ik vind het een super gymhardcore to the bone.. maar ik zie niks wat Haefland Sport niet heeft .. dus volgens mij mag ik heeeel tevreden zijn haha
![]()
Ja

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik vind het een super gymhardcore to the bone.. maar ik zie niks wat Haefland Sport niet heeft .. dus volgens mij mag ik heeeel tevreden zijn haha
![]()

![]()
)Jules zijn gym is zeker een goede gym maar het heeft niet die oude, ruige hardcoreuitstraling en sfeer die je op de foto's ziet. dat kan natuurlijk ook niet want daar is de gym nog te "nieuw" voor, dat komt met de jaren. (net als bij wijn)
Het is een natuurlijk proces.Je kan het niet kopenHet is een natuurlijk proces.

super gym man ... je moet juist blij wezen dat je weg "moest" bij je vorige gymdit is gewoon tha bomb
Die gym ziet er idd hardcore uit, goeie keuze me dunkt!![]()
uitstraling is genoeg in jules gym... wat meen je ik train daar 8-| nee jk ik begrijp wat je bedoeld.. daar moet ik je gelijk in geven.. maar ik had het meer over de mogelijkheden die we hebben.. maar ik zag iedereen reageren van had ik het maar.. dus besefte ik me even hoe goed ik het had![]()

Zijn het eigenlijk speciale hamers, of gewoon die je bij een doe-het-zelf-zaak kunt kopen?
en als je op je werk zit mag je wel op een forum maar geen plaatjes kijken![]()

Training vanavond:
Hamerslingeren (zwaar, 10kg):
- 20 worpen, afstanden 19,5-20,5m (iets minder ver dan de vorige keer)
Niet ontevreden maar het koste vandaag wat meer moeite dan de laatste keer
maar dat kan ook door de warmte komen want ik sta in de felle zon op dat veld.
Cardio:
- Fietsen hillprogramma 18 minuten @ level 3, 80RPM
- Uphill walk 12 etages
Het hamerslingeren was wel zwaar in de felle zon. Dit was de laatste training voor de wedstrijd en nu volgen 2 dagen van totale rust.