- Waardering
- 591
Waarom staat er bij momenteel bekijken 10 gebruikers dit topic , markrot+ ? Hint van Remi dat Markie goed is?
![]()
Dacht dat je nog wel wist dat we vrienden waren

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom staat er bij momenteel bekijken 10 gebruikers dit topic , markrot+ ? Hint van Remi dat Markie goed is?
![]()

Heb de jager op iemand anders staan, vanwaar je hint voor Kane als jager?
?)COME AT ME BRO
Mijn stem blijft Roth
Niet op Markrot stemmen pls, dan duurt het gewoon een ronde langer.
Al uitgelegd:Je hebt gelijk. Het is beter de aandacht te focussen. Wanneer meer mensen in peer meegaan zal ik wel op hem stemmen. Wanneer mensen in kane meegaan stem ik hem weg. Liever dan roth. Maar zelfs op roth wil ik wel stemmen, maar dan moet ik sterkere argumenten horen, en die hoor ik niet. Sterker nog, dat het culttreintje tegen mijn sterke argumenten nu zo hard op gang komt (kane) om peer te beschermen, zegt ook al weer iets over roth imo.
Als je echt goed bent Mark, hoop ik dat het volgende gebeurt en ook jij eindelijk het licht zal zien mijn beste.Wacht, wacht...
Ik ben eerst inactief (in sommige hun ogen) omdat ik nog niet veel heb gestemd. Mij op de achtergrond houdt en weet ik wat. Er komt dan een strijd tussen Roth en Feedback. Feedback krijgt de meeste stemmen en blijkt cult te zijn.
De nacht gaat voorbij...
En plots kom ik hier aanzetten dat we kost wat kost op Roth moeten doorstemmen. Ra ra ra...
En jij maakt er uit op dat ik cult ben dan.Laat zo niet in je kaarten kijken Mark
![]()
Wacht laat ik het zo stellen. Als Roth niet het merendeel aan stemmen ontvangt, dan vraag ik aan de assassin om mij de volgende nacht te killen.
![]()

Ben nog geen 5 minuten wakker en alweer de sjaak. Potverdomme, de enige bewijslast tegen mij is nog steeds alleen maar de R in het plaatje en jullie blijven volhouden?

. Maar ik ben bereid een burger eraan te hangen om zekerheid te hebben. Als je burger bent zou je er anders toch wel aangaan door de wolf , liever door je medeburgers toch
?
Al uitgelegd:
Als je echt goed bent Mark, hoop ik dat het volgende gebeurt en ook jij eindelijk het licht zal zien mijn beste.
Ik ga nu effe iets eten. Best intens dit spel haha![]()
Ik geef alleen aan dat de assassin mij mag killen, waarmee mijn rol bekend wordt.Dit verklaard wel wat. Het is wel logisch en verklaard waarom je opeens zo sterk in Roth's richting wijst, anders dan een cultist die de aandacht wil afleiden. Echter kan iedereen beweren de heks te zijn. Daarbuiten vind ik het geen stijl om openlijk je rol te bekennen, beetje laf spel.
Maar voor deze keer wil ik met je meegaan. Roth
Is roth burger, dan ga je morgen kapot. Zo niet, dan ben je een held (al dan niet met laf spel).
Althans laat ik het zo zeggen: ik was vorige editie spelleider. En ik was aardig gefrustreerd dat de heks (popey) zijn rol bekende en de wolf aanwees. Dit tegen de regels. Remi zal dit miss. ook niet leuk vinden.

.Ik geef alleen aan dat de assassin mij mag killen, waarmee mijn rol bekend wordt.![]()
. Kan zit erin dat die dan zelf al dood is
.Ik geef alleen aan dat de assassin mij mag killen, waarmee mijn rol bekend wordt.![]()
Ik mag mij niet verdedigen als ik ervan beschuldigt wordt cultist te zijn? Geef alleen maar dat jouw beschuldigingen nergens op slaan.Nee hoor, je zegt hier duidelijk dat je rol heks is. Daar is geen twijfel aan mogelijk met je bewoording.
Imo tegen de regels, maar daar heb ik nu natuurlijk niets over te zeggen, dit is aan Remi. Dus ik zal je er verder niet om bekritiseren.
Ben nog geen 5 minuten wakker en alweer de sjaak. Potverdomme, de enige bewijslast tegen mij is nog steeds alleen maar de R in het plaatje en jullie blijven volhouden?

Ik mag mij niet verdedigen als ik ervan beschuldigt wordt cultist te zijn? Geef alleen maar dat jouw beschuldigingen nergens op slaan.
Waar zegt hij dan duidelijk dat hij de heks is? Maar het zou wel wat verklaren. Ook het feit dat ik die RAQI beter moest bekijken. Anyway Roth er gewoon uit, de twijfel is moordend.
.Waar zegt hij dan duidelijk dat hij de heks is? Maar het zou wel wat verklaren. Ook het feit dat ik die RAQI beter moest bekijken. Anyway Roth er gewoon uit, de twijfel is moordend.
Wacht, wacht...
Ik ben eerst inactief (in sommige hun ogen) omdat ik nog niet veel heb gestemd. Mij op de achtergrond houdt en weet ik wat. Er komt dan een strijd tussen Roth en Feedback. Feedback krijgt de meeste stemmen en blijkt cult te zijn.
De nacht gaat voorbij...
En plots kom ik hier aanzetten dat we kost wat kost op Roth moeten doorstemmen. Ra ra ra...
En jij maakt er uit op dat ik cult ben dan.Laat zo niet in je kaarten kijken Mark
![]()
Hier verwijs je toch niet naar de hint van 'de schaduw' onder de hoge boom van peerebaum.
Dit is gewoon een vage opmerking, die cultisten onder elkaar al tot lang in de vorige edities naar elkaar maken, om te tonen dat ze niet samenklonteren. Absoluut geen argument voor een ander om in mee te gaan, in tegenstelling tot de hint die kwarkvarken opmerkte, wat hem voor mijn perceptie zeker in het goede kamp zet.
Nu weet ik genoeg makker: KANE

toeslaan voor de kill mijn vriend!!Wie leert er info in de nacht? Wanneer deze info verkregen is, wat zal de volgende stap van deze persoon zijn?
Nee hoor, je zegt hier duidelijk dat je rol heks is. Daar is geen twijfel aan mogelijk met je bewoording.
Imo tegen de regels, maar daar heb ik nu natuurlijk niets over te zeggen, dit is aan Remi. Dus ik zal je er verder niet om bekritiseren.
De argumentatie om op mij te stemmen is dus nu; de 'R' in het plaatje en de reden dat feedback (cult) 15 minuten voor tijd, terwijl die zo goed als dood was, haar stem niet meer veranderde? Sounds legit man.
toeslaan voor de kill mijn vriend!!
Laat verder even iedereen zijn keuze maken, ga er niet op doordrammen.