AndroidHealthClinic

Weerwolf Game 5 : Special Edition

Heb de jager op iemand anders staan, vanwaar je hint voor Kane als jager?

Was meer om te insinueren dat hij (mocht hij jager zijn, was gewoon voor de troll) in dat geval alsnog veilig zou zijn voor de assassin. (Of kan de assassin ook de jager moorden????)

Je hebt gelijk. Het is beter de aandacht te focussen. Wanneer meer mensen in peer meegaan zal ik wel op hem stemmen. Wanneer mensen in kane meegaan stem ik hem weg. Liever dan roth. Maar zelfs op roth wil ik wel stemmen, maar dan moet ik sterkere argumenten horen, en die hoor ik niet. Sterker nog, dat het culttreintje tegen mijn sterke argumenten nu zo hard op gang komt (kane) om peer te beschermen, zegt ook al weer iets over roth imo.
Al uitgelegd:

Wacht, wacht...

Ik ben eerst inactief (in sommige hun ogen) omdat ik nog niet veel heb gestemd. Mij op de achtergrond houdt en weet ik wat. Er komt dan een strijd tussen Roth en Feedback. Feedback krijgt de meeste stemmen en blijkt cult te zijn.

De nacht gaat voorbij...

En plots kom ik hier aanzetten dat we kost wat kost op Roth moeten doorstemmen. Ra ra ra...

En jij maakt er uit op dat ik cult ben dan. :roflol: Laat zo niet in je kaarten kijken Mark :D
Als je echt goed bent Mark, hoop ik dat het volgende gebeurt en ook jij eindelijk het licht zal zien mijn beste.

Wacht laat ik het zo stellen. Als Roth niet het merendeel aan stemmen ontvangt, dan vraag ik aan de assassin om mij de volgende nacht te killen.

:)

Ik ga nu effe iets eten. Best intens dit spel haha :roflol:

:fuu::fuu:

Ben nog geen 5 minuten wakker en alweer de sjaak. Potverdomme, de enige bewijslast tegen mij is nog steeds alleen maar de R in het plaatje en jullie blijven volhouden?

:roflol:

Ik snap je frustratie :D. Maar ik ben bereid een burger eraan te hangen om zekerheid te hebben. Als je burger bent zou je er anders toch wel aangaan door de wolf , liever door je medeburgers toch :p?

Kunnen ook gewoon Kane en Markrot eruit knallen :trollface:

Nee srs , interessante wending. Maar ik blijf echt voorstander om er 2 uit te kegelen. Als 2 mensen elkaar echt tegenspreken en in de clinch gaan zal er wel 1 van de 2 iets te verbergen hebben. Dus door dan op beide slachtoffers te stemmen zet je sowieso 1 van de 2 blok. Terwijl je anders misschien er enkel een burger uitknalt.

Al uitgelegd:

Als je echt goed bent Mark, hoop ik dat het volgende gebeurt en ook jij eindelijk het licht zal zien mijn beste.

Ik ga nu effe iets eten. Best intens dit spel haha :roflol:

Dit verklaard wel wat. Het is wel logisch en verklaard waarom je opeens zo sterk in Roth's richting wijst, anders dan een cultist die de aandacht wil afleiden. Echter kan iedereen beweren de heks te zijn. Daarbuiten vind ik het geen stijl om openlijk je rol te bekennen, beetje laf spel.

Maar voor deze keer wil ik met je meegaan. Roth

Is roth burger, dan ga je morgen kapot. Zo niet, dan ben je een held (al dan niet met laf spel).
Althans laat ik het zo zeggen: ik was vorige editie spelleider. En ik was aardig gefrustreerd dat de heks (popey) zijn rol bekende en de wolf aanwees. Dit tegen de regels. Remi zal dit miss. ook niet leuk vinden. Als je geen heks bent vind ik dit een epic truc. In geen voorgaande editie heeft iemand dit toegepast, dus daarom wil ik je enigzins geloven.

Dit verklaard wel wat. Het is wel logisch en verklaard waarom je opeens zo sterk in Roth's richting wijst, anders dan een cultist die de aandacht wil afleiden. Echter kan iedereen beweren de heks te zijn. Daarbuiten vind ik het geen stijl om openlijk je rol te bekennen, beetje laf spel.

Maar voor deze keer wil ik met je meegaan. Roth

Is roth burger, dan ga je morgen kapot. Zo niet, dan ben je een held (al dan niet met laf spel).
Althans laat ik het zo zeggen: ik was vorige editie spelleider. En ik was aardig gefrustreerd dat de heks (popey) zijn rol bekende en de wolf aanwees. Dit tegen de regels. Remi zal dit miss. ook niet leuk vinden.
Ik geef alleen aan dat de assassin mij mag killen, waarmee mijn rol bekend wordt. ;)

Mkay 3 stemmen op Roth. Kans zit er dus al dik in dat het Roth wordt. Laten we dan de assasin Peerebaum knallen? Hint met de schaduw lijkt me niet slecht en is hij burger dan is het toch niet zo'n actieve burger :p.

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 12:44 ----------

Ik geef alleen aan dat de assassin mij mag killen, waarmee mijn rol bekend wordt. ;)

Dat zou dus overmorgen zijn :p. Kan zit erin dat die dan zelf al dood is :D.

Nee hoor, je zegt hier duidelijk dat je rol heks is. Daar is geen twijfel aan mogelijk met je bewoording.

Imo tegen de regels, maar daar heb ik nu natuurlijk niets over te zeggen, dit is aan Remi. Dus ik zal je er verder niet om bekritiseren.

Nee hoor, je zegt hier duidelijk dat je rol heks is. Daar is geen twijfel aan mogelijk met je bewoording.

Imo tegen de regels, maar daar heb ik nu natuurlijk niets over te zeggen, dit is aan Remi. Dus ik zal je er verder niet om bekritiseren.
Ik mag mij niet verdedigen als ik ervan beschuldigt wordt cultist te zijn? Geef alleen maar dat jouw beschuldigingen nergens op slaan.

:fuu::fuu:

Ben nog geen 5 minuten wakker en alweer de sjaak. Potverdomme, de enige bewijslast tegen mij is nog steeds alleen maar de R in het plaatje en jullie blijven volhouden?

Tja al die strooptochten snacht's eissen hun tol he, overdag moet je dan wat langer uitslapen.

:trollface:

Ik mag mij niet verdedigen als ik ervan beschuldigt wordt cultist te zijn? Geef alleen maar dat jouw beschuldigingen nergens op slaan.

Snap het wel, dit is een sublieme verdediging tegen een (onterechte??) verdenking als cultist. Het verspreiden van deze info helpt je/ons, maar ik vind het over de grens gaan.
Desondanks zie je dat ik mijn stem naar roth heb gewijzigd. En over moraliteit zal ik niet meer praten, dat is een issue tussen jou en remi.

Waar zegt hij dan duidelijk dat hij de heks is? Maar het zou wel wat verklaren. Ook het feit dat ik die RAQI beter moest bekijken. Anyway Roth er gewoon uit, de twijfel is moordend :p.

Waar zegt hij dan duidelijk dat hij de heks is? Maar het zou wel wat verklaren. Ook het feit dat ik die RAQI beter moest bekijken. Anyway Roth er gewoon uit, de twijfel is moordend :p.

zijn spelfouten in het stukje en de verwijzing naar Raqi dan snap je hem wel;).

Ga hem ook al gewoon plaatsen :

Roth

Al is het maar om er eindelijk zekerheid over te hebben en weer wat beter te kunnen slapen :D.

Vind wel dat we nog iemand moeten aanduiden voor de assasin ook. Peerebaum? Door die hint met die boom.. Wolfje hangen, cultje knallen?

De laatste zinnen:

Wacht, wacht...

Ik ben eerst inactief (in sommige hun ogen) omdat ik nog niet veel heb gestemd. Mij op de achtergrond houdt en weet ik wat. Er komt dan een strijd tussen Roth en Feedback. Feedback krijgt de meeste stemmen en blijkt cult te zijn.

De nacht gaat voorbij...

En plots kom ik hier aanzetten dat we kost wat kost op Roth moeten doorstemmen. Ra ra ra...

En jij maakt er uit op dat ik cult ben dan. :roflol: Laat zo niet in je kaarten kijken Mark :D

Wie leert er info in de nacht? Wanneer deze info verkregen is, wat zal de volgende stap van deze persoon zijn?

:roflol:

Hier verwijs je toch niet naar de hint van 'de schaduw' onder de hoge boom van peerebaum.

Dit is gewoon een vage opmerking, die cultisten onder elkaar al tot lang in de vorige edities naar elkaar maken, om te tonen dat ze niet samenklonteren. Absoluut geen argument voor een ander om in mee te gaan, in tegenstelling tot de hint die kwarkvarken opmerkte, wat hem voor mijn perceptie zeker in het goede kamp zet.

Nu weet ik genoeg makker: KANE

ik wil niet vervelend doen hoor maar

stem moet zwart en vetgedrukt zijn :roflol:

edit: blijkbaar mag het :mad:

Als je kijkt naar het verloop van gisteren: Kane onthoudt zich van stemmen. Peerebaum stemt eerst volledig onzinnig op Anu en op het moment dat hij ziet dat de meerderheid op mij stemt, op mij (wat imo bewijst dat hij een cult is die wachtte tot het safe was om op mij, een burger, te stemmen).
Lork heb ik nog mijn bedenkingen over, Jonas, kan je toelichten waarom hij de sl*t is?
Jaap Ja is imo ook niet helemaal veilig. Totaal niet uitgesproken tijdens stemmingen, hield zich bij Lessoe wat op de achtergrond en kwam later erbij toen het nogal obvious was dat hij eraan zou gaan en stemt vervolgens in de volgende ronde direct op mij na een goede redenering van Jonas.. Nou gaat er een cultvriendje van hem uit en maakt hij direct gebruik van de onrust van gisteren om door te bashen op mij. Waar anderen, die mij gisteren verdacht hadden, open staan voor discussie.

Kane onthoud zich van stemmen en begint nu ineens te bashen op mij. Weet niet wat ik hier van moet maken.
Peerebaum 100% cult, blijkt uit alles.
Jaap Ja komt voor mij ook wel in aanmerking om cult te zien, gezien zijn terughoudendheid bij stemmingen en de manier waarop hij nu ineens (na het eruit stemmen van een cult) het voortouw neemt in een stemming..

De argumentatie om op mij te stemmen is dus nu; de 'R' in het plaatje en de reden dat feedback (cult) 15 minuten voor tijd, terwijl die zo goed als dood was, haar stem niet meer veranderde? Sounds legit man.

De argumentatie om op mij te stemmen is dus nu; de 'R' in het plaatje en de reden dat feedback (cult) 15 minuten voor tijd, terwijl die zo goed als dood was, haar stem niet meer veranderde? Sounds legit man.

De andere argumenten (die jij nu noemt) vind ik idd niet sterk genoeg. De argumentatie om op jou te stemmen is puur en alleen dat kane min of meer toegeeft de heks te zijn en naar jou gevraagd heeft en een JA kreeg. Dit kan een leugentje van kane zijn, maar er is een goed kansje dat hij de waarheid spreekt.

Waarheid: WOLF kapot, we win.
Leugen: burger kapot, jammer, maar een helaas doch noodzakelijk verlies. Vervolgens knalt de assassin cult peer kapot, en hangen we vuile leugenaar kane de volgende dag.

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 13:00 ----------

toeslaan voor de kill mijn vriend!!

Laat verder even iedereen zijn keuze maken, ga er niet op doordrammen.

Ik was er al klaar mee, geef alleen mijn perspectief als voormalig spelleider, maar tis niet relevant voor het spel zelf.

Terug
Naar boven