Fitness Seller

Welke discotheek nu? zoiets als lagoa vroeger etc..

heb ook nog de goede tijden meegemaakt van dancings in belgie, heb nog naar cherrymoon geweest, carat ook, la bush, heb toen veel dancings gedaan in die tijd, veel kotjes waar er geestverruimende dingen volop werden geconsumeerd.

En de enige dancings die dat niveau paar jaar geleden nog benaderden, waren de mushroom in denderleeuw(afterclub) en insomnia( daar was het eigenlijk te erg, daar droegen ze constant mensen naar buiten die te hard op ghb door waren gegaan xD) in sintlievens esse (truweel van vroeger)

Nu ist al paar jaar geleden dak nog dancing ben binnengegaan, werd altijd paranoia na een paar uur, en was geen fun meer xD

Haha ik werk in insomnia (noemt nu divine). Zijn regelmatig feestjes waarbij dj's van vroeger draaien en sammir is nog resident.

Is dicht geloof ik. Op vrijdag in de grote vakantie kun je wel nog naar hangar 1 in Oostende voor the Oh! on tour.

En idd Powerjunkie, La Bush ftw. Ook al is het serieus ver voor iemand van uit Antwerpen, je kunt er in ieder geval een deftig potje stampen op jump- en hardstyle. :D

Is dicht idd...
Is in juli nog een protestactie geweest enzo.

Zal misschien wel weer opengaan binnen enkele maandjes, of misschien vinden ze een andere locatie...

tis toch jammer dat oh dicht is was maar 5 minute van me deur kon daar altijd wel scheef zitten :D

Ofwel gewoon van die hardtech- schranz feestjes doen, is goedkoper, kleiner en iedereen zit daar aan de stuff :D, maarja dat is in brugge, oostende en waregem etc, dat is niet direct bij de deur voor jou, maar in jou regio moeten ze dat ook wel organiseren.

Het enige dat me nu nog aanspreekt is de Creamm, en gewoon door de groep die meegaat :D

Het enige dat me nu nog aanspreekt is de Creamm, en gewoon door de groep die meegaat :D

Creamm on sundays hé ;)

Cekezz is daar toch nog resident nu? Ex-resident bij ons en draait ook in Kings in Aalst. Dikke progressive draait die gast altijd. Zeg het al lang, maar ik wil wel eens een zondag afkomen.

Creamm on sundays hé ;)

Cekezz is daar toch nog resident nu? Ex-resident bij ons en draait ook in Kings in Aalst. Dikke progressive draait die gast altijd. Zeg het al lang, maar ik wil wel eens een zondag afkomen.

Geen id wie de dj is, kweet alleen dat die fl**ker geen house of house wou draaien toen ik het met mn kromme harses kwam vragen.

Hahahaha dat zou me inderdaad niet verwonderen van hem. Als je hem vraagt om wat commerciëler te draaien, zal hij waarschijnlijk juist een paar diepe platen bovenhalen om daar zeker niet aan te moeten toegeven. Siert hem wel, hij draait zoals hij draait. Enerzijds moet je wel wat op je publiek inspelen maar anderzijds moet je ook wel achter je sT staan en daar lijn inbrengen.

Terug
Naar boven