MuscleMeat

When a viking goes berserk......

rare trainer... en dan van het weekend ook nog Centerpark...
rrrrrrrrrrr :)

• Topic Starter Topic Starter
Sweet :) Met zo'n kracht / potentieel moet je wat aanvangen hé :D

Het plan is om dit jaar nog als voorbereiding te gebruiken en dan volgend jaar knallen. Mijn onderrug is ook alleen nog een beperking die tussen mijn oren zit dus dat gaat me nu niet meer afremmen als het goed is.

Het plan is om dit jaar nog als voorbereiding te gebruiken en dan volgend jaar knallen. Mijn onderrug is ook alleen nog een beperking die tussen mijn oren zit dus dat gaat me nu niet meer afremmen als het goed is.

Als poundstone enzo na een hernia kunnen terugkomen en 400kg kan deadliften kan jij dat ook :)

Ik snap niet dat je conditie zo slecht is vergeleken met die van mij man. Ik zie hier altijd zo enorm veel setjes voorbij komen, en af en toe een ziekelijk aantal herhalingen.

Ik snap niet dat je conditie zo slecht is vergeleken met die van mij man. Ik zie hier altijd zo enorm veel setjes voorbij komen, en af en toe een ziekelijk aantal herhalingen.

Ik zou ook graag willen dat mijn conditie beter was maar helaas.......
Misschien toch het hogere BW en alle slechte dingen die ik in mijn leven gedaan heb :p en vergeet ook niet dat ik al een stukkie ouder ben dan jou he, broekie! ;)

Ik zou ook graag willen dat mijn conditie beter was maar helaas.......
Misschien toch het hogere BW en alle slechte dingen die ik in mijn leven gedaan heb :p en vergeet ook niet dat ik al een stukkie ouder ben dan jou he, broekie! ;)

Ik denk ook dat het met je gewicht te maken heeft. Gisteren ff op zon langlaufding gestaan en ik heb nergens last van, ja van zweet. Maar ik probeerde na het trainen naar huis te hardlopen maar ik was de straat nog niet uit of ik kon al niet meer :)

Ik denk ook dat het met je gewicht te maken heeft. Gisteren ff op zon langlaufding gestaan en ik heb nergens last van, ja van zweet. Maar ik probeerde na het trainen naar huis te hardlopen maar ik was de straat nog niet uit of ik kon al niet meer :)

Op die cardioapparaten hou ik het ookbest lang vol maar als ik de trap oploop (waar je dus echt je gewicht tilt) loop ik ook te hijgen als een paard. Op zich kan je je conditie wel wat verbeteren op die apparaten maar je zult toch ook echt looponderdelen moeten doen of dingen waar je echt met je hele lichaam beweegt.

Ik had niet gedacht dat ik het nog eens zou zeggen maar ik ben blij dat ik mijn smoel niet in de gym mag laten zien vandaag.
Op het moment heb ik last van de terugslag van de wedstrijd en ik voel me moe dus een rustavondje is wel even op zijn plaats. Ik heb geen spierpijn ofzo maar mijn benen voelen als pap aan en ik voel me geirriteerd dus dan weet ik genoeg. Vermoeidheid werkt bij mij altijd op mijn humeur.

Dat humeur is eerder leeftijd ouwe :D

Jups, de overgang

Sla ze in elkaar Jacco!

Ik denk trouwens dat ik me moe voel omdat ik alle suikers uit mijn "dieet" gegooid heb. Toch een energieleverancier minder zeg maar.
In ieder geval heb ik toch een lekker bulkmaaltijdje op het vuur staan nu: 500gr speklapjes (tandoori) die ik weg ga spoelen met minstens een halve liter melk. :meal:

Ouwe keukenprinses!

Ik denk trouwens dat ik me moe voel omdat ik alle suikers uit mijn "dieet" gegooid heb. Toch een energieleverancier minder zeg maar.
In ieder geval heb ik toch een lekker bulkmaaltijdje op het vuur staan nu: 500gr speklapjes (tandoori) die ik weg ga spoelen met minstens een halve liter melk. :meal:

haha gaat ie weer met zijn speklapjes:D

Terug
Naar boven