XXL Nutrition

When a viking goes berserk......

• Topic Starter Topic Starter
K*tzooi....ik was vanmiddag met de kinderen naar de gym gereden in de hoop dat hij open zou zijn maar dat was dus niet zo. Ik had de kinderen kleurpotloden en papier mee laten nemen zodat ik mijn benen even flink zou kunnen aanpakken.
Uit frustratie ben ik naar de mac gereden (op de weg naar huis) en heb ik me smerig vol gegeten. Als jullie maar weten dat het niet mijn schuld is.......

K*tzooi....ik was vanmiddag met de kinderen naar de gym gereden in de hoop dat hij open zou zijn maar dat was dus niet zo. Ik had de kinderen kleurpotloden en papier mee laten nemen zodat ik mijn benen even flink zou kunnen aanpakken.
Uit frustratie ben ik naar de mac gereden (op de weg naar huis) en heb ik me smerig vol gegeten. Als jullie maar weten dat het niet mijn schuld is.......
:roflol::roflol::roflol:

Zo dat zal ze leren daar bij die sportschool van jou :D

:roflol:

Zo ga je nooit de 3% halen!

Payback :roflol:

Ik dacht al waar blijven de trainingen. :)

Niet dat ik er veel verstand van heb maar moet je met dat hooggooien niet eerst 1 of 2 slingers geven? Jij doet het uit 1 ruk. :P

Ik dacht al waar blijven de trainingen. :)

Niet dat ik er veel verstand van heb maar moet je met dat hooggooien niet eerst 1 of 2 slingers geven? Jij doet het uit 1 ruk. :P

Je kan idd eerst slingeren bij het hooggooien maar het is juist mijn kenmerk en specialiteit om het met 1 krachtexplosie te doen. Er zijn meer mensen die het zo doen hoor het zijn er alleen niet zoveel.
Maar zelf vind ik dat geslinger verspilling van energie.

Oke. Het maakt het alleen bruter door het zo te doen. Want normaal zit er dan de snelheid al een beetje in. Nu moet je het echt van de explosiviteit hebben

Laatst bewerkt:
Oke. Het maakt het alleen bruter door het zo te doen. Want normaal zit er dan de snelheid al een beetje in. Nu moet je het echt van de explosifiteit hebben

Op zich maakt het qua kracht niet zoveel uit hoor maar het ziet er wel bruut uit. Toen ik het voor het eerst deed op een wedstrijd hoorde ik de reactie van het publiek (oh..ah..oeh :D) en toen heb ik er mijn handelsmerk van gemaakt.
Maar het is natuurlijk ook mooi om te zien, zie je eerst iemand die staat te slingeren en hem er net of net niet over gooit en dan komt er zo'n lomperd als mij aanlopen die in 1 ruk dat ding er ruim overheen knalt, altijd mooi!

Volgens mij gingen de laatste RUIM tegen de onderkant.... jammer hoor....;)

maar gefeliciteerd met je ruime overwinning ! :thumbs:
ya make me proud.....

Er zat veel meer in.....

Ja, ik weet het.......:(

Toch een beetje de combinatie van de lange autorit en het extreem warme weer (ben ik erg gevoelig voor).
Maar volgende wedstrijd moet ik echt meer mijn trainingsafstanden gaan benaderen. RRRAAAAAHHHH!

Assen ben je er niet ?

Nee, helaas niet. Dan zit ik een lang weekend in centerparcs (ook wel lekker natuurlijk) omdat Martine dr moeder jarig is en die wilde dat daar vieren. Maar na deze start van het seizoen had ik er liever wel geweest.

Training vanavond:

Frontsquat:
2 x 3 x 70
2 x 3 x 90
2 x 3 x 100
2 x 2 x 110
2 x 1 x 120

Legpress (45 graden):
1 x 8 x 80
1 x 8 x 120
1 x 8 x 160
1 x 8 x 200
1 x 8 x 240

Standing calf raises:
1 x 12 x 140
1 x 12 x 160
1 x 12 x 180
1 x 12 x 200

Push press (explosief en op legdrive):
5 x 3 x 70

Log press (veel dikker dan de IFSA-log):
5 x 1 x 85 (leeg gewicht)
1 x 3 x 85 (1x clean, 3x press)
1 x 1 x 95
1 x 1 x 105 (zat over voor meer)

Cardio:
Fietsen Hillprogramma 18 minuten @ level 4, +85RPM

Geen al te zware training i.v.m. de Sterkste Man van West-Nederland aanstaande zondag. de legpress en de kuitenmachine uitgeprobeerd want die had ik nog niet gebruikt daar.
De push press bewust licht gehouden, was meer een opwarming voor de log.
Die dikke log was wel even wennen want de IFSA-log is de dikste die ik tot nu toe geprobeerd heb. Kon ik ook niet voluit doen voor zondag maar ik ga wel vaak met die dikke log trainen.

Terug
Naar boven