Vortexx029
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fuuu xD Ik was blijkbaar gedeeld 5de met 2 anderen, maar die kregen voorrang omdat ze hoger in de klassering zatenwel fijn om te weten
Hoe bedoel je hoger in de klassering? je zag er goed uit maar er waren andere bij die harder op de wedstrijd stonden.
De punten waren even hoog van 5 , 6 en 7 (ik) maar 5 en 6 waren hoger geplaatst per jurylid.

haha nee weet je je was wel zwaarder dan mij op wedstrijd stond op 76 kg ingevallen kaken alles vetmeting gedaan was 3%Volgend jaar beter dan ga jij voor 5e en ik voor 1ehaha nee weet je je was wel zwaarder dan mij op wedstrijd stond op 76 kg ingevallen kaken alles vetmeting gedaan was 3%
flexcup 2013 classic c 1e plaats is dan voor mij
gisteravond woog ik al 97kg come at me!!![]()

Volgend jaar beter dan ga jij voor 5e en ik voor 1ehaha nee weet je je was wel zwaarder dan mij op wedstrijd stond op 76 kg ingevallen kaken alles vetmeting gedaan was 3%
Volgend jaar beter dan ga jij voor 5e en ik voor 1ehaha nee weet je je was wel zwaarder dan mij op wedstrijd stond op 76 kg ingevallen kaken alles vetmeting gedaan was 3%
zonnige kant 
Hey Roy uhhh ja al bijna 3 jaar maar zit er nooit op.

Wordt tijd dat we daar eens verandering in gaan brengen.
Natuurlijk voorzien van vele trainingsfilmpjes en foto's in de quest voor de titel![]()