Het je The Beautiful Truth gezien? Zijn genoeg bewijzen over, als ik die film mag geloven. en als ik het over Gerson heb.... bedoel ik het verband tussen eten en kanker.
Ga je gang en post ze. Want tot nu toe moet je toegeven dat je nog geen enkel bewijs of zelfs maar argument hebt aangedragen.
En Charlotte is de dochter van.... Dus niet de gene die er ooit mee begonnen is.
Van iemand die anderhalve eeuw geleden een DR was, en de wetenschap heeft stilgestaan sindsdien? Bovendien, de dochter zijn van authoriteit x, is wederom een authoriteitsargument.
En Wikipedia is geen goed info bron omdat iedereen dat kan aanpassen als je wil.
Een boek is ook geen goede bron, omdat iedereen kan opschrijven wat hij wil.
Trouwens Gerson kliniek in Mexico bestaat nog steeds, Als het niet zou werken denk je dat het nu na 60 jaar nog zou bestaan?
Er bestaan ook nog oneindig veel geloven, die elkaar allemaal tegenspreken, en dus zijn ze sowieso allemaal fout op maximaal eentje na. Hoe kunnen die foute geloven nog bestaan na 60 jaar? Dat er mensen zijn die erin geloven bewijst helemaal niets. Als de biostabil een miljoen keer verkocht is in NL, is dat voor jou dan bewijs dat hij werkt?
Weet jij voor de rest nog mensen die onderzoek hebben gedaan over kanker en eten? Zou het graag eens door willen lezen.
http://www.canceranddiet.nl/
PS CV zegt niks... Einstein had ook niet echt een dikke CV voor dat hij bekend werd. Was nog dyslectisch ook!![]()
Mooi, want dat probeerde ik je al 2 posts duidelijk te maken. Denk eraan wanneer je weer zegt dat je liever naar x luisterd dan naar iemand op een forum.

. Kent nog iemand alternatieven ??

. Das het enige nadeel van kanker en als je aan het genezen bent. Iedere drie maand moet je op check-up in je eerste jaren om te zien of je in orde bent en nog mag "verder leven"