AndroidHealthClinic

When a viking goes berserk......

Toch geen slechte training! Alvast veel succes zondag!

Waarom die calf raises eigenlijk?

• Topic Starter Topic Starter
hmmmmzz zaterdag dus geen voorschoten training neem ik aan :D?

verstandig inderdaad!

Succes met je wedstrijd !

Netjes Jacco!

Lekker traininkje :cool:

Tnx Matthieu!

Omdat ik niet in die BS geloof dat je van squatten dikke kuiten krijgt en als ik iets lelijk vind zijn het wel mannen dunne kuiten (mannen zijn eigenlijk altijd lelijk maar met dunne kuiten zijn ze nog walgelijker). :D

Thanks man! Ik doe sinds kort bijna alles op me sokken, ik hoop nog steeds dat dit iets voor me kuiten gaat doen (ik zag een jonge gast met adema trainen en hij deed alles op sokken en had ballonnen van kuiten). Ik heb qua oefeningen al echt alles uitgeprobeerd en niets hielp :(

Tnx, het is wel moeilijk om me een beetje in te houden maar als ik het niet doe ben ik halverwege het wedstrijdseizoen opgebrand.

Tnx!

Thanks man! Ik doe sinds kort bijna alles op me sokken, ik hoop nog steeds dat dit iets voor me kuiten gaat doen (ik zag een jonge gast met adema trainen en hij deed alles op sokken en had ballonnen van kuiten). Ik heb qua oefeningen al echt alles uitgeprobeerd en niets hielp :(

Haha, ik bedoelde jou natuurlijk niet!

Maar wat heb je allemaal voor je kuiten gedaan dan. Voor mij werken die calf raises goed hoor.

Hmm kuiten..... haha k*t spieren......
Succes zondag lil´ guy!
Denk maar aan een shredded beast met nagellak die je bitchslapt als je niet wat PR´s maakt :D

Laatst bewerkt:
Met jouw bw moeten je kuiten toch groot zijn. Of meten ze maar een 40 centimetertjes. :D

goed bezsig bro!!:D

Doe niks aan mijn kuiten en ze zijn 47 cm en ogen erg klein imo...maar als ik ze actief train worden ze ook geen cm groter :P dus ach zonde van de moeite:P

Doe niks aan mijn kuiten en ze zijn 47 cm en ogen erg klein imo...maar als ik ze actief train worden ze ook geen cm groter :P dus ach zonde van de moeite:P

Als je wat korter zou zijn zou 47 al een stuk massiever lijken. Het probleem is gewoon dat de meeste mensen hun kuiten niet intensief genoeg trainen. ik heb gewoon mazzel want bij mij groeien ze al op 1 oefening per week.

Zometeen rug trainen. Zal mij benieuwen of ik vanzelf ompleur van de hitte....:p

Terug
Naar boven