- Waardering
- 591
We kunnen ook gewoon voor beiden gaan he Roth en Peerebaum. Qua Roth twijfel ik echt maar ik ben bereid het risico te nemen zodat we morgen dan ofwel eindelijk de wolf hebben ofwel duidelijk eens alles moet herzien maar dan is het Roth mysterie iig opgelost. Misschien helaas als burger, maar redeneer ook mee dat de wolf vannacht weer mag doden en dat hij de burgers maar voor het uitpikken heeft.
Dus de ene via stemming en de andere via de assasin. Kunnen we meteen ook eens echt gebruik maken van die rol.
Roth als wolf vind ik gewoon te onwaarschijnlijk. Peerebaum is gewoon 100% cultist, miss zelfs wolf, zeker nu met de hint die kwarkvarken aandroeg, en ook andere onzuivere personen stemden op hem vorige ronde. Lees de post van FB die ik citeerde, zij overwoog om op roth te stemmen wanneer ze daarmee haar hachje kon redden.
Als die R op de eerste letter van de speler wijst, dan is Roth zeker een wolf. Maar misschien wijst hij op een R middenin een naam? Dan zijn er meer opties. Lijkt me niet dat een hint richting de wolf zo straightforward is om maar 3 opties over te laten (waarvan 1 optie dus duidelijk niet de wolf is, zie de makkelijkste hint in het spel - btw, vraag me echt af hoe het kan dat deze speler nog in leven is
). De kans is ook groot dat die R gewoon toeval is en Remi een random wolfplaatje heeft gebruikt.

. Er sterven iedere nacht burgers, als er nu eentje sterft door ons toedoen so be it. Maar het feit dat we er 2 mensen kunnen uitknallen heeft ons echt een groot voordeel.
.