MuscleMeat

When a viking goes berserk......

Aha, dus je traint in Atlantis tegenwoordig, heb er ook flink aan zitten denken om daar naar toe te gaan, het is nu alleen totaal niet meer in de buurt van me werk... Succes man.

• Topic Starter Topic Starter
Aha, dus je traint in Atlantis tegenwoordig, heb er ook flink aan zitten denken om daar naar toe te gaan, het is nu alleen totaal niet meer in de buurt van me werk... Succes man.

Ja, en ik vraag me echt af waarom ik niet eerder daar heen gegaan ben.
Echt heel motiverend daar met Fouad en de rest (er zitten nog meer wedstrijdjongens daar). Als je de kans hebt dan zou ik gewoon daarheen gaan.

ik know, eerste keer dat ik fouad in schiedam tegenkwam, zei hij ook al gelijk dat het super was daar.
Denk dat als de verbouwing achter de rug is, en ik weer echt serieus kan gaan trainen ik dat zeker overweeg ja.

Waar doe je vrachtwagen trekken, ik zag je filmpje. In Ridderkerk?

gr

ik know, eerste keer dat ik fouad in schiedam tegenkwam, zei hij ook al gelijk dat het super was daar.
Denk dat als de verbouwing achter de rug is, en ik weer echt serieus kan gaan trainen ik dat zeker overweeg ja.

Waar doe je vrachtwagen trekken, ik zag je filmpje. In Ridderkerk?

gr

Ja, dat vrachtwagentrekken is in Ridderkerk bij Top Gym. Zo van tijd tot tijd zorgen ze dat er een vrachtwagen komt op zaterdag en dan bellen ze even om te zeggen wanneer het weer zover is.
Volgende week zet ik wat foto's van Atlantis in mijn log om je te motiveren om die verbouwing zo snel mogelijk af te maken en weer te gaan trainen...:p

Ben je al bijna klaar nu met je huis? En bevalt je nieuwe baan ook nog steeds?

grtz

Ik baal wel van dat verbouwen ivm trainen, maar ja, alles op z'n tijd. het huis wordt mooi in ieder geval. Rond de bouwvak zou het in grote lijnen klaar moeten zijn volgens planning. Moet ook wel, want in november moet van de gemeente de caracan weg zijn, waar ik nu in woon, vandaar dat de prioriteit daar nu echt op moet liggen.

Nieuwe baan bevalt wel, je moet hier ook werken, dat is natuurlijk jammer :D, maar was te verwachten. Net maar even naar de bedrijfsleider geweest om om een evaluatie van de afgelopen (en eerste) drie maanden te praten, ivm loonsverhogen, daar was het onderhand wel tijd voor vond ik.

Hoe bevalt het bij jou, kan je al wennen aan hele dagen op kantoor?

Ik baal wel van dat verbouwen ivm trainen, maar ja, alles op z'n tijd. het huis wordt mooi in ieder geval. Rond de bouwvak zou het in grote lijnen klaar moeten zijn volgens planning. Moet ook wel, want in november moet van de gemeente de caracan weg zijn, waar ik nu in woon, vandaar dat de prioriteit daar nu echt op moet liggen.

Nieuwe baan bevalt wel, je moet hier ook werken, dat is natuurlijk jammer :D, maar was te verwachten. Net maar even naar de bedrijfsleider geweest om om een evaluatie van de afgelopen (en eerste) drie maanden te praten, ivm loonsverhogen, daar was het onderhand wel tijd voor vond ik.

Hoe bevalt het bij jou, kan je al wennen aan hele dagen op kantoor?

Zo dan...je bent nu toch al bijna een jaar aan het verbouwen? Dan zal het zeker mooi zijn. dan ben je strakjes geen kamper meer, haha!

Laten we even voorop stellen dat werken altijd k*t is natuurlijk....:D
Het is te hopen dat die verhoging krijgt want anders moet je hem gaan bedreigen endat kost ook weer tijd, haha.

Ik ben nu echt een kantoorpikkie geworden hoor en ik heb het best wel naar mijn zin. Echt wel een relaxte baan (ook al moet hier ook wel eens echt gewerkt worden). Leuke collega's, regelmatig gebak als er weer iemand jarig is of als er een mooie opdracht binnengesleept is en vaak vrij. Ik was nu ook van koninginnedag tot en met maandag vrij en met de kerst was ik 10 dagen vrij, echt heerlijk.

22 mei ben ik inderdaad alweer een jaar bezig.

ja lekker he, hier hebben we standaard iedere vrijdagmiddag een borrel met een dikke vette bittergarnituur.

is dat ook bouw cao (uta) waar jij zit?

22 mei ben ik inderdaad alweer een jaar bezig.

ja lekker he, hier hebben we standaard iedere vrijdagmiddag een borrel met een dikke vette bittergarnituur.

is dat ook bouw cao (uta) waar jij zit?

Dat is het echte leven he (bulkvoer wat door je werkgever wordt geleverd) :D

Nee, ik val onder de cao voor personeel in dienst van architectenbureau's. Wat daar de afkorting van is weet ik niet maar het zal wel wat anders zijn.

Training vanavond:

Buiten:

Weight for distance (licht 12,5kg):
- 15 worpen, afstanden 15,5-16,0m (alleen twee inworpen op 14,5m)

Zeer tevreden omdat de meeste worpen op of dichtbij de 16,0m waren

Gym:

Pushpress (licht en explosief, puur om mijn legdrive te oefenen):
5 x 5 x 60
3 x 3 x 80

Met dit gewicht ging het wel lekker. legdrive was goed dus volgende keer met iets meer gewicht.

Hier zijn de fot's van mijn nieuwe hardcoregym, Atlantis in Vlaardingen. Ik kon niet wachten tot volgende week. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
th_84494_STA77319_122_675lo.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

th_85006_STA77322_122_79lo.jpg
th_85009_STA77323_122_114lo.jpg
th_85010_STA77324_122_182lo.jpg
th_85021_STA77326_122_606lo.jpg

th_85500_STA77320_122_734lo.jpg
th_85507_STA77327_122_359lo.jpg
th_85511_STA77328_122_792lo.jpg

Dit zijn alle foto's die ik heb maar jullie snappen wel dat ik erg blij ben met deze gym.

Waark en ik die naam atlantis dan van .... ben ik nu helemaal raar...ach laten we het maar houden op de warmte

Omdat we het er in de auto over hadden ;)

Zeker een vette gym, Jacco! Ook leuk dat daar twee logs liggen en nog wat van dat materiaal natuurlijk.

Anyway, ook hier gewoon het squatrack claimen zoals in je oude gym :P

So! Dat is een heel verschil met die andere pics!

Damn, ik moet maar eens stilletjes gaan verhuizen :o

Zeker een vette gym, Jacco! Ook leuk dat daar twee logs liggen en nog wat van dat materiaal natuurlijk.

Dat komt helemaal goed!

So! Dat is een heel verschil met die andere pics!

Dacht het ook!

Damn, ik moet maar eens stilletjes gaan verhuizen :o

Denk ik ook sanca!

Zal best...jac looks very good there :)

omg wat een zalige gym

ik vind het een super gym :P hardcore to the bone.. maar ik zie niks wat Haefland Sport niet heeft .. dus volgens mij mag ik heeeel tevreden zijn haha :D

Terug
Naar boven