- Waardering
- 560
- Massa
- 40kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor de info isdatzo.
Weet jij toevallig ook meer over law carb dieeten? klopt het dat zo'n dieet veel gezonder is?
@isdatzo ,
heb je ook onderzoek gedaan/gelezen naar het verzuring van het lichaam door een hoog eiwit konsumptie en de werking van groenten om deze verzuring tegen te werken ?
of is dat een fabeltje ?
Google eens op PRAL waardes
bijv: http://www.bitterpoison.com/archive/calculate-acid-alkaline-with-pral-formula/
Bestaan er geen supplementen om die PRAL waardes te laten dalen?Google eens op PRAL waardes
bijv: http://www.bitterpoison.com/archive/calculate-acid-alkaline-with-pral-formula/
Bestaan er geen supplementen om die PRAL waardes te laten dalen?
Ik eet misschien 120gr groente per dag ofzo, dat zal wel niet genoeg zijn om het verzuringsproces van granen/vlees tegen te gaan?

Waar haal je die vandaan, en wat kost het? Dat klinkt als iets voor mijEet zelf 800gram groente per dag. Ingevroren groentemix, snel & lekker!

Raar? Ik snap de hele discussie niet!
Topicstarter, Isdatzo en gelijkgestemden lijken me een eigen mening klaar te hebben over groente in relatie tot een gezonde levensstijl (naast BB dus), die met geen enkel bewijs is om te buigen. Zou daar dan ook geen moeite meer voor doen.
De primaire vraag van topicstarter was overigens de vraag of groente bijdraagt aan de spiergroei....ik zou zeggen lees BFFM en je weet het. Kan daarin geen enkel dieet vinden zonder groenten. Dus...![]()

Ja ,daar staat heel duidelijk in dat groenten gezond zijn, maar dat wist ik al.
---------- Toegevoegd om 22:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:50 ----------
Zijn hele leven ,maar op zijn 22e?
En de oorzaak was ,omdat hij geen groente at, kom op hee
Is erg genoeg omdat te horen ,dan ga je dat toch hier niet neerzetten in een groente kwestie? Doe effe normaal.
Euhhmmm.........SPIERGROEI!!!
Ben nog steeds gezond hoor na 8 jaar geen konijnenvoer.
Vitamines en mineralen komen voldoende binnen.

Euhm, ik wil helemaal niet grellig overkomen ofzo, maar ik heb net hetzelfde voorgehad. Ik at bijna nooit geen groenten en op m'n 19 had ik prijs, kanker verdomme. Heb twee zware operaties moeten laten doen om me te redden, dan anderhalf jaar later (in die tijd weer niet veel groenten gegeten, sliep weinig) weer prijs, de constatatie en operatie is trouwens nog maar twee maand geleden, ben nu een maand al hersteld van de operatie. Maar nu ben ik wat wijzer aan het worden en heb sinds begin deze week toch maar fruit en groenten in m'n voeding erbij gezwierd, want ik kan het je zeggen, it aint worth it. Beter even gore troep eten dat werkelijk goed is voor je dan je leven eraan te verspelen.
Ps: ik rookte ook wel wat enige tijd ervoor maar de dokter verzekerde me dat het niet echt aan die sigaretten lag. Ik weet heus dat die groenten stinken en echt gore troep zijn maar ik moet ze vreten want anders loopt het verhaaltje niet leuk af. Ik raad het iedereen aan trouwens. (alhoewel ik de meeste nog niet binnenkrijg probeer ik het toch
Hopen dat het weg blijft