Fitness Seller

When a viking goes berserk......

Relax en chill ze Bro' :cool:

:fire:

Eten!!

Haha, je hoeft niet nog een keer thx te zeggen maar alsnog succes gewenst!

succes kerel ;):thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Oke dan, de SM van West-Nederland zit er op en mijn klassering is wat ik had verwacht. Ik was laatste (16e) maar het had ook wel vreemd geweest als het anders had gelopen met zo'n deelnemersveld.
Sommige dingen hadden beter gekund maar er waren ook dingen bij die best lekker gingen.
Het was in ieder geval een zeer leerzame wedstrijd voor mij maar het was ook wel zwaar met mijn gebrekkige conditie.
Helaas weet ik niet alle tijden en afstanden meer dus wat dat betreft moet ik ook op de uitslag op RDP wachten.

1e onderdeel Truckpull (harnas en touw):
Hier had ik geen beste start omdat ik hem in eerste instantie niet van zijn plek kreeg dus verloor ik veel tijd. Gelukkig heb ik toen eeandere tactiek toegepast en toen kreeg ik hem wel aan de rol. Daarna ging hij best lekker tot vlak voor het einde waar hij af begon te remmen en ik hem puur op armkracht over de streep trok (tijd was iets onder de minuut geloof ik?)

2e onderdeel Logpress (maximaal gewicht):
De 80, 100 en 110kg gingen makkelijk maar helaas verloor ik bij de 120 mijn balans wat een fail opleverde. Een 2e poging binne de tijd lukte me ook niet meer omdat ik nog steeds gaar was.

3e onderdeel Carcircle (250kg?):
Iets meer dan 1 rondje gelopen. Viel tegen maar is ook niet mijn sterkste onderdeel. Geen lucht meer.

4e onderdeel Timberwalk (100kg, lompe scheepsmasten van Wout):
Hier heb ik echt moeite mee en iedereen die deze timbers kent weet wat ik bedoel. Ze zijn zo k*t om mee te lopen en de draai is nog erger. Afstand net geen 30 meter terwijl ik in de training meer loop.

5e onderdeel Atlas stones op verschillende hoogtes:
De 110kg moest op iets van 1,70m en dat had ik nog nooit gedaan dus ik had geen idee hoe ik dat aan moest pakken. Verrassend genoeg koste me dat totaal geen moeite. Ook de 120 die ietsje lager moest vloog er ook op voor mijn doen. Bij de 130 had ik gewoon echt geen lucht meer en de koek was op.

Op zich ben ik zelf nog redelijk tevreden met het resultaat en heb ik een hoop bijgeleerd. Ik weet nu beter waar ik sta want training kan je niet vergelijken met een wedstrijd als dit. Op naar de volgende.

Filmpjes zijn aan het uploaden dus die zet ik ook straks hier neer!

Laatst bewerkt:
Naja toch een leuke wedstrijd gedraait :)

Toch een lekkere wedstrijd :cool:

Jaaaaah, filmpjeeuuhhs!!!!!

het is niet alleen om winnen maar ook om ervaring.. dus is toch voor jou geslaagd aangezien je dingen geleerd hebt.. toppie :thumbs:

ben benieuwd naar de filmpjes jacco

Tis een ervaring bij hé

Jammer man. Nog veel oefenen op de onderdelen, want je bent een beest.

Naja toch een leuke wedstrijd gedraait :)

Toch een lekkere wedstrijd :cool:

Jaaaaah, filmpjeeuuhhs!!!!!

het is niet alleen om winnen maar ook om ervaring.. dus is toch voor jou geslaagd aangezien je dingen geleerd hebt.. toppie :thumbs:

ben benieuwd naar de filmpjes jacco

Jammer man. Nog veel oefenen op de onderdelen, want je bent een beest.

Tnx gasten! Iik wist natuurlijk al dat deze wedstrijd wat hoog gegrepen was want om nou als tweede SM-wedstrijd gelijk een kwalificatievoorronde voor de SM van Nederland te doen is natuurlijk niet de meest logische keuze.
Maar ik had deze wedstrijd gekozen om ervaring op te doen en dat is gelukt.

Verdomme.....het uploaden duurt echt lang! Zal wel komen door het filmpje van de truckpull........:(

Gefelciiteerd gozer goed gedaan!!;)

K*t man, ik had wel verwacht dat je boven Marcel en Kelvin zou eindigen. Goed dat je zelf tevreden er over bent!
Echt man in de gym ben je ****ing sterk, maar dat staat niet in verhouding tot je sterkste man skills.

K*t man, ik had wel verwacht dat je boven Marcel en Kelvin zou eindigen. Goed dat je zelf tevreden er over bent!
Echt man in de gym ben je ****ing sterk, maar dat staat niet in verhouding tot je sterkste man skills.

Welke Marcel? Kelvin was best nog wel snel op de truckpull terwijl ik tijd verspilde bij de start. En zijn Carcircle en timbers waren echt wel goed alleen zijn log en stones waren niet goed.

b toch? Volgens mij is er maar 1 a wedstrijd per jaar in nederland.

??? Welke dan?

Terug
Naar boven