XXL Nutrition

Welke As Gebruiken Kickboksers Op Hoog Niveau (hoost,aarts,bonjasky,le Banner)

dinos

Novice
Waardering
0
heeft iemand enig idee welke soort AS de vechtsporters gebruiken
zoals de kickboksers die droge spiermassa aankomen en toch flexibel blijven ondanks ze toch rond en boven de 100kg zijn

ik heb zelf ook een jaar of 4 BB en kickboksen gecombineerd maar merkte toch dat ik wat stijfer en houteriger was geworden door BB

maar als je die grote namen ziet zoals hoost,aarts,bonjasky,le banner

die zijn zwaar en toch snel en flexibel

en die 100kg die ze dragen is echt niet via de natuurlijke manier gekomen

dus heeft iemand enig idee wat die jongens gesnoept hebben

zoals de kickboksers die droge spiermassa aankomen en toch flexibel blijven ondanks ze toch rond en boven de 100kg zijn

ik heb zelf ook een jaar of 4 BB en kickboksen gecombineerd maar merkte toch dat ik wat stijfer en houteriger was geworden door BB

waarom niet?

van hoost aerts en bonjaski denk niet dat die jongens het hebben gehad. lebanner die is wel heelsnel gegroeid, maar je weet nooit. en ookal hebben ze wat gebruikt moet je niet denken dat vechters hetzelfde trainen als een bb'r.

Persoonlijk denk ik dat alleen Le Banner gebruikt heeft. Die kerel is echt wel groot. Zou er niet rar van staan te kijken als hij lekker aan de testo met stromba zit....

Je gebruikt niet alleen om te groeien; als een kickboxer zou je gebruiken om sneller te herstellen zodat je meer en intensievere trainingen kunt pakken. Vanuit deze optiek durf ik mn handje in het vuur te houden voor het feit dat al die boys aan de saus zitten.

ik denk ook dat de meeste wel iets gebruiken als herstel middel. Als je bijvoorbeeld kijkt naar een le banner of joop kasteel. Die gasten hebben gejuiced, geen twijfel.

Ik ken d'r eentje die snoof zichzelf van het padje als die de ring in ging (weet niet welk niveau) maar volgens mij best hoog.... :rolleyes:

Je gebruikt niet alleen om te groeien; als een kickboxer zou je gebruiken om sneller te herstellen zodat je meer en intensievere trainingen kunt pakken. Vanuit deze optiek durf ik mn handje in het vuur te houden voor het feit dat al die boys aan de saus zitten.

Ik weet persoonlijk dat ze juise op dat niveau . Susta , deca , testo en stromba zijn ook daar zeer genomen middelen .

Hahaha, lekker dan. Ik ben benieuwd hoe lang je zoiets volhoudt. Hoewel, als je coke of pep alleen misbruikt voor wedstrijden dan valt de schade op zich wel mee. Want zo gruwelijk veel wedstrijden draai je niet in NL.

Het mooie aan vechtsport is dat brute kracht wel handig is maar zeker niet zaligmakend. En zo zie je nog wel eens hoe grote gespierde kerels worden gevloerd door veel kleinere mannetjes.

AS is iets wat veel gebruikt wordt in het milieu van boksen en kickboksen. zeker op hoog niveau. niet om zwaarder te worden maar wel om sterker en aggresiever te worden. zet twee mannen die even goed zijn in de ring, dan zal diegene die het meest testosteron in zijn lichaam heeft meer kans maken om te winnen.

AS is iets wat veel gebruikt wordt in het milieu van boksen en kickboksen. zeker op hoog niveau. niet om zwaarder te worden maar wel om sterker en aggresiever te worden. zet twee mannen die even goed zijn in de ring, dan zal diegene die het meest testosteron in zijn lichaam heeft meer kans maken om te winnen.

uiteraard , en dat is geweten door velen :-)

Yep, brute aanvalsdrift maakt een hoop uit.

de roddel is dat mike tyson van cheque drops had gesnoept toen hij van holyfields oor snoepte.
helaas heb ik geen enkel hard bewijs om dit te staven :D

Je moet niet het een met het ander verwarren!
Een bb die na zijn sets goed zijn spieren rekt zal zaker een goede flexibele man blijven immers ...hij rekt zijn spieren na elke training!
Als je bijde diciplines combineerd dus vechtsport met bb dan krijg je dus vechters van 100 plus kilo's die nog steeds een snelle stoot kunnen plaatsen en ook hun been kunnen liften om iemand een mawashi op zijn kop te geven !
De gebruikte middelen zijn uiteraard het zelfde als voor de gemiddelde bb.

Ze komen in iedergeval geen 10 kilo aan in een kuur dat is niet efficient anders gaat de techniek er onder lijden:rolleyes:

Paar kilo per jaar kan wel en veel kracht natuurlijk:cool:

Spuletjes waar je hard van word en snelle esters en bijvoorbeeld test suspension

Hoezo wil je dit weten heb je stiekem plannetjes voor een bruut kuurtje:D

denk dat ze niet vies zijn van winnies..harde droge massa zonder vocht retentieL:D

mwa lekker aan te de tren... agressie hardheid kracht en massa... alles wat ze nodig hebben

hmm mag ik eerlijk zijn ik denk dat ze aan de oxymetholone zitten omdat je daardoor meer agressie krijgt plus veel kracht veel vocht makkelijker herstel voor je spieren plus je maakt meer rooie bloedcellen en daardoor krijg je waarschijnlijk ook mee conditie.

wat maakt het uit om nog meer agressie te krijgen in de ring, die hebben ze al genoeg hoor..

er zullen best wel bij sommige wat spullentjes ingegaan zijn , om ze op dit niveau te brengen

in dit topic staan wel aardig wat gebruikers

doet t niet

in het vechtsport geeelte : vechters met een puik lichaam

Ik weet van Mike Tyson dat hij Methyltestosteron heeft gebruikt (om 't ff over die freak te hebben).

Methyl is spul uit de 2e wereldoorlog, agressiespul, goed voor boksers.
Nou ja goed.. het werkt op je agressie en je zal na zo'n tab flink te keer gaan!

Geen aanrader to bodybuilders.. echt voor vechters. Maar veel side-effects.. lijp privé gebruik, je gaat trippen en je geduldheid is super laag en zal snel in agressie veranderen, >> 10x sneller dan welk AAS dan ook!!

Mijn tip: Don't try.

Terug
Naar boven