MuscleMeat

Welke oefeningen hebben voor jouw gevoel de meeste groei in spiermassa gegeven?

Benchpress/deadlifts en T-bar rows voor mijn gevoel

Deadlift, bench press en chins/db rows.

• Topic Starter Topic Starter
Is de OHP niet hetzelfde als de military press? Wat is het voordeel van OHP ten opzichte van de ander?

chin ups, deadlifts, squats en 2-arm overhead db extension/ rows

Squat

Tot wanneer zouden jullie aanraden compounds als puur training te doen met lichte cardio en vervolgens over te stappen naar ook een combinatie van geisoleerde en compound + cardio oefeningen in een trainingsschema

Tot je 4 plates kan benchen, 5 plates kan squatten en 6 plates kan dlen.

Tot wanneer zouden jullie aanraden compounds als puur training te doen met lichte cardio en vervolgens over te stappen naar ook een combinatie van geisoleerde en compound + cardio oefeningen in een trainingsschema

Imo creëer je direct vanaf het begin al een achterstand in armen en onderbenen als je alleen maar grote compounds doet zoals OH press, squat, deadlift, bankdrukken enz. en moet er ook in een beginnersschema wat gericht werk zijn voor met name biceps en kuiten.

Wat versta je trouwens onder "lichte cardio" want cardio op zich is altijd hogere intensiteit.

Ik zou zeggen zoek een goed schema met veel compounds er in met wat kleine isolaties voor kuiten armen zijkantschouder ?

Ik heb een nu een trainingsschema gemaakt die ik binnenkort zal posten op deze thread! :D Oja hoevaak raden jullie aan om grote spiergroepen te trainen? Ik hoor van de ene kant dat het 2x per week is, de andere zegt juist 1x per week.

Ik heb een nu een trainingsschema gemaakt die ik binnenkort zal posten op deze thread! :D Oja hoevaak raden jullie aan om grote spiergroepen te trainen? Ik hoor van de ene kant dat het 2x per week is, de andere zegt juist 1x per week.
2 a 3x per week. deadlifts 1x per week (kan wel meerdere keren, maar dan moet je leren programmeren)

Duidelijk squats

chinups, squat, dips, guillotine bp, chest supported en face pulls row voor achterkant schouders

Terug
Naar boven