- Waardering
- 1.015
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bij gym lifts ben je zo'n beest...had wel beetje meer verwacht!!anyway alle begin is moeilijk!!!!keep it up!
Tjees Jacco laatste. Het was natuurlijk wel een beste wedstrijd die je had uitgezocht.
Maar ja het is een leerschool he.
) met de log en hij zakte en ik kon em makkelijk terug locken gewoon vanwege men positie. Je presst teveel naar voren waardoor je waarschijnlijk die 120kg niet gelift kreeg ondanks je veel meer kan liften.Bij loglift moet je je hoofd sneller eronder door duwen, op het moment dat ie je voorhoofd voorbijgaat moet je hoofd eronder, kan je VEEL makkelijker uitduwen.
Vandaag had ik 115kg boven men kop en begon ik te dansen () met de log en hij zakte en ik kon em makkelijk terug locken gewoon vanwege men positie. Je presst teveel naar voren waardoor je waarschijnlijk die 120kg niet gelift kreeg ondanks je veel meer kan liften.
Bij farmers walk neem je misschien best een ruimere bocht, als je een ruime bocht neemt trekken de farmer's je zowiezo weer recht. Een korte bocht vertraagd je, zorgt voor meer torsie op je polsen en zorgt ervoor dat de implements tegen je benen botsen. Iets wat je niet wilt, ik deed et ook lang zo en het suckt.
Bij de stones deadlift je de stenen op je schoot, doe ik ook maar het is niet echt effectief. Je grip geeft het veel eerder op dan je rug / benen. Ik heb vandaag wat gespeeld met men techniek en merk als je je romp dicht bij de steen brengt en hem dan al goed vastneemt het veel scheelt, je kan meer gewicht aan en het is sneller. Dit is wel moeilijker met stenen met een kleinere diameter denkek.
Voor de rest mooie filmpjes, just my 2 cents
Goede tips van Snoob lijkt me zo
Vette filmpjes weer man!!! Die timbers zien er echt wel onhandelbaar lomp uit
Toffe filmjes man, lijkt me niet zo ideaal om met gewichten over het gras te lopen.
Hmm.. Jammer van je laatste plaats maar toch goed gedaan!En het is een leuke/goeie ervaring natuurlijk.
hoever liep je met die dingen ? het zal toch wel een PR zijn na je geweldige 1,35 m in Hank 2006![]()
the though way is uiteindelijk toch de beste leerschool
de power van een viking heb je wel nu nog een uithoudingsvermogen van een spartan