AndroidHealthClinic

Welke whey hebben jullie goede ervaring mee?

Whey Perfection is echt top prijs/kwaliteit verhouding maar als je laag in VP wilt blijven is het misschien niet de beste keuze. Die van XXL zitten minder carbs en vetten in maar betaal je wel aardig wat meer.

Enthousiasme is te bewonderen, maar smaak is natuurlijk zeer individueel.

Ben ik met je eens, over smaak valt niet te twisten eigenlijk. Niet met specifieke gevallen, als de meerderheid het goed vind zijn wij tevreden. Omdat de smaken van mensen zo verschillen.

Ik ben dit jaar in Bulgarije op vakantie geweest en zelfs daar hadden ze Whey Delicious in een sportschool :roflol:

Op Sunny Beach is dat! :wl: ik ken die eigenaar.

Whey Perfection en Isolaat Perfection. Beide smaken zijn onovertreffelijk

Xxl night protein, geweldige kwaliteit.
Zero lactose, voor de donkere broeders onder ons
Delicious, voor de smokkelaars haha (okok off season :P)

Laatst bewerkt:
Whey perfection betaalbaar goed van smaak en een betrouwbare kwaliteit's garantie. ;)

Whey Perfection en Isolaat Perfection. Beide smaken zijn onovertreffelijk

Dat horen we vaker:D We hebben nu al 27 smaken voor whey Perfection. Ik denk dat ik zelf al 8 favoriete smaken heb. Stuk voor stuk onverslaanbaar lekker:zuip: Als je daarbij bedenkt dat je met Whey Perfection kiest voor de Whey van de beste producent in Europa en daarnaast ook nog eens gekoppeld aan de beste prijs dan is de keuze voor de meeste mensen snel gemaakt. Dat blijkt ook wel, we denken vaak dat heel Nederland en Belgie wel een bus Whey Perfection in huis moet hebben als je ziet hoe hard het gaat!:)

---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 20:40 ----------

Whey perfection betaalbaar, goed van smaak en een betrouwbare kwaliteit's garantie. ;)

Ja, de kwaliteit is wat onze klanten enorm waarderen. En de heerlijke smaken natuurlijk ook. :)

Laatst bewerkt:
Body en fitshop veel smaken en goedkoop!

Laatst bewerkt:
wat kost zo een pot perfection dan?

Die is 34,90 per 2250 gram onze whey delicious is 43,95 per 2500 gram.

Reken je dat terug naar een 2000gram prijs dan is whey perfection 31euro en onze Whey Delicious 35euro dus het scheelt 4 euro op 2kg.

Dus de prijs kan geen belemering zijn ;)

Whey Perfection kost 34,90 per 2270 gram. Daarmee heb je inderdaad dus de Whey van de beste producent in Europa. Beter is er niet. 100% de beste prijs voor de beste kwaliteit dus. :)Dit ook nog eens in combinatie met de lekkerste smaken.:) Dat is de keuze snel gemaakt! Whey Perfection is niet voor niets veruit de #1 Whey in de Benelux.

---------- Post toegevoegd Thu 22 Nov 2012 om 23:27 ----------

Laatst bewerkt:
Whey Delicious van XXL Nutrition is echt een heerlijke shake ik heb heel veel verschillende shakes gehad maar op den duur komt het je neus uit.. bij Delicious geen last van gehad en drink het nu nog steeds!... Wat ook echt een goede en ook wel lekkere shake is Optimum Nutrition 100% Whey Gold Standard en dan smaak Choco!(maar is wat duurder...)

is het een idee een topic te openen over hoe wij whey beoordelen?

dus bijvoorbeeld
prijs
kwaliteit
smaak
schuim
chemische smaak
en??

is het een idee een topic te openen over hoe wij whey beoordelen?

dus bijvoorbeeld
prijs
kwaliteit
smaak
schuim
chemische smaak
en??

a.u.b niet ,weer pagina's vol met fan boys die of XXL of B&F

de hemel in prijzen,al dan niet in ruil voor wat gratis supps:vomit:

---------- Post toegevoegd Fri 23 Nov 2012 om 15:23 ----------

het zou me trouwens niets verbazen dat alles gewoon uit dezelfde fabriek komt ,

ieder zijn eigen smaakje en hoppa :roflol: