Fitness Seller

When a viking goes berserk......

We zoeken nog sterke freaks voor sterkste man van Vlaanderen, dikke wedstrijd, zware events A klasse. Allemaal gasten zoals jij en nog sterker ( en ik en jules en matthieu haha ) Dat zou best stoer van je zijn moest je daar opdagen !

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.787
We zoeken nog sterke freaks voor sterkste man van Vlaanderen, dikke wedstrijd, zware events A klasse. Allemaal gasten zoals jij en nog sterker ( en ik en jules en matthieu haha ) Dat zou best stoer van je zijn moest je daar opdagen !

Wanneer is die wedstrijd ook al weer?

• #2.791
Niet denken, gewoon doen, conan's wheel is helemaal niet zeker aangezien het een vrij smal terrein is en het zou misschien vervangen worden door tireflip.

Haha, daar komt ie ook niet onder :P

• #2.794
Niet denken, gewoon doen, conan's wheel is helemaal niet zeker aangezien het een vrij smal terrein is en het zou misschien vervangen worden door tireflip.

Dan nog liever conan's wheel, haha! Ik denk wel dat ik morgen een mailtje stuur naar Jimmy maar ik moet het nog even met mijn vriendin bespreken want met 2 kinderen is het altijd een hoop gedoe.

Haha, daar komt ie ook niet onder :P

:flipoff::booty::D

Bel es terug naar Jimmy, je belde em vorige keer tijdens een inbraak ofzo waardoor ie niet kon opnemen :roflol: ( hijs security )

• #2.798
Update:

BW 128kg
BF 14,2% (4-punts huidplooimeting)

BP 210+ RAW
CGBP 170+ RAW
Logpress 120+
DL 260+ Belt/straps
SQ (par) 220+ Belt

Laagst gemeten hartslag in rust 68bpm (dit is vrij uniek voor mij)

Over ongeveer 3 weken ga ik op alle lifts maxen om de exacte 1RM's te bepalen.

Helaas kreeg ik vanavond te horen dat de eerste geplande SM-wedstrijd van dit seizoen (SM van Zuid-Holland) niet doorgaat door een gebrek aan sponsors. Echt balen want ik keek best wel naar deze wedstrijd uit.
Eerstvolgende SM-wedstrijd wordt dan SM van Midden-Delfland op 30 mei.
Verder nog wel een benchwedstrijd en highland games op het programma.

Jammer van die wedstrijd. Had graag komen kijken.

Wel nette stats ondertussen, "bolle"!

Terug
Naar boven