MuscleMeat

Welke/Beste serie heb je gezien?

  • Topic starter JordiV
  • Startdatum
  • Reacties 248
  • Weergaven 14K
  • Volgers 55

Bezoekers in dit topic

The Shield zie ik ook heel weinig voorbijkomen hier op DBB, erg goede serie met veel actie.
 
Nog steeds het beste einde van een serie dat ik heb gezien. Meeste series hebben echt een zwak einde, ook doordat ze vaak worden uitgemolken natuurlijk en de laatste seizoenen nergens meer over gaan.
 
vandeweek begonnen met Vegas, heb nu 6eps gezien en is opzich ook wel een goeie serie.
 
Nog steeds het beste einde van een serie dat ik heb gezien. Meeste series hebben echt een zwak einde, ook doordat ze vaak worden uitgemolken natuurlijk en de laatste seizoenen nergens meer over gaan.

Precies einde is heel k*t vaak omdat schrijvers niet altijd een einde voor ogen hebben en gaandeweg maar wat schrijven als groot plot (zie Lost, Prison Break)
 
Haha ja, Prison Break is echt een voorbeeld hoe je een top serie keihard kunt verpesten.
 
Haha ja, Prison Break is echt een voorbeeld hoe je een top serie keihard kunt verpesten.

Ik denk dat prison break "verpest" isgewoon omwille van het start idee. We proberen iemand te laten ontsnappen uit een gevangenis tijdens het eerste seizoen en na dat seizoen is de serie eigenlijk toch gedaan? Al wat er nakomt is gewoon wat gelul dat er bijkomt in mijn ogen.
 
Heeft iemand 'the last resort' gezien?
Goed? Slecht?
 
The Wire is echt een topserie. Er zitten zoveel bruggetjes in verwerkt dat je de serie steeds meer waardeert door hem meerdere malen te bekijken. Echter komt de serie langzaam op start, over de eerste 3 afleveringen heb ik 2 weken gedaan denk ik.
 
Heeft iemand 'the last resort' gezien?
Goed? Slecht?

Vermakelijk seizoen en ze hebben er een gesloten einde van gemaakt. Dat is wel fijn, aangezien er geen tweede seizoen van komt. Als je niks beters te doen hebt, zeker kijken.
 
Zou leuk zijn als er een enquête was waarbij alle populaire TV-series een optie waren.

Wil zelf beginnen met het kijken van series. Verveel me af en toe teveel. Heb Spartacus seizoen 1 gedownload, 1e aflevering van bekeken maar vind het nog niet veel aan. Zal meerdere episodes bekijken, maar denk niet dat het iets voor mij is. Ook al is al dat geweld en coïtus fantastisch, de rest pakt me niet echt. Terwijl ik altijd wel hou van films als 300 en Troy.

The Sopranos alle series van gedownload. Mafia films zijn mijn favoriet, dus hopelijk zal deze serie aanslaan op mij.
 
The Sopranos kan niet missen
 
Zou leuk zijn als er een enquête was waarbij alle populaire TV-series een optie waren.

Wil zelf beginnen met het kijken van series. Verveel me af en toe teveel. Heb Spartacus seizoen 1 gedownload, 1e aflevering van bekeken maar vind het nog niet veel aan. Zal meerdere episodes bekijken, maar denk niet dat het iets voor mij is. Ook al is al dat geweld en coïtus fantastisch, de rest pakt me niet echt. Terwijl ik altijd wel hou van films als 300 en Troy.

The Sopranos alle series van gedownload. Mafia films zijn mijn favoriet, dus hopelijk zal deze serie aanslaan op mij.

De eerste aflevering van Spartacus is ook minder, daarna wordt het super spannend, hou maar gewoon aan, je merkt het wel ;)
 
Vermakelijk seizoen en ze hebben er een gesloten einde van gemaakt. Dat is wel fijn, aangezien er geen tweede seizoen van komt. Als je niks beters te doen hebt, zeker kijken.
Valt de kwaliteit wat mee? Als ik de trailer bekijk lijkt het wat 'bollywood' achtig :o
 
Valt de kwaliteit wat mee? Als ik de trailer bekijk lijkt het wat 'bollywood' achtig :o

Is serieus een prima serie. Zeker de eerste paar afleveringen zijn geweldig.
 
het lag ook niet aan de kwaliteit dat last resort is gecanceld ,het kreeg gewoon niet genoeg kijkcijfers door grote concurrentie op hetzelfde tijdstip.
 
Breaking bad, goed verhaal en subliem acteerwerk. Heb seizoen 1 t/m 5 in 1,5 week afgekeken. Nu ff wachten op deel 2 van season 5.
 
Breaking bad, goed verhaal en subliem acteerwerk. Heb seizoen 1 t/m 5 in 1,5 week afgekeken. Nu ff wachten op deel 2 van season 5.

Wanneer komt deel 2 eigenlijk?


Over the wire gesproken.
Ik ben blijkbaar exact gekapt op het moment dat het niet meer saai zou gaan worden (aflevering 5 ofzo)
 
Wanneer komt deel 2 eigenlijk?


Over the wire gesproken.
Ik ben blijkbaar exact gekapt op het moment dat het niet meer saai zou gaan worden (aflevering 5 ofzo)

14 juli
 
Ik zoek gvd een serie van het kaliber breaking bad, Dexter, Sopranos.
 
Back
Naar boven