- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh oke, nee dan is het duidelijk
Ik vond het al raar, die 9 reps begreep ik nog wel. Aangezien dat je "max effort" is. Vond die 3 sets erna wat raar. Maar in principe wel lekker om op een compound oefening even wat meer sets te draaien.
Thanks![]()
9x62.5 is niks mis mee , en daarachteraan de narrow gripp benchpress
goed gedaan Wwe

ziet er interessant uit dat wendlersysteem. nette volume pr op die mp, wat is je 1RM? 75 à 80?

Misschien jezelf voor de lift even goed kwaad maken, scheelt bij mij zelf enorm veel kwa explosiviteit en hoe ik zelf de zwaarte van het gewicht ervaar.

Damn, sterke deadlift gozer. 8x165kg. Kan ik alleen maar van dromen
Bedankt , al is het toch wel fijn als je merkt dat een bepaald gewicht na een tijdje lichter aan gaat voelenNette prestatie of het nu makkelijk ging of niet. Keep it up WWE!

9x87,5
8x87,5
7x87,5
8x80
comments:
Ging niet zo lekker
Gelul!! Niks mis mee. Ga jezelf niet wijs maken dat dit niet goed is!
Gelul!! Niks mis mee. Ga jezelf niet wijs maken dat dit niet goed is!
Wanneer train je ?
Mss om dan maaltijd 5 en 7 om te draaien. Voor de rest ziet het er netjes uit, je gaat zo te zien lichtjes cutten ?

Ik train meestal na het avond eten, maar af en toe ook weleens om een andere tijd.
Waarom stel je voor om die twee maaltijden te wisselen?
Ik heb nooit een schema gevolgd en wil eens zien wat dit met me doet mits ik het vol kan houden. Wie weet blijf ik nu even zwaar, misschien val ik af, misschien kom ik aan. We zullen het wel zien![]()
Om na je training wat complexe koolhydraten te pakken, en 1u later pak je, je eiwitten. Dan zou ik liever de rijst kiezen ipv van witte boterhammen.
Voor de rest ziet het er netjes uit, als het een bulk schema is. Is het niet erg als je er wat van afwijkt, als je maar de basis maaltijden behoudt. Zo te zien ga je nu cutten, dus zal het wat moeilijker worden.
Succes!
Nogmaals ik weet niet of dit cut, onderhoud of bulk is