MuscleMeat

Weerwolf Game 5 : Special Edition

Dat zeg ik niet bro. Ik zeg dat er sowieso 1 van de 2 evil is omdat er nu zo'n discussie is tussen jouw en Kane.

Door beiden af te knallen dood je dus 1 goeie en 1 slechte. Er zitten 10 goeie en 5 slechte in het spel. Ik ben bereid dat risico te pakken om er zo zeker van te zijn dat we er een bad guy uit hebben.

Het is ergens cru hoor, en ik snap dat velen liever safe spelen. Maar c'mon de cults hangen er wel zonder verpinken hun eigen gasten aan. Dan kunnen wij imo ook wel eens het risico nemen om er een burger bij te lappen als we daardoor zekerder zijn om een bad guy te pakken.

Rekening houdende dat de wolf iedere nacht er sowieso een burger bijlapt.

Dat is op zich een goede strat, maar omdat het zo onwaarschijnlijk is dat Roth wolf is, wegens voorgenoemde reden lijkt me dat in deze situatie niet handig is.

Tussenstand:
Kane => Roth
Jaap Ja => Roth
Markrot => Peerebaum edit: gewijzigd naar Kane

Laatst bewerkt:
Wacht laat ik het zo stellen. Als Roth niet het merendeel aan stemmen ontvangt, dan vraag ik aan de assassin om mij de volgende nacht te killen.

:)

Eh makker, je praat er telkens overheen, maar op een gegeven moment zeg je dat je in het verleden peerebaum als cultist hebt aangewezen, dit als argument om zelf de verdenking van cultist te ontlopen (aangezien peerebaum zeer ws. cultist is. Alleen BEWIJS je dit niet met een quote van een voorgaande post van jou. Wanneer je er nu nog overheen gaat praten ben jij 100.000% cultist

Check deze quote, die verwijst terug naar deze bewering van hem:
Bewijs dit. Ik geef jou die kans om je te redeemen.
Als je er nu overheen praat gaat het treintje echt srs jouw anus in.

:roflol:

It's onn :D. Super dit. Blijf erbij iig , gewoon beiden afknallen :p. Kan best zijn dat Roth een burger is maar dan zijn we tenminste van al dat mysterie af en kunnen we eindelijk verder met ofwel nieuwe verdenkingen met betere hints ofwel hebben we de wolf erbij hangen.

CHECK DE VORIGE PAGINA DAN MOTHER****ER

It's onn :D. Super dit. Blijf erbij iig , gewoon beiden afknallen :p. Kan best zijn dat Roth een burger is maar dan zijn we tenminste van al dat mysterie af en kunnen we eindelijk verder met ofwel nieuwe verdenkingen met betere hints ofwel hebben we de wolf erbij hangen.

Snap deze redenering wel, daarom wil ik wel denken dat op dit moment niet alle Roth stemmers (Jaap ja bijv.) per see cultist is. Eerder misguided burgers. Maar Kane is ZEER VERDACHT wanneer hij niet zijn bewering onderbouwd van 'ik heb peerebaum aangewezen', zie mijn grootgeletterde post :p

En dat jij meestemde op Lessoe maakt je veilig. Sure thing brobeans, dat die cult was lag er van hier tot Tokyo dik op. Tegenstemmen had je als cult verdacht gemaakt, meestemmen nu dat was echt een badass move nu denkt iedereen dat je een good guy bent. Nee toch niet :kiss:

CHECK DE VORIGE PAGINA DAN MOTHER****ER

Hier verwijs je toch niet naar de hint van 'de schaduw' onder de hoge boom van peerebaum.

Dit is gewoon een vage opmerking, die cultisten onder elkaar al tot lang in de vorige edities naar elkaar maken, om te tonen dat ze niet samenklonteren. Absoluut geen argument voor een ander om in mee te gaan, in tegenstelling tot de hint die kwarkvarken opmerkte, wat hem voor mijn perceptie zeker in het goede kamp zet.

Nu weet ik genoeg makker: KANE

Pff het begint nu echt een grote mind**** teworden!
kwarkvarken kan ik nog steeds geen vertrouwen in hebben.

welke leden zijn er nu nog inactief?

Snap deze redenering wel, daarom wil ik wel denken dat op dit moment niet alle Roth stemmers (Jaap ja bijv.) per see cultist is. Eerder misguided burgers. Maar Kane is ZEER VERDACHT wanneer hij niet zijn bewering onderbouwd van 'ik heb peerebaum aangewezen', zie mijn grootgeletterde post :p

Ik denk ook eerder dat Kane cult is. Maar jij denkt peerebaum ook en andere twijfelen over Roth. Dus we knallen vannacht peerebaum en Roth af. Zien wat het geeft en dan kijken we morgen voor Kane :p. Beetje cru ik weet het maar het is echt tijd dat de shit the fan eens echt begint te hitten :D. Nu zijn we niet slecht bezig , 2 cults eruit maar ook al een burger of 5 en een roddelaar.. ( is toch mooi 6-2 , in het voetbal mag jet al vergeten )

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 12:30 ----------

Dus 2-1 , Roth- Kane momenteel en geen stemmen meer op peerebaum?

En dat jij meestemde op Lessoe maakt je veilig. Sure thing brobeans, dat die cult was lag er van hier tot Tokyo dik op. Tegenstemmen had je als cult verdacht gemaakt, meestemmen nu dat was echt een badass move nu denkt iedereen dat je een good guy bent. Nee toch niet :kiss:

Ik was de voorvechter tegen lessoe. Als cult had ik afgewacht en gehoopt de aandacht af te leiden/verwarring te zaaien, en bij het beseffen dat het niet meer zou kunnen had ik toch op lessoe gestemd om uit de verdenking te vallen. Dan had ik niet gedaan wat ik nu heb gedaan. Vuile cultist.

Wat een ****ed up einde voor Xavier :roflol:

Die link naar een boom...

Misschien zit ik er naast maar was het niet zo dat wanneer we begonnen te discussiëren over wie al dan niet inactieve spelers, plots Peerabaum op de proppen kwam zetten.
COME AT ME BRO

Mijn stem blijft Roth

Niet op Markrot stemmen pls, dan duurt het gewoon een ronde langer.

Waarom staat er bij momenteel bekijken 10 gebruikers dit topic , markrot+ ? Hint van Remi dat Markie goed is :D? :p

:fuu::fuu:

Ben nog geen 5 minuten wakker en alweer de sjaak. Potverdomme, de enige bewijslast tegen mij is nog steeds alleen maar de R in het plaatje en jullie blijven volhouden?

Ik denk ook eerder dat Kane cult is. Maar jij denkt peerebaum ook en andere twijfelen over Roth. Dus we knallen vannacht peerebaum en Roth af. Zien wat het geeft en dan kijken we morgen voor Kane :p. Beetje cru ik weet het maar het is echt tijd dat de shit the fan eens echt begint te hitten :D. Nu zijn we niet slecht bezig , 2 cults eruit maar ook al een burger of 5 en een roddelaar.. ( is toch mooi 6-2 , in het voetbal mag jet al vergeten )

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 12:30 ----------

Dus 2-1 , Roth- Kane momenteel en geen stemmen meer op peerebaum?

Je hebt gelijk. Het is beter de aandacht te focussen. Wanneer meer mensen in peer meegaan zal ik wel op hem stemmen. Wanneer mensen in kane meegaan stem ik hem weg. Liever dan roth. Maar zelfs op roth wil ik wel stemmen, maar dan moet ik sterkere argumenten horen, en die hoor ik niet. Sterker nog, dat het culttreintje tegen mijn sterke argumenten nu zo hard op gang komt (kane) om peer te beschermen, zegt ook al weer iets over roth imo.

Terug
Naar boven