XXL Nutrition

When a viking goes berserk......

Naice ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.422
Waarom houd je vaak in op deadlift?

Dat doe ik om jullie te irriteren....:D

Nee, ik doe DL alleen pronated en zonder straps puur voor mijn grip en dan is 200 mijn max op het moment. Het is wel de bedoeling dat ik binnenkort weer voor max gewichten ga maar dan moet ik niet mijn straps vergeten zoals vandaag. :o

Kort maar krachtig! Ik moest gewoon wel want ik heb zaterdag weer een team benchwedstrijdje dus ik wilde gewoon vandaag even kijken wat er in zou kunnen zitten.

bij DDA wederom? of bij Ringer?

ik begreep namelijk van een jongen dattie soon bij DDA een wedstrijd had, deze zaterdag ?

dan kom ik wel even een blik werpen (met spinazie, dan druk je die 230 easy)

Dat doe ik om jullie te irriteren....:D

Nee, ik doe DL alleen pronated en zonder straps puur voor mijn grip en dan is 200 mijn max op het moment. Het is wel de bedoeling dat ik binnenkort weer voor max gewichten ga maar dan moet ik niet mijn straps vergeten zoals vandaag. :o
Haha vandaar. Je zei al dat je hook grip niet lukt, dat is k*t. Dat werkt echt perfect namelijk. Of flexibeler worden zodat je mixed kan doen.:p

Dat is bij Ringer, komende zaterdag.

• #2.426

Tnx!

bij DDA wederom? of bij Ringer?

ik begreep namelijk van een jongen dattie soon bij DDA een wedstrijd had, deze zaterdag ?

dan kom ik wel even een blik werpen (met spinazie, dan druk je die 230 easy)

Komende zaterdag is het bij Ringer. Zou zo'n blik spinazie net zo goed klinken op een filmpje als de stang?

Haha vandaar. Je zei al dat je hook grip niet lukt, dat is k*t. Dat werkt echt perfect namelijk. Of flexibeler worden zodat je mixed kan doen.:p

Mijn flexibiliteit is echt enorm verbeterd sinds ik begonnen ben met cutten maar mijn mijn hand draait nog steeds niet ver genoeg. :(

Hehe!

Van Ton had je vast ook straps mogen lenen, luilak!

Ik weet het niet zeker, maar dat is zo'n beetje de planning ja, volgens mij.

• #2.436
Training vanavond:

Logpress (dunne log):
2 x 3 x 80
1 x 3 x 90
1 x 3 x 100
1 x 2 x 110
1 x 1 x 110
1 x 5 x 100

Powerclean (techniek/explosiviteit):
10 x 1 x 80
5 x 1 x 90
3 x 1 x 100

Side raise:
1 x 8 x 10
1 x 8 x 12
1 x 8 x 14
1 x 8 x 16
1 x 8 x 18

Pushpress (explosiviteit):
1 x 5 x 40
1 x 5 x 50
1 x 5 x 60
1 x 5 x 70

Geen tijd meer voor abwork dus dat wordt morgen.

• #2.437
Training vanavond:

Fullsquat:
1 x 10 x 70
1 x 10 x 90
1 x 10 x 110
1 x 10 x 130
1 x 5 x 140
1 x 5 x 150

Standing calfraises:
5 x 20 x 200

Abwork:
Verschillende dingen

Korte training wegens tijd- en energiegebrek.

Wat clean je eigenlijk max? En volgend jaar ga je gewoon nog (zo goed als) alle hg-wedstrijden doen, toch? Zat te twijfelen of je nou ooit een keer had gezegd dat je je meer op SM gaat richten...

• #2.439
Wat clean je eigenlijk max? En volgend jaar ga je gewoon nog (zo goed als) alle hg-wedstrijden doen, toch? Zat te twijfelen of je nou ooit een keer had gezegd dat je je meer op SM gaat richten...

Volgens mij staat mijn pr op 120 maar dat is alweer echt lang geleden (minstens een jaar ofzo) en met een behoorlijk gebrek aan techniek. Ik kon er normaal niet onder duiken.
Nu gaat dat weer wel dus ik ben nu voorlopig even aan de techniek aan het sleutelen en dan hoop ik een nieuw pr te zetten.

Wat betreft die hg-wedstrijden weet ik het nog niet zeker. Ik heb niet zo'n zin meer om naar al die klotegehuchten in alle uithoeken van Friesland tot en met Limburg te rijden.
De wedstrijden die dichterbij zijn doe ik wel (Dordrecht, Destelbergen).
verrder zie ik het nog wel.

:banana: Strongman :rocknana: Strongman :banana: Strongman :rocknana: Strongman!!!!

Terug
Naar boven