XXL Nutrition

Welke discotheek nu? zoiets als lagoa vroeger etc..

??? dat is wat ik ervan vind, blijkbaar zijn er wel veel met een andere mening:D, ga jij er soms naartoe?

the missing link da besta nimeer, en the site enzo en wa was der vroeger allemaal:p tekstyle enzo is uit te mode zeker???

Luister eens naar paar verhalen van de good old Cherry Moon, dan zal je zo'n legende van een discotheek geen kloon noemen van complex. Dat is gewoon een ongelukkige uitspraak, geen mening. Je gaat toch ook niet zeggen dat Illusion een kloon is van één of andere discotheek die nog maar enkele jaren open is?

Oh is inderdaad gesloten in Gavere. Ik hoor echter dat ze een nieuwe plaats zoeken. Heb al geruchten gehoord dat ze met Sotto's aan het praten zijn. Laat ons hopen dat dat niet doorgaat want ik wil dat volk niet in mijn buurt.

• Topic Starter Topic Starter
Luister eens naar paar verhalen van de good old Cherry Moon, dan zal je zo'n legende van een discotheek geen kloon noemen van complex. Dat is gewoon een ongelukkige uitspraak, geen mening. Je gaat toch ook niet zeggen dat Illusion een kloon is van één of andere discotheek die nog maar enkele jaren open is?

Oh is inderdaad gesloten in Gavere. Ik hoor echter dat ze een nieuwe plaats zoeken. Heb al geruchten gehoord dat ze met Sotto's aan het praten zijn. Laat ons hopen dat dat niet doorgaat want ik wil dat volk niet in mijn buurt.
cherrymoon is toch helemaal verandert tegenover vroeger, andere muzieksT enzo, het interieur vind ik lijken op dat van complex maar een stuk kaler.

als ze complex gaan heropenen en er electro gaan draaien en iemand zegt dat het op niets trekt daar dan zal ik er mee akkoord gaan al was het vroeger zo'n leuke discotheek.

de cap'tain één van de grootse discotheken schijnt ergens in henegouwen

Zou ook wel eens een nieuwe discotheek willen. Lagoa is lang m'n favoriete discotheek geweest, maar nu ben ik toch meer aan Diedjies. Vooral kwa volk en muziek dan, inrichting is nu ook niet het spectaculairst, maar heeft toch wel iets. Maxies is ook goed. Maar ik zou graag eens naar een echt spectaculaire disco gaan, kwa inrichting dan. Iets als kokorico, maar nog indrukwekkender en grootser.. Zoiets als lagoa van inrichting, maar dan moderner en niet zo cheap en koel.

Gaat hij zich niet goed voelen jongens. Hij is een complex gast remember. In lagoa werd er ook nog wel gejumpt vroeger op die hardtek maar je gaat die jongen toch niat naar LaRocca sturen?

@ PJ: Culture in weekend verschrikkelijk knap vrouwvolk. Ik werd er daar gewoon gek van, overal leken ze te lopen en het leek alsof ik al moest zoeken naar lelijke meisjes. Ik erger er mij in het weekend wel vrij snel aan het bekakte volk al is dat iets waar ik mij snel aan erger. Hou niet van mensen die uitgaan om gezien te worden. Donderdags moet ik dringend eens gaan uitproberen gezien het feit dat het dan voor studenten is. Misschien iets chillere sfeer en het mooie volk gecombineerd? Zou mooi zijn.

---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------

Om trouwens in te pikken op jouw "la bush". Je hebt toch al gehoord over de heropening van extreme in Lokeren? Gaat ook weer op maandagen open zijn. Is in vroegere club two.

hey calibre, zijn dat nog steeds 2 zaaltjes in de CC ? 1 zaaltje hiphop, rap & co. en het ander zaaltje electrohouse ? vrijdag en zaterdag open ?

ja, heb het ook gehoord van de extreme, was vroeger een heel maf kot. er zit wel een kansje in dat ik naar de opening ga.

en MeDieVil : je moet zeker één keer naar La Bush gaan. de hoogdagen van deze dancing zijn wel allang voorbij, maar het blijft een leuke keet om te vertoeven, een aanrader... en de muzieksT die jij graag hoort draaien ze in de grote zaal :)

extreme daar draaien ze hardcore zeker?

thx, ga zeker eens langst "la bush"

extreme daar draaien ze hardcore zeker?

thx, ga zeker eens langst "la bush"

nee, extreme was meer gekend voor zijn trance, hardtrance,... geen flauw idee wat ze er nu gaan draaien, het is iig met dezelfde dj's van vroeger: phi-phi, tofke, cosmo,...

cherrymoon is toch helemaal verandert tegenover vroeger, andere muzieksT enzo, het interieur vind ik lijken op dat van complex maar een stuk kaler.

als ze complex gaan heropenen en er electro gaan draaien en iemand zegt dat het op niets trekt daar dan zal ik er mee akkoord gaan al was het vroeger zo'n leuke discotheek.

Je maakt de fout om wat er nu plaatsvindt in Complex te vergelijken met Cherry vroeger.... Ik raad je aan om wat meer verhalen op te vissen bij de veteraanuitgaanders over dat tijdperk.

hey calibre, zijn dat nog steeds 2 zaaltjes in de CC ? 1 zaaltje hiphop, rap & co. en het ander zaaltje electrohouse ? vrijdag en zaterdag open ?

ja, heb het ook gehoord van de extreme, was vroeger een heel maf kot. er zit wel een kansje in dat ik naar de opening ga.

Yup volgens mij wel. Ga er niet zo vaak. Normaal gezien is de ene lagere zaal wat meer urban met oa. TLP als resident en de hogere zaal met Neon en Lany meer electro-house.

Opening kan ik sowieso niet gaan omdat ik zaterdagnachten werk maar op een maandag ga ik sowieso eens naar Lokeren rijden.

Je maakt de fout om wat er nu plaatsvindt in Complex te vergelijken met Cherry vroeger.... Ik raad je aan om wat meer verhalen op te vissen bij de veteraanuitgaanders over dat tijdperk.
nee had het eigenlijk over cherrymoon nu:D ik geloof best dat het vroeger een superdiscotheek was, elke discotheek heeft zo zijn tijdperk

Oh PJ: ik denk wel niet dat CC elke vrijdag open is. Zou dat wel checken moest je ooit eens op vrijdag willen afzakken.

nee, extreme was meer gekend voor zijn trance, hardtrance,... geen flauw idee wat ze er nu gaan draaien, het is iig met dezelfde dj's van vroeger: phi-phi, tofke, cosmo,...

Dat waren nog eens tijden in Extreme half jaren '90. Heb er mij goed geamuseerd. Op die baan waren er meerdere discotheken en bars. De eerste keer dat we naar Extreme gingen effe de weg gaan vragen aan een buitenwipper van een andere keet. Die kon er niet mee lachen.:p

Was in de periode dat de portiers daar een keer onder vuur genomen zijn.

Heb vroeger zowat alle grote discotheken aangedaan.

Mijn beste herinneringen heb ik aan de Zundays in Zillion.:grinny:

Oh PJ: ik denk wel niet dat CC elke vrijdag open is. Zou dat wel checken moest je ooit eens op vrijdag willen afzakken.

ok, thx ! hoe zat het eigenlijk met de buitenlanders daar ? laten ze veel vreemd volk binnen of valt het mee ?

ok, thx ! hoe zat het eigenlijk met de buitenlanders daar ? laten ze veel vreemd volk binnen of valt het mee ?

Ik herinner me echt weinig buitenlanders... Denk dus dat er nogal wat geweerd worden. Enige dat ik mij levendig herinner is het mooi volk en hoe ik telkens de andere room koos dan mijn toenmalige vriendin om wat ruimte te hebben om er rustig van te genieten.

haha de return.

Daar heb ik mijn foute periode nog doorgemaakt, en de site :D

Ik herinner me echt weinig buitenlanders... Denk dus dat er nogal wat geweerd worden. Enige dat ik mij levendig herinner is het mooi volk en hoe ik telkens de andere room koos dan mijn toenmalige vriendin om wat ruimte te hebben om er rustig van te genieten.

haha, snoepert :p

haha de return.

Daar heb ik mijn foute periode nog doorgemaakt, en de site :D
:D de return was echt zwaar feeste int begin haha:rocknana::evilnana::banana:. en die tijd dat ik er begon te feesten wast naart schijnt al slechter.

sinds dat de site terug ope ging wast daar leeg gelope, en niet meer goedgekome spijtiggenoeg, vond het daar int begin nog beter dan complex:cool:

:D de return was echt zwaar feeste int begin haha:rocknana::evilnana::banana:. en die tijd dat ik er begon te feesten wast naart schijnt al slechter.

sinds dat de site terug ope ging wast daar leeg gelope, en niet meer goedgekome spijtiggenoeg, vond het daar int begin nog beter dan complex:cool:

Rond die periode ook nog return, toen was het daar nog net goed, nadien maar slechter en slechter geworden.

Zeker toen ik gestopt met de vuiligheid was besefte ik hoe een saaie k*tkeet het was :roflol:

Dat waren nog eens tijden in Extreme half jaren '90. Heb er mij goed geamuseerd. Op die baan waren er meerdere discotheken en bars. De eerste keer dat we naar Extreme gingen effe de weg gaan vragen aan een buitenwipper van een andere keet. Die kon er niet mee lachen.:p

Was in de periode dat de portiers daar een keer onder vuur genomen zijn.

Heb vroeger zowat alle grote discotheken aangedaan.

Mijn beste herinneringen heb ik aan de Zundays in Zillion.:grinny:

idd, was dat oa bokser Ismaïl Abdoul niet die een kogel tussen zijn ballen kreeg aan de ingang vd extreme ? :D

Zillion ben ik ook nog een tijdje geweest, vooral in het begin toen de grote massa er nog niet zat.

jaja, de 90's...... 't waren hoogdagen voor de dancings toen, fijne tijd :)

Terug
Naar boven