AndroidHealthClinic

what am I, ecto meso endo?

Was een endo. nu duidelijk een meso. Maar van oorsprong overduidelijk een endo; bekijk mijn topic maar bij de Foto-afdeling.

• Topic Starter Topic Starter
Vooruit dan.

4.5 Jaar geleden :D
6ymw6t.jpg

Nu
2u3xhki.jpg
echt top verandering man proficiat je hebt weinig vet en staat goed droog volgens mij ben je een ecto messo man train zo voort :D

Toen ik begon was ik ecto met 62 kg.
Nu mag ik mij wel een meso noemen met 96 kg, de benen zijn nog een beetje ecto (harder trainen)

100% ecto, moet er hard aan werken

echt top verandering man proficiat je hebt weinig vet en staat goed droog volgens mij ben je een ecto messo man train zo voort :D

Heet trouwens een meso, van mesomorph, niet een messo. Ik zeg het maar ff, want je blijft het maar messo noemen.;)
Goede verandering inderdaad, had hem ook al gezien. Ik vindt je basis niet eens zo slecht trouwens, de meeste mensen van 17 hebben een slechter fysiek.

Denk het niet. Je hebt een 1 of een 0.
Je bent een n*ger of een blanke.

Je hebt een bepaald lichaamtype bouw. Een ecto of medo kan veel vrete en zal weining vet aanzetten. Een endo zet gemakkelijker vet aan, omdat zijn gebruik minder is.
Maar dat zegt niet dat een endo niet gespierd is.

Het verschil tussen endo of medo is dat een endo gemakkelijker vet aan zet.

Je bent het 1 of het ander;)

Onzin, de meeste mensen zitten tussen die lichaamstypen.

Very often, people cannot be easily classed as one of the three main body types. Although there are some people who are purely ectomorphs, endomorphs, or mesomorphs with little or no characteristics of the other body types, very frequently, people fall into mixed categories, such as ecto mesomorphs, or endo mesomorphs, where largely, they are like the mesomoph, but with traits of the ectomorph (such as small joints or a trim waist), or traits of the endomorph (such as a tendency to gain fat easily).

[Link niet meer beschikbaar]

Ik schat mezelf op 70% meso, 30% ecto.
Ik verlies iets sneller gewicht dan dat ik erbij kom, ben vrij smal van taille en heb niet zo brede schouders en polsen.
Was wel van nature al een beetje atletisch gebouwd, als ik iets meer eet en train komt mijn gewicht vrij snel hoger te liggen.

Grappig dat er hier mensen zijn die roepen dat ze vroeger een ecto waren, en nu een meso zijn. Zo werkt dat helemaal niet.

Als je wil bepalen wat je bent (ecto, meso, endo) moet je kijken naar je bouw voordat je begon met sporten. Je 'basisbouw' dus, je aanleg voor bepaalde sporten.

Ikzelf ben van mezelf redelijk fijn gebouwd, maar door training een stuk breder en zwaarder geworden.

Grappig dat er hier mensen zijn die roepen dat ze vroeger een ecto waren, en nu een meso zijn. Zo werkt dat helemaal niet.

Als je wil bepalen wat je bent (ecto, meso, endo) moet je kijken naar je bouw voordat je begon met sporten. Je 'basisbouw' dus, je aanleg voor bepaalde sporten.

Ikzelf ben van mezelf redelijk fijn gebouwd, maar door training een stuk breder en zwaarder geworden.
inderdaad ecto meso endo zit in onze genen en is dus hierbij genetich bepaald iets waaraan wij niets aaan veranderen kunnen :D

gast dat is niet waar , die gans rechts is ondervoedt en die helemaal links overvoedt en niemand is 100% endo of ecto of meso , altijd mengeling
denk dat je de stelling niet goed gelezen of verstaan hebt,ik weet goed genoeg niemand 100 procent ecto meso of endo kan zijn maar wel een mengeling waarin je zelf de keuze kan ik maken te denken wat je bent zoals ik zelf een endo meso ben,ik weet maar al te goed iemand geen 100 procent kan zijn had je mijn citaat gekezen onder de jouwe had je dit reeds geweten en hoefde je me daarop niet te citeren;)

Niemand is 100% één soort

Ecto 2,3 jaar geleden

5a01lu.png

Ecto met spiertjes

15eg08l.png

Laatst bewerkt:
whehehe praten jullie nou over dinosaurus fossielen?? gwn hard trainen en goed vreten.. denk je soms dat Alexander de grote in 1 dag de halve wereld had gewonnen:p

Meso.

Vliegendeyogibeermonsterbump!

Terug
Naar boven