MuscleMeat

When a viking goes berserk......

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.101
Damn stel je voor dat je op 130kg op 12% eindigt.. dat is Olympia materiaal :D

Nog niet echt...dan moet ik nog wel wat procentjes lager.

Juistem! Belangrijk punt wat nogal eens vergeten wordt. Ben benieuwd bij de 12%

Ben je er vrijdagmiddag?

Is idd belangrijk. Nee, ik ben er vrijdag niet want dan heb ik een rustdag voor de finale.

Neuh...

Ja......

Tnx!

Mager hert toch! je wordt nog een knappe vent straks :D

Een greep uit mijn werkelijkheid:

lager vet%=hoger copulatie%

Heb ik gemerkt....;)

Maar hij mag nog zo hard trainen, aan die kop kan hij helaas niks meer doen behalve plastieken chirurgie.

(beetje treiteren voor zondag:D)

Je hebt een verborgen talent ontdekt, haha!

• #2.103
Om het met de illustere woorden van een Forza-lid te zeggen YOU GO GIRL:D
Maak maar dat je het rode waas weer ziet als je je topictitel ere wil aandoen

Gaat goed komen. Ik ben me nu al aan het opladen in de hoop dat ik zondag zo gek in mijn hoofd word dat ik daar het schuim op mijn bek krijg....

BW is 135kg en BF is rond de 15% nu.
dat zijn nog eens BRUTE feiten, met een lengte van 1.88 is dat zelfs PRIMA te noemen!
:thumbs:

ik ben eerlijk gezegd ook wel beniewd naar wat foto's!
( ik geloof je wel, maar vergelijkingsmateriaal doet me altijd goed, dan weet ik waar ik nog aan moet werken!)
:o

ik weet dat je redelijke aan de maat bent maare 15% bij 135kg? daar zou ik wel es een foto van willen zien..

• #2.106
dat zijn nog eens BRUTE feiten, met een lengte van 1.88 is dat zelfs PRIMA te noemen!
:thumbs:

ik ben eerlijk gezegd ook wel beniewd naar wat foto's!
( ik geloof je wel, maar vergelijkingsmateriaal doet me altijd goed, dan weet ik waar ik nog aan moet werken!)
:o

ik weet dat je redelijke aan de maat bent maare 15% bij 135kg? daar zou ik wel es een foto van willen zien..

Hahaha, sluit maar achteraan in de rij van mensen die een foto willen zien.

Helaas ga ik jullie nog even teleurstellen want ik vind het nu nog niet de moeite om te laten zien maar ik beloof dat er foto's aankomen.
Ik had al eerder hier in mijn log gezegd dat ik foto's zou plaatsen als ik eenmaal mijn doel heb bereikt en zoals het nu gaat duurt dat niet al te lang meer. (doel is nu 12% en op dit tempo zou ik dat in een week of 5 a 6 bereikt moeten hebben)

Mochten jullie je nieuwsgierigheid niet onder controle kunnen houden dan nodig ik je uit om aanstaande zondag in Doetinchem bij de finale HG te komen kijken. ;)

• #2.107
Training vanavond:

De allerlaatste lichte training (eindelijk!) i.v.m. wedstrijden. Vanaf volgende week begint mijn voorbereiding op volgend seizoen. Ik heb mijn plannen al klaar in ieder geval.

Benchpress (explosief):
1 x 5 x 70
10 x 3 x 120

Bentover row (explosief):
1 x 5 x 70
10 x 3 x 120

Nu rusten en opladen door middel van eten en hopen dat ik mijn energie weer een beetje op peil krijg voor de wedstrijd.

OH PLEASE GOD NOOOOOO!!!!!
Was de confrontatie met die kale knikker van jou op de cover van het programmaboekje van Dordrecht nog niet genoeg? Nu beloof je foto's op dit forum te plaatsen?:eek:
Wil wel foto's zien als jij in maatpak trouwt (inclusief hoeveel meter stof nodig was), dat moet pas indrukwekkend zijn:D
maar foto's van je spieren, I'm not that kind of person whoehahahaha

en hier gaan we dan: "vandaar dat je soms in de bosjes verdwijnt" (komt dat schuim al? he? he?:mad:)

• #2.109
OH PLEASE GOD NOOOOOO!!!!!
Was de confrontatie met die kale knikker van jou op de cover van het programmaboekje van Dordrecht nog niet genoeg? Nu beloof je foto's op dit forum te plaatsen?:eek:
Wil wel foto's zien als jij in maatpak trouwt (inclusief hoeveel meter stof nodig was), dat moet pas indrukwekkend zijn:D
maar foto's van je spieren, I'm not that kind of person whoehahahaha

en hier gaan we dan: "vandaar dat je soms in de bosjes verdwijnt" (komt dat schuim al? he? he?:mad:)

En toch ben je voor iemand die zijn eerste dag op dit forum doorbrengt verassend vaak in mijn log te vinden....;)

En ja.....ik begin al te schuimbekken!

En toch ben je voor iemand die zijn eerste dag op dit forum doorbrengt verassend vaak in mijn log te vinden....;)

En ja.....ik begin al te schuimbekken!

aaaw, 1-1, maar ik moet toch iemand die ik ken met een trainingslog vinden om te kunnen jennen, en dat zijn op het eerste gezicht enkel jij, Stahmixson en Snoob (die laatste jen ik al op Forza)

rust ze schuimbekkie

• #2.111
Dat is ook weer zo. Kom me maar lekker jennen hoor want ik kan nog wel wat extra motivatie gebruiken. :D

damn, dat "cutten" gaat je goed af man... voel je je al klein ?

allright, that sounds pretty ****ed! maar je doel bereiken gaat je wel lukken

Mochten jullie je nieuwsgierigheid niet onder controle kunnen houden dan nodig ik je uit om aanstaande zondag in Doetinchem bij de finale HG te komen kijken. ;)

fijn zo'n uitnodiging!
:rolleyes:

je weet dat een vliegticket vanuit de states al gauw duizend dollar kost?
:D

veel suc6 op de wedstrijd, ik bekijk de foto's later wel!
;)

• #2.119
Vandaag tot en met zaterdag totale rust ter voorbereiding op de finale Highland Games B-klasse.

Tot nu toe al meer gegeten dan ik de laatste tijd doe dus het opladen is begonnen.

• #2.120
Ik ben net terug van het strand waar ik ongeveer 3km langs de kust heb gezommen en vervolgens hardlopend over het strand terug ben gegaan naar het startpunt waar ik aansluitend nog wat werpoefeningen gedaan heb. Ik ben klaar voor morgen.

Terug
Naar boven