- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Discotheken sucken aars, liever een goed feestje of gewoon een cafetje waar je gezellig kan ouwehoeren etc.
Ik verkies nu ook danscafeetjes: eerst gezellig babbeltjes slaan, nadien de muziek wat harder.

ik snap niet wat iedereen van complex ineens in cherry ziet, lijkt wel een kale kloon van complex
Complex is een belachelijk kinderjostikot vergeleken met de oude Cherry.

verveel me dood in zo'n cafeetjes enzo, megadiscotheek met lasers enzo daar hebbek het meer voorDiscotheken sucken aars, liever een goed feestje of gewoon een cafetje waar je gezellig kan ouwehoeren etc.

wat voor muziek werd er vroeger in cherrymoon gedraait? wat ik zo hoor idd wel spijtig dat die tijd gedaan is..
wat voor muziek werd er vroeger in cherrymoon gedraait? wat ik zo hoor idd wel spijtig dat die tijd gedaan is..

nice
spijtig dat ik daar geen feestje heb meegemaakt
de laatste jaren lijkt alles maar achteruit te gaan, vooral vanaf het einde van 2OO7 ging het bergaf met de discotheken vind ik.

Kwa muziek totaal geen jump hoor. Gewoon descent hardtek. Kwam wel af en toe jumpvolk op af maar die zaten waarschijnlijk te scheef om te horen dat er geen jump werd gedraaid.
)