XXL Nutrition

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
Duidelijk verbeterpunt voor volgend jaar, gisteren hadden ze dit eigenlijk al op de site kunnen laten plaatsen.

Fuuu xD Ik was blijkbaar gedeeld 5de met 2 anderen, maar die kregen voorrang omdat ze hoger in de klassering zaten :( wel fijn om te weten

Ook gemaild naar harry ;)

De punten waren even hoog van 5 , 6 en 7 (ik) maar 5 en 6 waren hoger geplaatst per jurylid.

Volgend jaar beter dan ga jij voor 5e en ik voor 1e:D:D haha nee weet je je was wel zwaarder dan mij op wedstrijd stond op 76 kg ingevallen kaken alles vetmeting gedaan was 3%

Volgend jaar beter dan ga jij voor 5e en ik voor 1e:D:D haha nee weet je je was wel zwaarder dan mij op wedstrijd stond op 76 kg ingevallen kaken alles vetmeting gedaan was 3%

Klopt, ik ben de laatste week niet echt dedicated geweest tbh, en daarom ook verdient niet in de top 5. Jij stond er kneiterhard bij, en verbaast me zelfs dat we evenveel punten hadden.. Succes met je doelen

flexcup 2013 classic c 1e plaats is dan voor mij
gisteravond woog ik al 97kg come at me!! :P

Niet los genoeg killy! Of je was wat depleeted ook.

wie is eerste en 2de geworden -80? weet iemand dat?

Heb je foto's van jezelf onstage? Je stond er goed bij op de foto's en kan me herinneren dat ik tijdens de wedstrijd een aantal atleten zag met een rode poseerslip die ik erg indrukwekkend vond, wellicht was jij dat!

12 van de 24 :(

Wordt tijd dat we daar eens verandering in gaan brengen.
Natuurlijk voorzien van vele trainingsfilmpjes en foto's in de quest voor de titel ;)

Haha ja wie a zegt moet ook b zeggen,volgend jaar terug op het podium!
En dan ben jij de camera man cker ibo?
Heeft dave al een beslissing gemaakt nou?

Terug
Naar boven