XXL Nutrition

When a viking goes berserk......

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.442
Hehehe! Volgend seizoen weten we meer.

Vanavond een lekker rustavondje i.v.m. met de team benchwedstrijd morgenmiddag in Dordrecht. Ben benieuwd wat ik voor elkaar krijg, ik heb namelijk echt geen idee.
Eigenlijk heb ik nog niet eens bepaald wat mijn openingsbeurt wordt maar dat besluit ik waarschijnlijk wel weer naar aanleiding van mijn opwarming.

Nu je toch betere conditie hebt en lichter bent kan je je evengoed op strongman gooien :)

of anders !!!!!!

!!!!1

• #2.445
Als je het zo brengt dan kan ik niet weigeren he.....:angstig:

• #2.449
Daar doe ik op dit moment nog geen uitspraken over.....:cool:

Ik heb wel plannen hoor maar dat ziet iedereen volgend jaar wel. Er is tenslotte ook nog geen wedstrijdkalender beschikbaar dus we wachten het nog even rustig af.

Succes morgen Beast!!!! :hedbang:

• #2.452

Mjah....het probleem met de HG is dat ik niet meer naar alle uithoeken van het land wil rijden en Brunssum is er 1 van eigenlijk. Aan de andere kant is dat wel een hele mooie wedstrijd.
Gelukkig zit er nog een wedstrijd aan te komen waar ik al van aangegeven heb dat ik mee doe als hij doorgaat maar die verschijnt vanzelf wel op de wedstrijdkalender (ik denk ook wel dat jij daar aan mee zult gaan doen).

Tnx staartmans! ;)

welke wedstrijd?

• #2.454
;)Ik wist wel dat je dat zou gaan vragen maar ik kan er nog niks over zeggen zolang er nog geen zekerheid is. Maar het gaat om een wedstrijd die al veel vaker gehouden is en waar Jimmy ook aan meegedaan heeft dus ik weet gewoon zeker dat jullie je daar voor in zullen schrijven.

Lekker vaag he?

Sterkste man van Zuid-Holland?

succes jacco, ik ben niet aanwezig (moet onderhandelen over nieuwe auto bij dealer)

kijk uit voor je hoofd ouwe ;) Me vriendin moest zelfs gister nog aan je denken toen ik ging banken :P

Ben je al terug? :o

190 en 200 gelukt, 210 failde 'ie geloof ik.
Anyway gezien je verlies in BW goed gepresteerd.;)

Idd,
190 en 200 gepakt, 210 lukte helaas niet.
Weer flink gebuffeld, Jacco!

Terug
Naar boven