- Waardering
- 97
Ik zit nu al helemaal te shaken achter mijn pc omdat ik morgen ook niet mag trainen.....

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja klopt. Hij gaat nu eerst wat aan mijn schema doen en daarna gaan we nog naar mijn voeding kijken. Maar ik ga me in ieder geval wat serieuzer op SM richten.
Met zo'n kracht / potentieel moet je wat aanvangen hé 
rare trainer... en dan van het weekend ook nog Centerpark...
rrrrrrrrrrr![]()

SweetMet zo'n kracht / potentieel moet je wat aanvangen hé
![]()
Het plan is om dit jaar nog als voorbereiding te gebruiken en dan volgend jaar knallen. Mijn onderrug is ook alleen nog een beperking die tussen mijn oren zit dus dat gaat me nu niet meer afremmen als het goed is.

Als poundstone enzo na een hernia kunnen terugkomen en 400kg kan deadliften kan jij dat ook![]()
(Ik voel een race naar de 400kg DL aankomen....
)Ik snap niet dat je conditie zo slecht is vergeleken met die van mij man. Ik zie hier altijd zo enorm veel setjes voorbij komen, en af en toe een ziekelijk aantal herhalingen.
en vergeet ook niet dat ik al een stukkie ouder ben dan jou he, broekie! 
Ik zou ook graag willen dat mijn conditie beter was maar helaas.......
Misschien toch het hogere BW en alle slechte dingen die ik in mijn leven gedaan heben vergeet ook niet dat ik al een stukkie ouder ben dan jou he, broekie!
![]()

Ik denk ook dat het met je gewicht te maken heeft. Gisteren ff op zon langlaufding gestaan en ik heb nergens last van, ja van zweet. Maar ik probeerde na het trainen naar huis te hardlopen maar ik was de straat nog niet uit of ik kon al niet meer![]()

Ik denk trouwens dat ik me moe voel omdat ik alle suikers uit mijn "dieet" gegooid heb. Toch een energieleverancier minder zeg maar.
In ieder geval heb ik toch een lekker bulkmaaltijdje op het vuur staan nu: 500gr speklapjes (tandoori) die ik weg ga spoelen met minstens een halve liter melk.![]()