AndroidHealthClinic

When a viking goes berserk......

Hmm, nuttigde je dan veel suikers? Chocomel en dergelijke? Snoep?

• Topic Starter Topic Starter
Hmm, nuttigde je dan veel suikers? Chocomel en dergelijke? Snoep?

Je moet die posts niet al te serieus nemen he!

Natuurlijk at ik wel suikers. Chocomel, suiker in mijn koffie (8 klontjes per dag), af en toe wat te snacken. Maar daar ben ik nu mee gestopt totdat mijn BF het nivo heeft wat ik wil.

Je moet die posts niet al te serieus nemen he!

Natuurlijk at ik wel suikers. Chocomel, suiker in mijn koffie (8 klontjes per dag), af en toe wat te snacken. Maar daar ben ik nu mee gestopt totdat mijn BF het nivo heeft wat ik wil.

Ik zal deze post dan niet al te serieus nemen :D :p :)

Die was toevallig wel echt waar.

Ow m´n gym eigenaar heeft nog wel een supplement voor je, kan je de laatste restjes vet mee weg krijgen ofzo :roflol: Hij was het iedereen aan het aansmeren, maar ik zei nee ik eet gewoon veel, blablablaba, nee ik eet veel. Hij begreep het niet echt, sukkel.....

wat voor niveau moet je BF krijgen dan?..
20%?:P
haha j/k bro;)
goed toch?:D

Ow m´n gym eigenaar heeft nog wel een supplement voor je, kan je de laatste restjes vet mee weg krijgen ofzo :roflol: Hij was het iedereen aan het aansmeren, maar ik zei nee ik eet gewoon veel, blablablaba, nee ik eet veel. Hij begreep het niet echt, sukkel.....

Dat zijn meestal van die huisvrouwensupplementen die niet werken. Ik snap niet dat mensen daar nog intrappen. Maareh....ik stuur je effe een pm voor de naam en de prijs van dat spul. :D

wat voor niveau moet je BF krijgen dan?..
20%?:P
haha j/k bro;)
goed toch?:D

:flipoff::fu::booty:

Het hoeft maar een klein beetje naar beneden hoor (een paar procent) niks schokkends ofzo.

Hoezo, passen je trainingsbroeken niet meer?

Hoezo, passen je trainingsbroeken niet meer?

Die worden wel steeds krapper en het is niet zo makkelijk om ze in grotere maten te krijgen......:o

Maar eigenlijk heeft een aantal andere redenen. Als mijn BF iets omlaag gaat wordt het makkelijker om mijn conditie te verbeteren. Daarnaast gaat mijn lichaam zijn zuurstof beter benutten en de kans dat ik mijn lucht eruit druk als ik diep moet zakken voor de stenen, wheelflip of iets dergelijks wordt kleiner.
Maar laat 1 ding duidelijk zijn: Het is absoluut niet de bedoeling dat mijn BW gaat zakken. dat moet eigenlijk nog verder omhoog.

Wat voor maat broeken heb jij dan? En waar haal je ze.. Want ik moet g*dver al de halve stad af om een passende trainingsbroek te vinden.

Training vanavond:

Deze training nog wat aangerotzooid. Volgende week begin ik pas aan mijn nieuwe schema ook al heb ik hem al gekregen maar ik kan alleen morgen nog trainen en dan is het alweer over met de pret omdat ik dan een lang weekend in Centerparcs zit.

Pushpress:
1 x 10 x 60
1 x 8 x 80
1 x 5 x 90
1 x 3 x 100
1 x 2 x 110
1 x 1 x 120

Benchpress:
1 x 10 x 70
1 x 6 x 110
1 x 6 x 130
1 x 3 x 150
1 x 1 x 160
1 x 1 x 170

Front pulldown:
1 x 10 x 80
1 x 10 x 90
1 x 6 x 100
1 x 6 x 110
1 x 3 x 120

Rustig traininkje maar goed genoeg voor nu.

Wat voor maat broeken heb jij dan? En waar haal je ze.. Want ik moet g*dver al de halve stad af om een passende trainingsbroek te vinden.

Voor spijkerbroeken heb ik een wijdtemaat van 42 nodig. Pantalonmaat 60 is ook al vrij krap. In Nederland heb je bijna nooit trainingsbroeken groter dan XXL en ik heb toch echt een maatje groter nodig.

Meestal betekend dat dat je via internet moet gaan bestellen want er zijn niet veel winkels die zulke maten verkopen.

De optie van Ivo zou ook kunnen maar helaas niet voor mij. Ik weiger om in foute negerkleding te lopen waarbij het er uitziet alsof je je kleding op de groei gekocht hebt of dat je je broek volgescheten hebt. En Footlocker verkoopt bijna niks anders. Nederlandese Footlocker hoef je ook niet te proberen (ik niet in ieder geval). De laatste keer dat ze iets in mijn maat hadden was 5 jaar geleden ofzo.

Bij decathlon hebben ze grotere maten dan XXL. En nee, niet op de tenten afdeling.

In amsterdam is die te vinden. Bij de arena.

Ik haal je bijna in op pushpress :P J/k
Lichte training voor jouw doen.

In amsterdam is die te vinden. Bij de arena.

Ik haal je bijna in op pushpress :P J/k
Lichte training voor jouw doen.

Kep em ook al op internet gevonden, dan hoef ik de deur niet uit en kan ik calorieen sparen, hahaha!

Ja, was idd nog een lichte training want ik was toch nog wat vermoeider dan ik vanmiddag dacht. Dus nadst ik mijn nieuwe schema besproken had in de gym heb ik gewoon maar wat gedaan als bezigheidstherapie. ;)
Volgende week weer het serieuze werk.

There will be a day when also I will play with brutal weights and then easeback say "Rustig traininkje maar goed genoeg voor nu."

Lekker man :D

Terug
Naar boven