Fitness Seller

Welke Muziek Draaien Ze Bij Jou Op De Sportschool?

Peiling Peiling Wat voor muziek draaien ze bij JOU in de sportschool?

• Totaal stemmers
    44
  • Peiling gesloten .

Mr. Universe

Novice
Waardering
0
Hey hey,

Ieder dag wordt er weer K@#$%@#!TTTTT muziek gedraaid bij mij op de sportschool! Echt om ziek van te worden...... Alleen maar 'level 42' en 'britney'muziek..... niet dat ik er wat op tegen heb.... MAAR NIET ALS IK AAN HET TRAINEN BEN...

Als men er wat van zegt, dan wordt als antwoordt gegeven dat er ook oudere mensen zijn en dat er een passende muziek voor iedereen moet worden gevonden!!!

BEETJE JAMMER, want toen hij net open was, had hij 'ONS' jonge sporters NODIG om door te groeien... en nu hij genoeg leden heeft, wilt hij ons niet meer!

Nou ja, dat was het weer, ik moest het ff kwijt!

Wordt er bij jullie wel lekker hard gedraaid?

Alvast een sportief bedankje,

Alias Mr. Universe

kweenie... soms wel lekker, soms iets minder, maar als ik train valt het me eigenlijk niet op... dan heb ik wat anders aan mijn hoofd.

Soms dom ge-boem-boem, soms lekkere old-school seventies, en heel af en toe mag ik in absolute stilte trainen (als ik (zondag-) 's ochtends als eerste in de zaal ben. Ik kom om te trainen, niet om naar muziek (of wat daar voor door moet gaan) te luisteren.

bij ons als de toffe instructeurs er zijn dikke hardstyle en als de saaie er zijn knake muziek...

maaruh wazzup muziek zorgt voor de nodige motivatie ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan beter en harder trainen als ik lekker goede muziek hoor..... Ik kan me dus beter concentreren.....

Soms harde muziek soms ook helemaal geen muziek. Maakt me niet veel uit. Alleen als ik cardio(wat ik tot het absolute minimum beperk :D ) vind ik het wel lekker een muziekje erbij...

Bij ons alleen maar die hele duffe muziek , waar ben je nou, enzo... en van die shitterige level 42 herrie inderdaad..

JFS zei:
Soms harde muziek soms ook helemaal geen muziek. Maakt me niet veel uit. Alleen als ik cardio(wat ik tot het absolute minimum beperk :D ) vind ik het wel lekker een muziekje erbij...

Oh ja, cardio is al geestdodend genoeg van zichzelf als je het binnen doet... daar moet wat muziek bij (of een TV ff lekker startrek kijken op de hometrainer).

Ik heb ook wel eens geprobeerd iets te lezen, maar dat valt zwaar tegen.

Bagger muziek... van die salsa muziek en Marco Borsato enzo.. heb niks tegen dit soort muziek.. vind het juist lekker..maar niet OP DE SPORTSCHOOL...

Hardstyle, hardcore... en ook top 40 in het krachthonk, dan staat die op de shuffle :(

In de cardio ruimte hangen tv schermen met MTV erop, altijd wel grappig als er savonds van die series op zijn... maar ik cardio niet zo veel.

Bij ons slechte muziek en veel te stil, dit is vooral overdag. 's avonds luide muziek, maar niet beter, dan is er ook veel te veel volk. Ik zorg bijna altijd voor mijn eigen muziek. Harddiskplayer met 20Gb schijfje :D vooral Rammstein vind ik lekker om op te trainen.

gewoon,w at ze op TMF zetten.zoiets van alles een beetje, mijn vorige sportschool vond ik beter,d aar gingen ze ja-rule, dmx en havy metal draaien, daar kan je echt lekker op trainen...soms keihard, disco-like.
er was een keertje wat gebeurd waardoor ze het volume later gingen zetten voortaan..een man was aan het bankdrukken, maar hij kon die stang niet meer omhoog krijgen, die gozer maar schreeuwen,maar niemand die m hoorde..toevallig had iemand m gezien en schoten 2 bigass motherfu**** m te hulp

bij ons id&t radio soms wat van die r&b hip hop shit voor de gekleurde medelanders...maar vaak ook lekker hardstyle en dan goed hard!
Soms dam is de muziek wat ingekakt loop je ff naar de bar: hej charis wat si dit voor shit muziek?? ooh jah w8 ff! en dan volume op 10 en knallen!

Eerlijk gezegd is het mij nog niet veel opgevallen wat men draait, als je met je training bezig bent zou je dat ook niet echt mogen opvallen of storen imo :)

Bij ons meestal hardstyle/hardtrance/dance

maakt niet uit welke muziek op staat.. ik hoor het toch niet.. te druk bezig altijd

Wat is het verschil tussen keihard en luid? :p

Muziek van beton is keihard ;)

Meestal 538 wat zoveel betekend als veel Borsato momenteel. Heel af en toe ID&T. Iig altijd te zacht; anders gaat de cardiomutsenclub klagen, dan kunnen ze elkaar niet goed verstaan.

Kortom k*t muziek ...

En vind het wel BS dat je de muziek niet hoord terwijl je bezig bent met trainen, tussen sets stop je je oren dan toe ofso ???

Vind het net inspirerend en oppeppend als ze goede muziek draaien, opwekkende muziek. Word je hyped van ... Light Weight Baby ... yeah :D

elke dag weer 538.... en elke dag weer te zacht..... :(

trance / hard trance / dance en heel soms wat r&b

muziek staat lekker hard maar niet storend voor de rest...

en als er niet teveel volk is en je vraagt om iets op te zetten en ff lekker te knallen maken ze der meestal geen probleem van...:p

greetz!

Terug
Naar boven