AndroidHealthClinic

When a viking goes berserk......

Toch netjes, zeker gezien de omstandigdheden :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.462
succes jacco, ik ben niet aanwezig (moet onderhandelen over nieuwe auto bij dealer)

Tnx en jammer.

kijk uit voor je hoofd ouwe ;) Me vriendin moest zelfs gister nog aan je denken toen ik ging banken :P

Haha!

Ik was wel terug maar ik was bij vrienden op bezoek geweesat en daar had ik wat gedronken dus even geen zin meer om te typen...;)

190 en 200 gelukt, 210 failde 'ie geloof ik.
Anyway gezien je verlies in BW goed gepresteerd.;)

Idd,
190 en 200 gepakt, 210 lukte helaas niet.
Weer flink gebuffeld, Jacco!

Toch netjes, zeker gezien de omstandigdheden :thumbs:

Tnx heren!

• #2.463
Dan nu maar even mijn verhaaltje.

Toen ik gisteren bij Ringer in Dordrecht aankwam kon ik direct door naar de weging en ik kreeg onderweg al aardig wat verbaasde en zeer positieve reacties over het resultaat van het cutten.
Ik was zelf ook wel nieuwsgierig wat de weegschaal zou aangeven want het zou zeker weinig zijn t.o.v. vorige wedstrijden.

Toen ik op de weegschaal ging staan gaf deze het extreem lage gewicht aan van 125,4kg!!!!

Tijdens het opwarmen voelde ik al dat het zeker niet makkelijk zou gaan worden. Ik heb mijn openingsbeurt met 190kg gedaan en die ging gewoon goed. Mijn 2e beurt had ik besloten om voor de 200 te gaan en die werd ook goedgekeurd. Zelf vond ik hem wel wat te langzaam naar boven gaan maar goed, dat weerhield me er niet van om lekker overmoedig voor 210 in mijn 3e beurt te kiezen.
De 3e beurt was dan ook een redelijk kansloze fail want hij viel een centimeter of 15 boven mijn borst stil en toen kreeg ik 3 rode lampen.

Aan de ene kant is een eindresultaat van 200kg een beetje magertjes te noemen voor mij maar aan de andere kant is het ook zo dat ik bij de vorige wedstrijd de 210 niet meer kon locken door kramp in mijn zij dus bleef ik ook op 200 staan. Alleen woog ik toen 137kg en nu nog maar 125,4kg dus relatief gezien heb ik gisteren een betere prestatie neergezet.
(Jammer genoeg geef ik niets om relatieve prestaties :D)

Damn laag gewicht man (dat van jezelf dan). Hoeveel wil je nog ongeveer afvallen? Straks ben je nog lichter dan mij man!

Gefeliciteerd met je 2e plek (toch?)

Toch een goede prestatie gozer! Dalijk kan je met je gewicht ripped op het podium in een roze string! Ik kijk er al naar uit......:o

• #2.467
Damn laag gewicht man (dat van jezelf dan). Hoeveel wil je nog ongeveer afvallen? Straks ben je nog lichter dan mij man!

Gefeliciteerd met je 2e plek (toch?)

Tnx, ik lees ook net dat mijn team 2e geworden is.

Tja, mijn BW is nu idd vrij laag maar mijn BF is onder de 14% gezakt. Ik twijfel nu of ik nog even doorzet voor de 12% of dat ik nu stop en weer kracht en massa op ga bouwen.

Toch een goede prestatie gozer! Dalijk kan je met je gewicht ripped op het podium in een roze string! Ik kijk er al naar uit......:o

Tnx! Ik ben mijn posingroutine al aan het instuderen.

:D

Tnx, ik lees ook net dat mijn team 2e geworden is.

Tja, mijn BW is nu idd vrij laag maar mijn BF is onder de 14% gezakt. Ik twijfel nu of ik nog even doorzet voor de 12% of dat ik nu stop en weer kracht en massa op ga bouwen.

Tnx! Ik ben mijn posingroutine al aan het instuderen.

:D

Scheelt je wel een hoop scheermesjes nu denk :p

• #2.469
Scheelt je wel een hoop scheermesjes nu denk :p

Mwah....ik kan hiewr thuis Martine bijna niet meer van me afslaan nu ik mijn benen geschoren heb. Ik overweeg nog of ik misschien ook niet mijn wenkbrauwen af moet scheren voor het totaalplaatje....

Mwah....ik kan hiewr thuis Martine bijna niet meer van me afslaan nu ik mijn benen geschoren heb. Ik overweeg nog of ik misschien ook niet mijn wenkbrauwen af moet scheren voor het totaalplaatje....

Epileren moet je ze! Daarna wel netjes met een potlood weer erop tekenen uiteraard.

(liefst met paars natuurlijk!)

Sander you do scare me dude....
Jacco netjes man je weegt nu officieel lichter dan ik doe :P
ECTO ALERT!!!!

Dan nu maar even mijn verhaaltje.

Toen ik gisteren bij Ringer in Dordrecht aankwam kon ik direct door naar de weging en ik kreeg onderweg al aardig wat verbaasde en zeer positieve reacties over het resultaat van het cutten.
Ik was zelf ook wel nieuwsgierig wat de weegschaal zou aangeven want het zou zeker weinig zijn t.o.v. vorige wedstrijden.

Toen ik op de weegschaal ging staan gaf deze het extreem lage gewicht aan van 125,4kg!!!!

Tijdens het opwarmen voelde ik al dat het zeker niet makkelijk zou gaan worden. Ik heb mijn openingsbeurt met 190kg gedaan en die ging gewoon goed. Mijn 2e beurt had ik besloten om voor de 200 te gaan en die werd ook goedgekeurd. Zelf vond ik hem wel wat te langzaam naar boven gaan maar goed, dat weerhield me er niet van om lekker overmoedig voor 210 in mijn 3e beurt te kiezen.
De 3e beurt was dan ook een redelijk kansloze fail want hij viel een centimeter of 15 boven mijn borst stil en toen kreeg ik 3 rode lampen.

Aan de ene kant is een eindresultaat van 200kg een beetje magertjes te noemen voor mij maar aan de andere kant is het ook zo dat ik bij de vorige wedstrijd de 210 niet meer kon locken door kramp in mijn zij dus bleef ik ook op 200 staan. Alleen woog ik toen 137kg en nu nog maar 125,4kg dus relatief gezien heb ik gisteren een betere prestatie neergezet.
(Jammer genoeg geef ik niets om relatieve prestaties :D)

Het is wel is goed om te cutten en dan weer te bulken.

nadeel lijkt me je conditie als je weer aan het bulken bent.

• #2.474
Sander you do scare me dude....
Jacco netjes man je weegt nu officieel lichter dan ik doe :P
ECTO ALERT!!!!

Tnx, maar je bedoelt natuurlijk "F@*CKING RIPPED AND SHREDDED ECTO ALERT!!!!".

Het is wel is goed om te cutten en dan weer te bulken.

nadeel lijkt me je conditie als je weer aan het bulken bent.

Dat is zeker wel eens goed want je voelt je weer een stuk beter.
Als ik weer ga bulken dan zal het dit keer een stuk schoner zijn.

jezus je bent echt extreem afgevallen, zeker nette prestatie dan!

komen er nog filmpjes aan btw?

• #2.476
jezus je bent echt extreem afgevallen, zeker nette prestatie dan!

komen er nog filmpjes aan btw?

Ik zei toch in het begin dat ik er niet teveel over wilde zeggen zodat iedereen verbaast zou zijn over het eindresultaat?

Tnx in ieder geval. Helaas geen filmpjes want ik ben zo mager dat je me niet meer ziet op filmpjes.....;)

Eigenlijk zijn mijn oplaadbare batterijen gaar waardoor ik niet kon filmen.

Geen filmpjes :( MINDER HOOR! :D

• #2.480
Update cut:

BW 125,4kg
BF 13,7%
Taille: 112cm

Eigenlijk is mijn eerste doelstelling van mijn voorbereiding op het volgende wedstrijdseizoen gehaald want ik wilde mijn BF in ieder geval op 14% hebben en als het goed ging naar de 12%. Het is nu zo snel gegaan dat ik dus wel doorga tot die 12%.
De andere doelen zijn ook wel dichterbij gekomen want mijn mobiliteit is enorm toegenomen, mijn conditie is verbeterd maar daar moet toch nog genoeg aan gebeuren.
Het enige waar ik nu binnenkort echt hard tegenaan zal moeten gaan is krachttoename.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven