Suicide Sid
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 252
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.En Kane die blijkbaar de heks schijnt te zijn, dat geeft hij idd subtiel aan in zijn laatste stukje. Kan wel een mooie cultmove zijn natuurlijk. Ik dacht dat Anu de heks was doordat raqi op iraq zou slaan? Maar blijkbaar heb ik niet goed genoeg doorgezocht op die hint. Ben ik nu mee bezig trouwens maar ik kom er niet.
De andere argumenten (die jij nu noemt) vind ik idd niet sterk genoeg. De argumentatie om op jou te stemmen is puur en alleen dat kane min of meer toegeeft de heks te zijn en naar jou gevraagd heeft en een JA kreeg. Dit kan een leugentje van kane zijn, maar er is een goed kansje dat hij de waarheid spreekt.
Waarheid: WOLF kapot, we win.
Leugen: burger kapot, jammer, maar een helaas doch noodzakelijk verlies. Vervolgens knalt de assassin cult peer kapot, en hangen we vuile leugenaar kane de volgende dag.
Dat zou echt prachtig zijn moest het zo blijken.De kans is groter dat Kane, wie ik sinds dag 2 al verdenk van cult zijn, jullie nu keihard opnaait. Dan stemmen jullie mij eruit vanavond, burger minder; pakt de assassin grote kans kane (obvious cult) en pakt de wolf weer een burger. 1 cult voor 2 burgers worth it?

Het lijkt mij zeer sterk dat Roth de wolf is omdat er toevallig een R in een plaatje zat. Zoals ik eerder ook al heb gemeld is het een hels karwei om precies zo'n plaatje te vinden, dus had Remi het eerder er zelf in gephotoshopt. Aangezien hij dit niet heeft gedaan lijkt die R mij een toevalligheid.
Daarnaast snap ik niet dat jullie het risico willen lopen een burger eruit te stemmen. Mocht dit het geval zijn en de assassin schiet verkeerd en de wolf pakt een burger hebben we nog eens 3 burgers minder. Waarschijnlijk zijn we tegen die tijd zelfs in de minderheid.
Veel logischer lijkt het mij om 1 voor 1 cults weg te stemmen. Zo neemt de hoeveelheid cults net zo snel af als burgers, waardoor ze altijd in de minderheid blijven (VEEL veiliger).
Voor mij dus een zekere cult: Peerebaum
. Indien het echt heel slecht gaat vannacht zijn er 3 burgers dood maar aangezien velen zeker zijn van Peerebaum zal dat wel 2 burgers en 1 cult zijn.
.Het lijkt mij zeer sterk dat Roth de wolf is omdat er toevallig een R in een plaatje zat. Zoals ik eerder ook al heb gemeld is het een hels karwei om precies zo'n plaatje te vinden, dus had Remi het eerder er zelf in gephotoshopt. Aangezien hij dit niet heeft gedaan lijkt die R mij een toevalligheid.
Daarnaast snap ik niet dat jullie het risico willen lopen een burger eruit te stemmen. Mocht dit het geval zijn en de assassin schiet verkeerd en de wolf pakt een burger hebben we nog eens 3 burgers minder. Waarschijnlijk zijn we tegen die tijd zelfs in de minderheid.
Veel logischer lijkt het mij om 1 voor 1 cults weg te stemmen. Zo neemt de hoeveelheid cults net zo snel af als burgers, waardoor ze altijd in de minderheid blijven (VEEL veiliger).
Voor mij dus een zekere cult: Peerebaum
als ik me niet vergis, is dat plaatje met de R al eens gebruikt geweest in vorige potjes. Denk dat Remi dat dan ook wel onthouden heeft.
. Enkele pagina's terug.Het is nog ni gedaan zenne, blijven strijden jongens!