrijwel alle badguys in het spel, terwijl al vele burgers gesneuveld waren. Hoe is het denk je mogelijk dat ondanks zo'n overweldigende aanwezigheid van evil, die verwarring wil veroorzaken en de aandacht wil afleiden, de 2 mogelijke verdenkingen ALLEBEI evil zijn. Dat kan gewoon niet, en heb ik nog nooit in een spel mogen zien, of team evil speelt het wel heel erg slecht.

En waarom zou peerebaum, waar alles op wijst dat hij cult is dan op roth stemmen?

Het lijkt misschien dat ik 1 speler in het bijzonder wil verdedigen, maar ik heb een heel sterk vermoeden dat we er gewoon een burger uit gaan werken terwijl we onze pijlen op de kwaaien moeten richten. Ik heb denk ik wel meer dan bewezen dat ik goed ben, dus ben ik geen cult die de wolf nu zit te verdedigen. (als het blijkt aan het eind van het spel dat Roth toch wolf was: :roflol: :roflol: :roflol: , maarja die kans is 0.1%).

Dat zeg ik niet bro. Ik zeg dat er sowieso 1 van de 2 evil is omdat er nu zo'n discussie is tussen jouw en Kane.

Door beiden af te knallen dood je dus 1 goeie en 1 slechte. Er zitten 10 goeie en 5 slechte in het spel. Ik ben bereid dat risico te pakken om er zo zeker van te zijn dat we er een bad guy uit hebben.

Het is ergens cru hoor, en ik snap dat velen liever safe spelen. Maar c'mon de cults hangen er wel zonder verpinken hun eigen gasten aan. Dan kunnen wij imo ook wel eens het risico nemen om er een burger bij te lappen als we daardoor zekerder zijn om een bad guy te pakken.

Rekening houdende dat de wolf iedere nacht er sowieso een burger bijlapt.

Ik stem Roth voorlopig. Peerebaum lijkt mij ook een cultist maar mocht die hint van de boom op peerebaum slaan is het zeker geen wolf. Als Roth eruit vliegt is er volgens mij een hoop meer duidelijkheid.

Die 'schaduw' wijst op een evil rol. Ik denk zelf eigenlijk ook niet dat hij de wolf is, dan zou de hint vager moeten zijn, gezien de wolf zijn belangrijkheid.

Maar Roth is zeer waarschijnlijk geen wolf, check deze redenering van mij:

Wacht laat ik het zo stellen. Als Roth niet het merendeel aan stemmen ontvangt, dan vraag ik aan de assassin om mij de volgende nacht te killen.

:)

Maakt niet uit of we die redenering volgen. De assassin moet het eens zijn met jou, dat is alles wat telt.

True, maar het lijkt me leuker als we het gewoon als burgers eens worden en er 1tje ophangen en dan gewoon expliciet een naam voor de assasin geven ook. Hij staat aan de goeie kant he dus hij zal ook wel gewoon de burgers volgen dan en niet eigenwijs gaan doen.

Terug
Naar boven