MuscleMeat

When a viking goes berserk......

zo'n gym kan alleen maar motiverend werken... mijn one and only voorbeeld trained gewoon daar.. hoe geweldig is dat dan wel niet :P

Wel bruut om daar te trainen beest, veel plezier in je nieuwe hok.

Elk nadeel heeft zijn voordeel zie je wel. Met deze nieuwe motivatie verwacht ik natuurlijk flink wat nieuwe PR's van je :thumb:

Ben blij dat je nieuwe gym bevalt!

das een lekkere binnenkomer in die gym! top man

• Topic Starter Topic Starter
zo'n gym kan alleen maar motiverend werken... mijn one and only voorbeeld trained gewoon daar.. hoe geweldig is dat dan wel niet :P

Best geweldig ja....:D

Wel bruut om daar te trainen beest, veel plezier in je nieuwe hok.

Tnx!

Elk nadeel heeft zijn voordeel zie je wel. Met deze nieuwe motivatie verwacht ik natuurlijk flink wat nieuwe PR's van je :thumb:

De PR's zullen even moeten wachten tot na de wedstrijden denk ik.

Ben blij dat je nieuwe gym bevalt!

Tnx, ik ga het daar echt wel naar mijn zin hebben!

das een lekkere binnenkomer in die gym! top man

Dacht ik ook!

Straks eens even bij de nieuwe gym kijken wat ik er voor leuke dingen kan vinden om mijn rug te trainen. Ik zag gisteren al wat dingen die je niet in al teveel gyms mee ziet dus dat moet een leuke training worden.
Jammer dat ik alleen niet al te zwaar kan gaan i.v.m. de highland game komend weekend........

Naar je oude gym voor enkel de cardio.:D

AL een paar keer naar die gym gekeken vanuit het raam van de sprinter...had er stom genoeg altijd een goed gevoel bij :P

Naar je oude gym voor enkel de cardio.:D

Yep, maar dat komt omdat de eigenaar min of meer een vriend van me is en ze hebben nu heel veel cardioapparatuur....:p

Ik zou er geen kwartje meer heen brengen. Ga buiten fietsen ofzo!

Ik betaal al jaren geen cent meer aan die gym. Ik geloof dat ik al 10 jaar gratis train daar.

AL een paar keer naar die gym gekeken vanuit het raam van de sprinter...had er stom genoeg altijd een goed gevoel bij :P

Dan kijk je toch naar de verkeerde gym want deze kan je niet zien vanuit de trein. :roflol:
De gym die je vanuit de trein ziet is Gym International en dat is een Muay Thaigym.

Training vanavond:

Front pulldown:
1 x 10 x 60
1 x 8 x 80
1 x 8 x 90
1 x 8 x 100
1 x 6 x 110

T-bar row:
1 x 15 x 25
1 x 10 x 50
1 x 10 x 75
1 x 6 x 100

V-handle pulldown:
1 x 10 x 70
1 x 10 x 90
1 x 8 x 110
1 x 8 x 120

Chestsupported T-bar row: Hier moet je een foto van zien voordat je het snapt.
1 x 10 x 20
1 x 10 x 30
1 x 8 x 40
1 x 8 x 50

Dumbbell curl:
3 x 8 x 22

Cable curl:
3 x 10 x ? Stonden geen gewichten aangegeven maar was niet zwaar

Lekkere training en ik ben gewoon op mijn gemak alles aan het uitproberen want er staan genoeg dingen die ik al jaren niet meer gezien heb. Echt mooi!
De gewichten komen misschien een beetje vreemd over maar dat word wel duidelijk als ik foto's in mijn log zet. Dat doe ik volgende week want ik mag foto's maken maar deze week kom ik niet meer in de gym vanwege de wedstrijd. Bv. die chestsupported T-bar row is heel vreemd omdat de loadingpin ver uitsteeekt en hierdoor wordt het natuurlijk veel zwaarder.
Normaal doe ik een BOR met een gewicht tussen de 150 en 180 en hier had ik moeite met 50kg, WTF! :eek: Maar zoals ik al zei, volgende week volgen de foto's van deze geweldige gym.

Waark en ik die naam atlantis dan van .... ben ik nu helemaal raar...ach laten we het maar houden op de warmte :P

hehehe 50kg rows :gay:

:P

Lijkt me een lekkere training :cool:

Chest supported is toch het idee dat je met je chest op een incline bank ligt en dan de t-bar naar je toe trekt, toch?

ik ben idd benieuwd naar je foto's!
:thumbs:

Terug
Naar boven