XXL Nutrition

Welke acteurs/actrices vind jij overschat?

Ben Stiller vind ik wel de shit, die kop van hem altijd, onbetaalbaar :D

Ik denk ook steven seagal echt totaal uitdrukkingloos. het gaat niet om het type film maar gewoon om hem. als bruce willis erin zou spelen zou het wel gewoon leuk zijn. En dicaprio overrated wel filmkenners hier hoor net als deniro hoe kan je die nou ovverrated noemen;) oja btw ik vind cruise en pitt eigenlijk ook best overgewaardeerd

Ik denk ook steven seagal echt totaal uitdrukkingloos.

Hoezo?? :D

76054061_7a9ce96d06.jpg - 132807

Wie de hel heeft Seagal ooit een goede acteur genoemd? Juist niemand dus dan is ie ook niet overrated. En dat geldt voor praktisch elke actieheld.

Wie de hel heeft Seagal ooit een goede acteur genoemd? Juist niemand dus dan is ie ook niet overrated. En dat geldt voor praktisch elke actieheld.
Er zijn hele fan-forums van Seagal. En alleen al het feit dat hij zoveel films heeft mogen maken is een bewijs dat producers hem overraten.

Er zijn hele fan-forums van Seagal. En alleen al het feit dat hij zoveel films heeft mogen maken is een bewijs dat producers hem overraten.

Nee hoor dat betekent dat z'n films een publiek hebben. Overrated ben je als de algemene opinie bijzonder positief is terwijl dat niet terecht is.

:roflol: @ al onze filmkenners hier.

Je hoeft geen geniale acteur te zijn om een vermakelijke actiefilm te maken.. dat snappen jullie volgens mij niet helemaal.

Steven Seagal emotion chart :D

Je hoeft geen geniale acteur te zijn om een vermakelijke actiefilm te maken.. dat snappen jullie volgens mij niet helemaal.

idd! nagel op de kop.

Seagal, JCVD, Arnie zelfs vroeger... word niet echt goed in geacteerd maar die films zijn gewoon leuk om naar te kijken en daar kijk ik graag naar :)

Jim carrey zet ik bewust niet in zo'n lijst want die vent kan acteren, dat overdreven gedoe is gewoon zijn ding. Hij word ook gevraagd voor zo'n rollen want hij kan dat. Het is echt niet simpel om zo van die 'onzin' te brengen hoor :) en ik kan echt genieten van zijn films, ik lach me vaak een deuk :D

idd! nagel op de kop.

Seagal, JCVD, Arnie zelfs vroeger... word niet echt goed in geacteerd maar die films zijn gewoon leuk om naar te kijken en daar kijk ik graag naar :)

Jim carrey zet ik bewust niet in zo'n lijst want die vent kan acteren, dat overdreven gedoe is gewoon zijn ding. Hij word ook gevraagd voor zo'n rollen want hij kan dat. Het is echt niet simpel om zo van die 'onzin' te brengen hoor :) en ik kan echt genieten van zijn films, ik lach me vaak een deuk :D

Bovendien heeft Carrey ook overtuigend serieuze rollen gespeeld.

Ah ja kzou het niet weten :) ik kijk echt naar zijn komische films :cool: Vind dat belachelijk humor gedoe echt gewoon goed :D

Nee hoor dat betekent dat z'n films een publiek hebben.
Ja hoor dat publiek overrate hem dus.

Overrated ben je als de algemene opinie bijzonder positief is terwijl dat niet terecht is.
Nonsens, dan zou geen enkele acteur overrated zijn. De algemene opinie is meestal zeer juist, kijk maar naar sites als moviemeter en imdb, die rankings kloppen vrij goed.

Overrated betekent niets anders dan dat een acteur door een aanzienlijk publiek onterecht als goed acteur gezien wordt, en als dat publiek die films wilt dan maken producers die. Vandaar dat er zoveel films zijn waar deze acteurs in kunnen spelen. Veel mensen kijken niet naar de kwaliteiten die een acteur moet hebben, ze kijken naar zijn vechtkunstjes, zijn looks en meer van dat soort niet relevante onzin. En dat is dus een acteur overraten (Jezus wat een woord).

Nee maar je moet wel meer dan 1 smoel kunnen trekken.

Nonsens, dan zou geen enkele acteur overrated zijn. De algemene opinie is meestal zeer juist, kijk maar naar sites als moviemeter en imdb, die rankings kloppen vrij goed.

En waar staat Seagal daar dan?

Nogmaals dat een kerel als Seagal een publiek heeft wat 'm kan waarderen betekent niet dat ie overrated is.

http://www.youtube.com/watch?v=dLtXG4Y2h4g

Carrey, eerder underrated omdat bijna iedereen hem beoordeelt op films als Ace Ventura, Dumb and Dumber en dat soort werk. Jammer genoeg maakt hij weinig films als 'Man on the Moon' of 'Eternal Sunshine of the Spotless Mind'.

Julia Roberts, omdat iedereen haar zo ontzettend aantrekkelijk vind terwijl ze gewoon zo fugly als de nacht is.

Terug
Naar boven