XXL Nutrition

When a viking goes berserk......

• Topic Starter Topic Starter
en als je op je werk zit mag je wel op een forum maar geen plaatjes kijken :D

Nee, natuurlijk mag ik dat ook niet......:D

Lach me niet uit.....

Volgende x dus toch maar weer in dat dichtbegroeide bos met schaduw gooien?

Als ik dat had dan zou ik het doen.

Tnx!

Vette nieuwe gym man, lekker oldschool hardcore trash:thumb:

Tnx! Ik heb het er ook prima naar mijn zin.

Damn, ik merk dat ik moeite heb met rust houden voor de wedstrijd. Ik voel me vervelend en rusteloos (nee, het zijn geen zenuwen) en ik wil naar de gym.
Natuurlijk ga ik niet want dat zou gekkenwerk zijn en zeker niks positiefs opleveren voor zondag.

Damn, ik merk dat ik moeite heb met rust houden voor de wedstrijd. Ik voel me vervelend en rusteloos (nee, het zijn geen zenuwen) en ik wil naar de gym.
Natuurlijk ga ik niet want dat zou gekkenwerk zijn en zeker niks positiefs opleveren voor zondag.
kun je geen filmpjes van SM gaan kijken, zoals boksers meestal doen voor een wedstrijd?

goed om jezelf te blijven oppeppen, beter idd dat je geduldig blijft ipv risico lopen op blessures!
:thumbs:

Ik zou gewoon actief bezig blijven, al is het maar een stevige wandeling of fietstocht met de kids ofzo, eventueel lichte alternatieve training, als het echt kriebeld moet je je bezighouden imo ;)

kun je geen filmpjes van SM gaan kijken, zoals boksers meestal doen voor een wedstrijd?

goed om jezelf te blijven oppeppen, beter idd dat je geduldig blijft ipv risico lopen op blessures!
:thumbs:

Ik zal vanavond ook nog wel wat techniekfilmpjes kijken en een beetje voor de tv hangen. Het zal ook wel komen omdat ik normaal om deze tijd in de gym ben en omdat ik nu veplicht moet rusten.

Ik zou gewoon actief bezig blijven, al is het maar een stevige wandeling of fietstocht met de kids ofzo, eventueel lichte alternatieve training, als het echt kriebeld moet je je bezighouden imo ;)

Morgen heb ik nog wat dingen gepland met de kinderen. Nu zitten ze een filmpje te kijken want het is zo bedtijd voor de jongste en mijn vriendin is aan het werk dus ik ben even aan huis gebonden nu.

Rustttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!

Totaaaaaale ruuuusssssstttt!

als je offline gaat heb je pas ECHT rust!!
:roflol:

Top :cool:

Ik ga seffes nog wat speeltjes bijhalen, wel 3u rijden in totaal maar dan heb ik wel weer voor 120kg schijven, EZ bar en voor mn broetje dumbbells en een bankje erbij :D

Mwah...dat is een aardig tijdje in de auto maar dan heb je ook echt wat! :thumbs:

autorijden is ook rust

succes morgen beest

Terug
Naar boven