MuscleMeat

When a viking goes berserk......

Go get 'em tiger rrrrrooooaaaaarrrrrr!!!!! :fire:

Whehehehe :roflol: :roflol: :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Training vanavond:

Rustige training i.v.m. de wedstrijd.

T-bar row:
1 x 10 x 50
1 x 10 x 75
1 x 8 x 100
1 x 8 x 110
1 x 6 x 120
1 x 6 x 130

Front pulldown:
1 x 10 x 80
1 x 10 x 90
1 x 6 x 100
1 x 6 x 110

dumbbell curls:
3 x 8 x 26

En klaar!

Laatst bewerkt:
Toch lekka :cool:

lekker voor een rustige training. Is T-bar row lastiger dan BOR ?

Dank je sancabeast!

lekker voor een rustige training. Is T-bar row lastiger dan BOR ?

Tnx! Ja, hij is zeker lastiger maar dat komt vooral door de plaats van het gewicht. Bij een BOR hangt het gewicht in 1 lijn met je handen en bij een T-bar row hangt het gewicht verder naar voren waardoor het zwaarder wordt.
Bij deze T-bar hangen de schijven zo'n 25cm voor de handvaten. En je hebt je handen ook wat dichter bij elkaar dan bij een BOR en dat maakt ook nog wel wat verschil.

lekker t-bar en lat pulldowns beescht !

Op advies van de gym eigenaar doe ik deze week geen trainingen meer. Eigenlijk had ik voor morgen nog een lichte training op het programma staan maar hij zei dat ik beter kon rusten. Nou weet ik dat zelf ook wel maar ik heb een beetje moeite met niet trainen.
Na de Sterkste Man van West-Nederland gaan we mijn trainingen en voeding onder de loep nemen zodat ik tijdens dit wedstrijdseizoen alvast een start met de voorbereiding voor volgend jaar kan maken. In mijn trainingen zal dan ook veel aandacht aan mijn zwakke punten besteed worden (explosiviteit en soepelheid).
Nou ja, aan de rust dan maar..........

lazy biatch:P.. iedereen nog harder in t zweet werken en jij weer een easy training:P:P

Op advies van de gym eigenaar doe ik deze week geen trainingen meer. Eigenlijk had ik voor morgen nog een lichte training op het programma staan maar hij zei dat ik beter kon rusten. Nou weet ik dat zelf ook wel maar ik heb een beetje moeite met niet trainen.
Na de Sterkste Man van West-Nederland gaan we mijn trainingen en voeding onder de loep nemen zodat ik tijdens dit wedstrijdseizoen alvast een start met de voorbereiding voor volgend jaar kan maken. In mijn trainingen zal dan ook veel aandacht aan mijn zwakke punten besteed worden (explosiviteit en soepelheid).
Nou ja, aan de rust dan maar..........

ga je samen met hem je voeding + trainingen onder de loep nemen? is hij een soort van coach oid?

ga je samen met hem je voeding + trainingen onder de loep nemen? is hij een soort van coach oid?

Coach is weer zo'n groot woord. Hij gaat me in ieder geval helpen om de boel te bekijken en te beslissen hoe ik het beste mijn doelen kan bereiken want hij heeft ervaring genoeg.

damn... die nieuwe sportschool van jou was echt een goeie stap...

dalijk ben je 140 kilo bij 10% BF :P

Heb toendertijd ook een voedingsschema van die kerel gehad. Dat was nadat ik van de vakantie terugkwam en nog zo'n schamele 78kg woog. Zat daarna binnen een 4tal maanden aan de 88 en dat blijft nu voorlopig zo.

Hij heeft idd ervaring genoeg...

damn... die nieuwe sportschool van jou was echt een goeie stap...

dalijk ben je 140 kilo bij 10% BF :P

Ja, dat was zeker een goede stap. 10% is een beetje overdreven maar ik ga voor zo'n 14% (daling van ongeveer 4%) maar wel met een hoger BW.

Heb toendertijd ook een voedingsschema van die kerel gehad. Dat was nadat ik van de vakantie terugkwam en nog zo'n schamele 78kg woog. Zat daarna binnen een 4tal maanden aan de 88 en dat blijft nu voorlopig zo.

Hij heeft idd ervaring genoeg...

Er lopen daar genoeg grote gasten rond dus je mag er wel vanuit gaan dat hij weet waar hij het over heeft.

de viking is losssssss!!!!!!!!!!!!!!!,succes jacco richting je wedstrijd!!

Terug
Naar boven