AndroidHealthClinic

When a viking goes berserk......

• Topic Starter Topic Starter
Vette filmpjes Jacco! You big pimp :D

Haha tnx!

goed man jacco :) the though way is uiteindelijk toch de beste leerschool
qua kracht zit et wel goed bij jou denk ik maar je moet idd wat meer op conditie gaan werken en techniek natuurlijk ... als jij je conditie en techniek onder controle hebt dan kwam je veel hoger te staan maar dat zijn mooie punten om dit jaar aan te werken en dan kun je volgend jaar gaan knallen en wie weet zelfs een plaatsje bij de sterkste man van nederland 2009 verdienen ;) de power van een viking heb je wel nu nog een uithoudingsvermogen van een spartan ;)

Dat heb je goed gezegd! Mijn conditie is gewoon nog niet goed genoeg en dan laat je kracht je ook in de steek dus werk aan de winkel!

Mooi leermoment Jacco! Je zegt zelf al dat het grotendeels aan je conditie ligt hé? Het is mooi weer buiten, probeer op je 'rust'dagen eens een uurtje te gaan fietsen buiten en tijdens/ na je krachttrainingen in de sportschool wat circuitjes in te brengen waarbij je hoog in herhalingen gaat en het tempo van de training probeert op te voeren. Je zal zien dat zulk soort dingen je conditie gaan verbeteren. Probeer het eens :)

Wordt aan gewerkt!

Wat een lompe farmers. t*ring.

toffe filmpjes... commentaar van die vrouw tijdens die truckpull is grappig "het lijkt zo makkelijk te gaan" waar is die camera ploeg trouwens mee bezig? die stones zijn echt freakin hoog

Ik denk dat de cameraploeg aan het filmen was....;)

Die stones waren wel hoog maar het was wel te doen hoor maar als je wat korter bent is het wel lastig natuurlijk.

goed man jacco :) the though way is uiteindelijk toch de beste leerschool
qua kracht zit et wel goed bij jou denk ik maar je moet idd wat meer op conditie gaan werken en techniek natuurlijk ... als jij je conditie en techniek onder controle hebt dan kwam je veel hoger te staan maar dat zijn mooie punten om dit jaar aan te werken en dan kun je volgend jaar gaan knallen en wie weet zelfs een plaatsje bij de sterkste man van nederland 2009 verdienen ;) de power van een viking heb je wel nu nog een uithoudingsvermogen van een spartan ;)
Bij loglift moet je je hoofd sneller eronder door duwen, op het moment dat ie je voorhoofd voorbijgaat moet je hoofd eronder, kan je VEEL makkelijker uitduwen.
Vandaag had ik 115kg boven men kop en begon ik te dansen ( :p ) met de log en hij zakte en ik kon em makkelijk terug locken gewoon vanwege men positie. Je presst teveel naar voren waardoor je waarschijnlijk die 120kg niet gelift kreeg ondanks je veel meer kan liften.

Bij farmers walk neem je misschien best een ruimere bocht, als je een ruime bocht neemt trekken de farmer's je zowiezo weer recht. Een korte bocht vertraagd je, zorgt voor meer torsie op je polsen en zorgt ervoor dat de implements tegen je benen botsen. Iets wat je niet wilt, ik deed et ook lang zo en het suckt.

Bij de stones deadlift je de stenen op je schoot, doe ik ook maar het is niet echt effectief. Je grip geeft het veel eerder op dan je rug / benen. Ik heb vandaag wat gespeeld met men techniek en merk als je je romp dicht bij de steen brengt en hem dan al goed vastneemt het veel scheelt, je kan meer gewicht aan en het is sneller. Dit is wel moeilijker met stenen met een kleinere diameter denkek.

Voor de rest mooie filmpjes, just my 2 cents
:thumbs:

mooie filmpjes Viking!!
;)

Training vanavond:

Een hele korte training want toen ik de gym binnen stapte werd ik er nog net niet uitgegooid omdat ik moet rusten, haha!
Natuurlijk heeft de eigenaar gelijk maar ik heb een beetje moeite met stilzitten.

Benchpress:
1 x 10 x 70
1 x 10 x 90
1 x 8 x 110
1 x 8 x 130

Pecdeck:
1 x 8 x 80
1 x 8 x 90
1 x 8 x 100
1 x 8 x 110

Ik mag woensdag pas weer terugkomen en ondertussen wordt mijn schema omgegooid. Voortaan mag ik nog maar 3 dagen in de gym trainen en 1 dag onderdelen in het weekend. Mijn schema zal er waarschijnlijk wel totaal anders uit gaan zien en het zal vooral op krachttoename gericht zijn.
Hoe ik mijn conditietraining aan ga pakken en op welke dagen weet ik nog niet precies. dan zal ik toch woensdag af moeten wachten.
Het is even wennen dat iemand anders voor mij op de rem trapt, hahaha!

Door wie word je begeleid Jac? Door Ton?

Heel mooi! en welcome..haha.

:whip:

(=dubbelzinnig :eyebrow:)

Ik bedoelde je 'overgang' van HG naar SM...
Hoe moet dat dan volgende jaar tussen ons ? :(
Zweep erover !

Ik bedoelde je 'overgang' van HG naar SM...
Hoe moet dat dan volgende jaar tussen ons ? :(
Zweep erover !

Ooooh....dan begreep ik je verkeerd. :p

De strijd tussen ons blijft Stah, dat zou ik niet willen missen. Maar ik bedoel ook meer dat ik gewoon het serieuzere werk in het SM wil doen (zwaardere wedstrijden).
Ik heb nu tuurlijk een minimale ervaring op dat gebied na twee wedstrijden maar volgend jaar zal ik me zeker niet meer inschrijven voor C-wedstrijden.

ik snap het wel, Pik !

Zal wel even afkicken worden :P

Terug
Naar boven