MuscleMeat

what am I, ecto meso endo?

Ik? een ecto sowieso, kom heel moeilijk aan, vet of spieren. Marja wel weer makkelijk om te cutten,het gaat dan wel weer echt makkelijk om vet kwijt te raken zonder spier :P

leuke bump:S

meso!

ik vind dat we ook een supermorph type moeten hebben ;)

edit: k*t, ive been bumprolled.

Somatotypes zijn bullshit.

Ik ben zwaar naar averge...

Ik gain vrij snel massa en vet, toch gaat mn kracht niet super vooruit.

Ik ben niet super dik, noch heb ik veel ronde vormen, en veel definitie heb ikook niet...

FML?

Endo..

ik denk aan vet en dan komt het er al aan...echt k*t soms

maar jah ben wel breed altijd al geweest ik ga snel vooruit met kracht en mijn wijdte groeit snel...

elk nadeel heb zn voordeel?

endo voor het grootste deel

weg

Laatst bewerkt:
ik denk meso , altijd al brede shouders gehad en nooit echt mager of te dik geweest

Same here r13, eetstoornis aan overgehouden..

hey bash, ja ik heb wel eens wat topics van je gezien..

maar jah **** it als je ergens hard voor moet werken is het resultaat alleen maar beter toch.... ik geloof niet dat een ecto zonder aas ooit een lichaam kan krijgen zoals ons (al moeten we daar wel heel veel lekkere shit voor laten staan want die ecto kan vreten wat hij wil :p)

Duidelijk meso en anders ecto-meso.

`Jezus jogens, beste bump weer...

Titel is wel goud waard trouwens

Ecto.. 4000 kcal en niet groeien ;o

Vooral ecto-meso, niet zoveel endo.

Dit is altijd een begrip geweest waar veel misverstanden over bestaan. Grootste misverstand is dat men mengeling verward met puur. Soms zelfs mensen die denken dat ze meso zijn terwijl ze redelijk vet zijn en omgekeerd. En zelfs kwaad worden als je ze dan zegt dat ze meer endo dan meso zijn :rolleyes:

Vooral ecto-meso, niet zoveel endo.

Dit is altijd een begrip geweest waar veel misverstanden over bestaan. Grootste misverstand is dat men mengeling verward met puur. Soms zelfs mensen die denken dat ze meso zijn terwijl ze redelijk vet zijn en omgekeerd. En zelfs kwaad worden als je ze dan zegt dat ze meer endo dan meso zijn :rolleyes:
Ik blijf het net zo verwarrend vinden, ik snap het nog steeds niet. Hoe kun je menselijk lichaam nou onderverdelen in 3 type's da's toch veelste zwart wit?

Uit:
Sheldon, William. Atlas of Men: A Guide for Somatotyping the Adult Male at All Ages. New York: Gramercy Publishing Company, 1954.

3 men in 10,000 are pure mesomorphs (the most common of the three pre types), while 2 in 10k are pure ectomorphs, and 1 in 10k is a pure endomorph. The most common somatotypes are 4-4-3, 3-4-4, and 3-5-3, at 60, 57, and 56 in 1000, respectively, and every somatotype with a frequency over 34 in 1000 has a 4 or a 5 for mesomorphic traits, meaning just about everyone can put on a decent amount of muscle. Likewise, your chances of being a 6 or a 7 in each somatotype are 33/1000 for endomorphic, 70/1000 mesomorphic, and 41/1000 for ectomorphic. So, chances are far likelier that you're mesomorphic than anything else.

So what have we learned? SOMATOTYPES ARE HORSESHIT. Your real genetic potential relies on a variety of factors ranging from heredity to diet and training styles. Modern reliance on the produce of agriculture has degraded the human form considerably, so that humans are only now reaching the stature we attained as Cro-Magnons. Know what that sounds like to me? Train like a ****ing beast and eat like a Neanderthal, and you'll end up built like one.

Ik blijf het net zo verwarrend vinden, ik snap het nog steeds niet. Hoe kun je menselijk lichaam nou onderverdelen in 3 type's da's toch veelste zwart wit?

Het gaat erom dat die mensen wel bestaan, maar juist de uitzondering zijn. En daartussen is het natuurlijk altijd een mengeling.

Dus je moet eigenlijk bijna altijd spreken over wat is dominant bij iemand en wat is minder dominant.

Het is gewoon een vaststelling gekoppeld aan bepaalde kenmerken, en het kan helpen om iemand een bepaald soort voeding of training voor te schrijven. Je gaat bijv. iemand met dominante endo eigenschappen wat meer cardio en striktere voeding moeten voorschrijven dan iemand met meer dominante ecto eigenschappen.

Ik merk dit constant in de persoonlijke begeleiding, het is dus helemaal geen 'horseshit' zoals die Amerikaan hierboven zegt in de quote.

Het gaat erom dat die mensen wel bestaan, maar juist de uitzondering zijn. En daartussen is het natuurlijk altijd een mengeling.

Dus je moet eigenlijk bijna altijd spreken over wat is dominant bij iemand en wat is minder dominant.

Het is gewoon een vaststelling gekoppeld aan bepaalde kenmerken, en het kan helpen om iemand een bepaald soort voeding of training voor te schrijven. Je gaat bijv. iemand met dominante endo eigenschappen wat meer cardio en striktere voeding moeten voorschrijven dan iemand met meer dominante ecto eigenschappen.

Ik merk dit constant in de persoonlijke begeleiding, het is dus helemaal geen 'horseshit' zoals die Amerikaan hierboven zegt in de quote.
Ok, het klinkt wel heel logisch, en toch blijf ik het raar vinden. Zelf heb ik al jaren het probleem om vet rond m'n middel kwijt te raken, ik heb er met een zwaar ingevallen gezicht bij gelopen na eindeloos cardio'en, en dan toch nog love-handles aan m'n middel.
Je vraagt je wel eens af of het er uberhaupt wel af wil / kan.

Moeilijke vraag misschien, maar hoe stel je dit gelijk vast? Door trial and error?
Of ben je al genoeg "getraind" op het spotten ervan?

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jul 2012 om 17:43 ----------

Ok, het klinkt wel heel logisch, en toch blijf ik het raar vinden. Zelf heb ik al jaren het probleem om vet rond m'n middel kwijt te raken, ik heb er met een zwaar ingevallen gezicht bij gelopen na eindeloos cardio'en, en dan toch nog love-handles aan m'n middel.
Je vraagt je wel eens af of het er uberhaupt wel af wil / kan.

Waarschijnlijk heb je hier op het forum ook al gelezen over IF ( intermettent fasting) om die laatste buikresten kwijt te spelen?

Hoop je hier toch mee van dienst te zijn geweest..

Terug
Naar boven