chunky
Huge Freak
- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aha, dus je traint in Atlantis tegenwoordig, heb er ook flink aan zitten denken om daar naar toe te gaan, het is nu alleen totaal niet meer in de buurt van me werk... Succes man.
ik know, eerste keer dat ik fouad in schiedam tegenkwam, zei hij ook al gelijk dat het super was daar.
Denk dat als de verbouwing achter de rug is, en ik weer echt serieus kan gaan trainen ik dat zeker overweeg ja.
Waar doe je vrachtwagen trekken, ik zag je filmpje. In Ridderkerk?
gr

, maar was te verwachten. Net maar even naar de bedrijfsleider geweest om om een evaluatie van de afgelopen (en eerste) drie maanden te praten, ivm loonsverhogen, daar was het onderhand wel tijd voor vond ik.Ik baal wel van dat verbouwen ivm trainen, maar ja, alles op z'n tijd. het huis wordt mooi in ieder geval. Rond de bouwvak zou het in grote lijnen klaar moeten zijn volgens planning. Moet ook wel, want in november moet van de gemeente de caracan weg zijn, waar ik nu in woon, vandaar dat de prioriteit daar nu echt op moet liggen.
Nieuwe baan bevalt wel, je moet hier ook werken, dat is natuurlijk jammer, maar was te verwachten. Net maar even naar de bedrijfsleider geweest om om een evaluatie van de afgelopen (en eerste) drie maanden te praten, ivm loonsverhogen, daar was het onderhand wel tijd voor vond ik.
Hoe bevalt het bij jou, kan je al wennen aan hele dagen op kantoor?

22 mei ben ik inderdaad alweer een jaar bezig.
ja lekker he, hier hebben we standaard iedere vrijdagmiddag een borrel met een dikke vette bittergarnituur.
is dat ook bouw cao (uta) waar jij zit?

Waark en ik die naam atlantis dan van .... ben ik nu helemaal raar...ach laten we het maar houden op de warmte

Omdat we het er in de auto over hadden
Zeker een vette gym, Jacco! Ook leuk dat daar twee logs liggen en nog wat van dat materiaal natuurlijk.
Anyway, ook hier gewoon het squatrack claimen zoals in je oude gym![]()
Omdat we het er in de auto over hadden
Zeker een vette gym, Jacco! Ook leuk dat daar twee logs liggen en nog wat van dat materiaal natuurlijk.
Anyway, ook hier gewoon het squatrack claimen zoals in je oude gym![]()

Ja, ik weet het, maar dan ben ik ook alweer snel 1,5u kwijt op de heen- en terugweg![]()