AndroidHealthClinic

what am I, ecto meso endo?

Moeilijke vraag misschien, maar hoe stel je dit gelijk vast? Door trial and error?
Of ben je al genoeg "getraind" op het spotten ervan?[CO

Simpel toch, als je op 2500kcal een dikz*k bent zal je geen ecto zijn.
Ik eet 4500kcal en kom nog moeilijk aan, dus zal geen endo zijn :p

Moeilijke vraag misschien, maar hoe stel je dit gelijk vast? Door trial and error?
Of ben je al genoeg "getraind" op het spotten ervan?

Ja je hebt de basic uiterlijke kenmerken die een indicatie zijn (maar dus vooral voor het getrainde oog) maar je hoort mensen ook zelf uitleggen hoe ze reageren op voeding (stofwisseling) en iemand met dominante endo eigenschappen heeft daar heel zijn leven al iets van gemerkt en is daar natuurlijk ook goed van op de hoogte. Maar je moet het dus inderdaad niet zo zien dat je mensen even makkelijk in 3 groepjes kan verdelen en dat is het dan, nee het is gewoon een factor die meespeelt en door met mensen te praten merk je vanzelf hoe hun lichaam reageert.

Ik helaas? een endo (ben liever een meso). Mijn metabolisme is super traag waardoor ik weinig kcal kan eten (1500 kcal eten + elke dag cardio van +- 30 min. = circa 500 kcal en ben ik nog niet echt lean, dus onder 10%), en ik hoef maar iets te eten en de buik is er al. Een voordeel is dat ik veel zwaarder oog dan het gewicht zou zeggen. Heb een grote borstkas, brede traille en ben gewoon stevig gebouwd. Ach ja, alles is wel groot aan mij, zelfs mijn hoofd. :roflol: Dammit!

Elk nadeel heeft zijn voordeel. ;) Ik kan wel heel groot worden en spieren aanzetten gaat redelijk makkelijk... al is het soms moeilijk te zeggen omdat het ook vet kan zijn.

Laatst bewerkt:
Ben een meso.

Ik helaas? een endo (ben liever een meso). Mijn metabolisme is super traag waardoor ik weinig kcal kan eten (1500 kcal eten + elke dag cardio van +- 30 min. = circa 500 kcal en ben ik nog niet echt lean, dus onder 10%), en ik hoef maar iets te eten en de buik is er al. Een voordeel is dat ik veel zwaarder oog dan het gewicht zou zeggen. Heb een grote borstkas, brede traille en ben gewoon stevig gebouwd. Ach ja, alles is wel groot aan mij, zelfs mijn hoofd. :roflol: Dammit!

Elk nadeel heeft zijn voordeel. ;) Ik kan wel heel groot worden en spieren aanzetten gaat redelijk makkelijk... al is het soms moeilijk te zeggen omdat het ook vet kan zijn.

Ik weet wat je doormaakt, Ik kan cardioen en cutten todat mensen tegen mn roepen dat ik een zwaar ingevallen gezicht heb en net een skelet lijkt, en dan toch nog zieke love-handles aan de buik hebben hangen terwijl het boven lichaam en de armen gewoon superdroog zijn. Soms raak je daar echt gefrustreerd van, focking oneerlijk :mad:

Ik weet wat je doormaakt, Ik kan cardioen en cutten todat mensen tegen mn roepen dat ik een zwaar ingevallen gezicht heb en net een skelet lijkt, en dan toch nog zieke love-handles aan de buik hebben hangen terwijl het boven lichaam en de armen gewoon superdroog zijn. Soms raak je daar echt gefrustreerd van, focking oneerlijk :mad:

Klopt, het bovenlichaam: schouders en armen zijn vrij 'lean' t.o.v. de onderkant, de buikstreek. Aders zijn aan de bovenkant ook redelijk goed te zien bij mij. Een sixpack krijgen is verdomd lastig, daarom focus ik me om zo groot mogelijk te worden (met een redelijk hoog vetpercentage voor de gemiddelde BBer althans...).

We kunnen wel HUGE worden. :)

Ik ben altijd redelijk stevig geweest, maar mensen vragen me nu of ik nog wel goed eet. Ik kom snel in vet aan en moeilijk in spiermassa. Ik heb in verhouding lange ledematen en dunne enkels en polsen. Wat ben ik nu, een ecto endo :S?

Terug
Naar boven