- Waardering
- 3.208
Jim Carrey maakt 'leuke' kinderfilms waar een volwassene (normaalgezien) niet mee kan lachen. Bovendien vind ik zijn poging tot emotie overbrengen niet geloofwaardig.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jim Carrey maakt 'leuke' kinderfilms waar een volwassene (normaalgezien) niet mee kan lachen. Bovendien vind ik zijn poging tot emotie overbrengen niet geloofwaardig.
oja btw ik vind cruise en pitt eigenlijk ook best overgewaardeerdlol, precies, dat bedoel ik dus

lol, precies, dat bedoel ik dus

Ben Stiller vind ik wel de shit, die kop van hem altijd, onbetaalbaar![]()

Er zijn hele fan-forums van Seagal. En alleen al het feit dat hij zoveel films heeft mogen maken is een bewijs dat producers hem overraten.Wie de hel heeft Seagal ooit een goede acteur genoemd? Juist niemand dus dan is ie ook niet overrated. En dat geldt voor praktisch elke actieheld.
Er zijn hele fan-forums van Seagal. En alleen al het feit dat hij zoveel films heeft mogen maken is een bewijs dat producers hem overraten.
@ al onze filmkenners hier.
Je hoeft geen geniale acteur te zijn om een vermakelijke actiefilm te maken.. dat snappen jullie volgens mij niet helemaal.

en ik kan echt genieten van zijn films, ik lach me vaak een deuk 
idd! nagel op de kop.
Seagal, JCVD, Arnie zelfs vroeger... word niet echt goed in geacteerd maar die films zijn gewoon leuk om naar te kijken en daar kijk ik graag naar
Jim carrey zet ik bewust niet in zo'n lijst want die vent kan acteren, dat overdreven gedoe is gewoon zijn ding. Hij word ook gevraagd voor zo'n rollen want hij kan dat. Het is echt niet simpel om zo van die 'onzin' te brengen hooren ik kan echt genieten van zijn films, ik lach me vaak een deuk
![]()
Ja hoor dat publiek overrate hem dus.Nee hoor dat betekent dat z'n films een publiek hebben.
Nonsens, dan zou geen enkele acteur overrated zijn. De algemene opinie is meestal zeer juist, kijk maar naar sites als moviemeter en imdb, die rankings kloppen vrij goed.Overrated ben je als de algemene opinie bijzonder positief is terwijl dat niet terecht is.
Nee maar je moet wel meer dan 1 smoel kunnen trekken.@ al onze filmkenners hier.
Je hoeft geen geniale acteur te zijn om een vermakelijke actiefilm te maken.. dat snappen jullie volgens mij niet helemaal.
Nonsens, dan zou geen enkele acteur overrated zijn. De algemene opinie is meestal zeer juist, kijk maar naar sites als moviemeter en imdb, die rankings kloppen vrij goed.