AndroidHealthClinic

Welke Muziek Draaien Ze Bij Jou Op De Sportschool?

Peiling Peiling Wat voor muziek draaien ze bij JOU in de sportschool?

• Totaal stemmers
    44
  • Peiling gesloten .
No problem! Meestal commeriele donna-shit (probeer maar eens te trainen op Celine Dion) maar je mag altijd een eigen schijfje insteken als het niet té is. En Magik is geen probleem, zodus - utse'n traine!

Bij ons ook schijtherrie doorgaans. Zo nu en dan ook house, maar telkens dezelfde cd's. Laatst zelfs Turkse muziek, erg leuk en gezellig allemaal, maar als ik dat zou willen horen ga ik wel naar n moskee.

Ik kan ook beter trainen op stevige muziek, goeie rock of stevige trance.

Bij ons wel Ok de muziek! Waar ik train zit er int midden van de zaal n wand waar ze aan de andere kant kickboksles geven en daar staat de muziek altijd lekker hard, alleen sochtends wil t nog weleens wat saai zijn ivm met de steppende huisvrouwtjes helaas, die anders de documentaires op Animal Planet niet kunnen volgen.... ??? :D

Ik ga beginnen trainen met men MP3 player ... was daarnet weeral slome commerciële troep !

:(

Ze draaien wat ik wil. :D:D:D

Ik ben de enige die ze regelmatig ververst met nieuw materiaal (meestal trance en deephouse) en ze vinden het zo lullig om nee te zeggen als ik weer kom vragen om andere muziek. Moet ik wel zeggen dat het ze geen zak interesseert want er staat zo een CD-pack van 3 stuks 4 dagen achter elkaar op of langer..:mad:

Zangeres zonder naam,... and i like it.

[Abeelding niet meer beschikbaar] Voila! altijd harde muziek :cool: (Geen last van draadjes die in de weg zitten)

pff bij ons is da zo countru muziek ... lol :P

kzit dan ook in the mid west natuurlijk

hier ook alles k*t, het ergste is zaadterdag want dan is het counting crows ofzo 3 x de hele cd, want zegt de eigenares dit is mijn dag! Hard trainen dan hoor je het niet en als het te erg word zeg ik **** it en trek de boxsnoeren eruit.

Terug
Naar boven