AndroidHealthClinic

Welke creatine heeft jou het beste resultaat opgeleverd

Frank92

Advanced Bodybuilder
Waardering
68
Lengte
1m91
Massa
100kg
Vetpercentage
6%
Waarde DBB'ers,

Ik zit al een tijdje met een dilema.
Sommige mensen zeggen dat alle soorten creatine hetzelfde zijn, andere beweren dat het verschilt.
Nu vraag ik me af hoe jullie erover denken en met welke creatine je tevreden bent.

Thanx

crea mono

crea pure.

wat een k*t topics weer de laatste tijd, "welke is beter van dit, welke is beter van dat"

• Topic Starter Topic Starter
haters gonna hate,
daniels gonna daniel

---------- Post toegevoegd Fri 29 Jun 2012 om 10:02 ----------

daarnaast vraag ik niet welke beter is, ik vraag of jullie ook van mening zijn dat elke creatine gelijk is

haters gonna hate,
daniels gonna daniel

---------- Post toegevoegd Fri 29 Jun 2012 om 10:02 ----------

daarnaast vraag ik niet welke beter is, ik vraag of jullie ook van mening zijn dat elke creatine gelijk is

Creatine mono is de enige die de moeite van het nemen waard is.

lekker basic creatine monohydraatje.
cell mass ook aan te raden! bij cell mass leek het ook wel of mijn spieren het konden gebruiken na een zware training.
iig ook fijn spul naar mijn mening

Moeilijk te zeggen, maar ik heb zelf nooit problemen gehad met mono. Bij mijn weten is er geen onderzoek dat een verschil aantoont tussen andere vormen en mono en deze daardoor de moeite waard maken.

ik heb een tijdje geprobeert met off en on te gaan de laatste tijd.
in gewicht scheelt het niks. dan ook niet in VVM neem ik aan?

Heb nu Creapure van Body&fitshop.

is er nog een andere die ik kan proberen? of gewoon de creatine laten liggen?

(vond het niet nodig om een nieuw topic te openen)

Creatine is vooral bedoelt om je iets meer uithouding te geven bij explosieve reps en je groei komt dus als gevolg van een potentieel betere training. Al kan je ook wat gewicht winnen (vocht) doordat het opgenomen wordt.

Creatine is vooral bedoelt om je iets meer uithouding te geven bij explosieve reps en je groei komt dus als gevolg van een potentieel betere training. Al kan je ook wat gewicht winnen (vocht) doordat het opgenomen wordt.

dit scheelt volgens mij wel veel per persoon he? iemand die ook in onze gym traint. zat een weekje aan de creatine. was opeens zo gegroeit dat ik er van stond te kijken!
tijdje daarna was hij ermee gestopt en toen zag ik het ook gelijk...

bij mij helpt het echter niet. of het m'n training bevordert durf ik eigelijk niet te zeggen. het is zowizo al heel wisselend bij mij.

ben nu een tijdje van de creatine af. ben aan het cutten, maar wil daarna wel weer aan de crea...

dus bij creapure blijven of andere proberen?

dit scheelt volgens mij wel veel per persoon he? iemand die ook in onze gym traint. zat een weekje aan de creatine. was opeens zo gegroeit dat ik er van stond te kijken!
tijdje daarna was hij ermee gestopt en toen zag ik het ook gelijk...

bij mij helpt het echter niet. of het m'n training bevordert durf ik eigelijk niet te zeggen. het is zowizo al heel wisselend bij mij.

ben nu een tijdje van de creatine af. ben aan het cutten, maar wil daarna wel weer aan de crea...

dus bij creapure blijven of andere proberen?
Blijven

mono en magnesium creatine chelaat

mono los en mono in megagrow

Hier ook "mono" ..

ik verkies persoonlijk mono, maar 'k hoor tegenwoordig wel redelijk goede commentaar over kre alkalyn

ik verkies persoonlijk mono, maar 'k hoor tegenwoordig wel redelijk goede commentaar over kre alkalyn
Kre-Alkalyn doet exact het zelfde als creatine. Evenveel creatinine, evenveel creatine in spieren, evenveel bloat, ... evenveel alles... behalve prijs. Betaal je stukken veel meer voor. Ik haal dit uit onderzoek.

Creatine mono

super creatine omdat ik van creapure heel erg moe werd

Terug
Naar boven