Fitness Seller

Welke discotheek nu? zoiets als lagoa vroeger etc..

Discotheken sucken aars, liever een goed feestje of gewoon een cafetje waar je gezellig kan ouwehoeren etc.

Ik verkies nu ook danscafeetjes: eerst gezellig babbeltjes slaan, nadien de muziek wat harder.

Indd, en geen bijdehandte pubertjes of iets die zich uit lopen te sloven.

Jammer dat het altijd minder chickies trekt, maar als ze er zijn dan zijn het ook meteen toppertjes ;)

ik snap niet wat iedereen van complex ineens in cherry ziet, lijkt wel een kale kloon van complex

Ow ow heiligschennis... Ik ken genoeg volk die je voor zo een uitspraak in het ziekenhuis slaan, of erger.

Ik heb maar net het einde van de toptijd van de Cherry meegemaakt, toen ik 18 was. Had echt een belachelijk hechte en zalige sfeer. Daarna is het peilsnel bergaf gegaan.

Complex is een belachelijk kinderjostikot vergeleken met de oude Cherry.

Kwa uitgaan heb ik echt de indruk dat ik te laat geboren ben... Zou zo graag eens nacht & voormiddag kunnen meemaken rond het jaar 2000.

• Topic Starter Topic Starter
Complex is een belachelijk kinderjostikot vergeleken met de oude Cherry.

ik vergelijk dan ook helemaal niet complex met de oude cherry!!!111!!!11!!:D

---------- Toegevoegd om 23:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:15 ----------

Discotheken sucken aars, liever een goed feestje of gewoon een cafetje waar je gezellig kan ouwehoeren etc.
verveel me dood in zo'n cafeetjes enzo, megadiscotheek met lasers enzo daar hebbek het meer voor:D

Zulke discotheken als in België missen we hier in NL wel vind ik. Wat dat betreft hebben onze zuiderburen het beter getroffen.

wat voor muziek werd er vroeger in cherrymoon gedraait? wat ik zo hoor idd wel spijtig dat die tijd gedaan is..

Lagoa? was dat niet die jump-tent?:D

Kwa muziek totaal geen jump hoor. Gewoon descent hardtek. Kwam wel af en toe jumpvolk op af maar die zaten waarschijnlijk te scheef om te horen dat er geen jump werd gedraaid.

tijdje geleden ben ik eens naar cherrymoon geweest en twas de baas zen verjaardag ofzo , en tzat echt nie veel volk

wel goeie muziek en zotte omgeving

Laatst bewerkt:
Kwa muziek totaal geen jump hoor. Gewoon descent hardtek. Kwam wel af en toe jumpvolk op af maar die zaten waarschijnlijk te scheef om te horen dat er geen jump werd gedraaid.

die muziek is dus ook goed voor mij, mag wel wat breder opgevat worden het hoeft niet perse "jump" te zijn

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven