AndroidHealthClinic

What da fuq?! Kwark van Aldi, tegenwoordig 8,9g eiwit per 100g?!

Vroeger was het 10,3g ofzo per 100g, nu kijk ik op het bakkie en staat er verdomme 8,9g. Ik voel me opgelicht aangezien dit waarschijnlijk aan de gang is sinds de verpakking veranderd is en dat is al een tijd geleden gebeurd. Zijn er alternatieven? Of ben ik de lul?

who the **** cares? denk je nu echt dat die 5 gram eiwit het verschil gaat maken...

Imo best verkrijgbare kwark in België qua prijs/voedingswaarden maar gewoon niet eetbaar vin dik:(

Hij is vrij dik van structuur moet je van houden, ik doe er altijd water bij en ook een smaakje, dan goed mengen. Zou ook geen andere willen.

Ik haal mijne van delhaize, delhaize 365 merk. 500 gram voor 0,52 ofzo. Wel maar rond de 8 eiwit per 100 gram. Maar deze is erg lopend net een potje wateryoghurt je pot kwark is weg op 2 minuutjes.

Hoe dikker de kwark, hoe lekkerder ik hem vind:) Moet echt een keer naar de Belgische Aldi een voorraad scoren als ik jullie zo hoor :D

Hij is vrij dik van structuur moet je van houden, ik doe er altijd water bij en ook een smaakje, dan goed mengen. Zou ook geen andere willen.

Ik geef je helemaal gelijk. Ik heb voordat ik begon met kwark verschillende winkels afgelopen en uiteindelijk vond ik de aldi kwark die je aangeeft gewoon degene die het best te eten is. Ik eet het bovenste laagje zo weg, daarna beetje water erbij, daarna nog wat water enz. Met water smaakt het naar yoghurt natuur.

micellar casein

wtf bij mij hier is die ook met 8,9 gram.. en ik haal ook gewoon die joggin ronde bakken bij de aldi. hoe de fak kan die bij jullie 10gram zijn?

Vroeger.... 7 jaar geleden was die van de aldi nog 12,2 (vierkant bakje met groen etiket)

Ik haal altijd de vierkante bakjes bij C1000, AH of Vomar.. KoningsKwark. 8,8 (Geen Aldi in de buurt hier)

Die paar eiwitten verlies je niks op.
Gewoon 4 halve bakjes per dag eten.

eet je telkens zo ne helen pot ? ik krijg dat nie binnen na halve pot krijg ik een degout in men keel !

Blijven oefenen ;)

OT: ik wissel af met de bio kwark van Delhaize, die heeft 9,7gr eiwit. Soit, die paar grammen maken het verschil niet, het komt er op aan wat je het lekkerst vindt.

Melkan franse kwark.. mmmm

Eet altijd kwark van het merk galaxi, let eigenlijk nooit op hoeveel eiwitten er in zitten :p al merk ik wel dat deze de ene keer zeer lopend/waterig is, en de andere keer dik & romig. Iemand een idee waardoor dit komt?

Bij mij staat er nog gewoon 10,3 op verpakking die eergister is gekocht.

Terug
Naar boven