- Waardering
- 133
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 138kg
Ik neem aan dat je wilt weten wat ik weeg? De dag na de SM van West-Nederland woog ik 139kg.
yep, na al die spek....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik neem aan dat je wilt weten wat ik weeg? De dag na de SM van West-Nederland woog ik 139kg.

Hmm, nuttigde je dan veel suikers? Chocomel en dergelijke? Snoep?
Je moet die posts niet al te serieus nemen he!
Natuurlijk at ik wel suikers. Chocomel, suiker in mijn koffie (8 klontjes per dag), af en toe wat te snacken. Maar daar ben ik nu mee gestopt totdat mijn BF het nivo heeft wat ik wil.

Ow m´n gym eigenaar heeft nog wel een supplement voor je, kan je de laatste restjes vet mee weg krijgen ofzoHij was het iedereen aan het aansmeren, maar ik zei nee ik eet gewoon veel, blablablaba, nee ik eet veel. Hij begreep het niet echt, sukkel.....

wat voor niveau moet je BF krijgen dan?..
20%?
haha j/k bro
goed toch?![]()

Wat voor maat broeken heb jij dan? En waar haal je ze.. Want ik moet g*dver al de halve stad af om een passende trainingsbroek te vinden.
Wat voor maat broeken heb jij dan? En waar haal je ze.. Want ik moet g*dver al de halve stad af om een passende trainingsbroek te vinden.
Bij decathlon hebben ze grotere maten dan XXL. En nee, niet op de tenten afdeling.
In amsterdam is die te vinden. Bij de arena.
Ik haal je bijna in op pushpressJ/k
Lichte training voor jouw doen.