- Waardering
- 133
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 138kg
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben net terug van het strand waar ik ongeveer 3km langs de kust heb gezommen en vervolgens hardlopend over het strand terug ben gegaan naar het startpunt waar ik aansluitend nog wat werpoefeningen gedaan heb. Ik ben klaar voor morgen.
Was het water te doen?Ik ben net terug van het strand waar ik ongeveer 3km langs de kust heb gezommen en vervolgens hardlopend over het strand terug ben gegaan naar het startpunt waar ik aansluitend nog wat werpoefeningen gedaan heb. Ik ben klaar voor morgen.
?? En geen rape, plunder en pillage op de zeehondeneilanden? Ik ben diep ontgoocheld

Stah: die link werkte niet bij mij maar I get the point
Huub huub... nu is hij een walvis

Wat?? En geen rape, plunder en pillage op de zeehondeneilanden? Ik ben diep ontgoocheld
Tot morgen slappen![]()
Schreeuw tegen je vrouw dat het medicijn in haar kont verborgen is en neuk haar snel anaal voor je doodgaat!
Hmm...oke, ik was niet helemaal eerlijk.....
Het ging eigenlijk meer van: Martine en ik zijn met de kinderen naar het strand gegaan om te wandelen en schelpen te zoeken omdat het zulk lekker weer is vandaag.
We liepen langs het water en mijn schoenen werden een beetje nat (zwemmen). Branwen (de jongste) viel toen ze een schelpje wilde pakken en toen ben ik met een klein looppasje (hardlopen) naar haar toe gehobbeld.
Ook heb ik nog steentjes in het water gegooid (werpoefeningen).
Dit verhaal klopt beter maar dat andere vond ik stoerder klinken.
(Bedankt voor de karma IJser)

Finale NK Highland Games B-klasse:
Op het moment weinig zin om een wedstrijdverslag te typen omdat ik moe ben maar ik ben vandaag op de wedstrijd zelf 3e geworden (Ivo 1e en Wulbert 2e) maar ik heb ook mijn punten weten te pakken waarmee ik mijn puntenachterstand in het totaalklassement heb weten "bij te werken". Hierdoor eindigden we met zijn drieen op een gelijk aantal punten maar omdat ik de meeste gewonnen wedstrijden op mijn naam heb, ben ik kampioen B-klasse geworden.
Het was een mooie wedstrijd die echt tot aan het het laatste onderdeel spannend is gebleven.
Er volgt nog wel een uitgebreid wedstrijdverslag.