MuscleMeat

When a viking goes berserk......

• Topic Starter Topic Starter
Zo, ik ben weer terug uit de hel en vanavond ga ik dus aan mijn eerste training van mijn nieuwe schema beginnen. Even afwachten hoe het gaat vanavond.

Uit de hel :roflol:

Succes vanavond!

succes tonight bro;)

Release the Beast!!!

:hedbang:

Training vanavond:

Vanavond nog niet al te gek gedaan omdat ik komend weekend twee wedstrijden heb (Highland game + Sterkste Man).

Deadlift: (overhands en zonder straps)
1 x 12 x 70
1 x 10 x 100
1 x 8 x 130
2 x 3 x 150
1 x 1 x 170
1 x 2 x 170
2 x 0 x 190 (Fail op grip) :eek:

Front pulldown:
1 x 8 x 80
1 x 8 x 90
1 x 8 x 100

Seated row:
1 x 8 x 80
1 x 8 x 90
1 x 8 x 100

Barbell curl:
1 x 8 x 40
2 x 8 x 60

Mijn grip op de deadlift viel een beetje tegen vandaag maar waarschijnlijk is dat omdat ik weer even een kickstart (lees: schop onder mijn reet) nodig heb om op gang te komen na een weekend gevuld met drank.

zonde van je grip, te hard in die bier flesjes geknepen denk ik zo

zonde van je deadlift, verder wel een nice training!
:thumbs:

Dude..... zelfs ik deadlift 190 en jij failt er 2 x op...... Ik denk dat jij maar eens wat meer moet gaan eten :sukkeltje:

Trouwens Highland training lijkt me echt vet :D

zonde van je grip, te hard in die bier flesjes geknepen denk ik zo

Ondeerschat die whiskeyglazen niet.....

zonde van je deadlift, verder wel een nice training!
:thumbs:

Het was een rustige training om de alcohol eruit te trainen.

Dude..... zelfs ik deadlift 190 en jij failt er 2 x op...... Ik denk dat jij maar eens wat meer moet gaan eten :sukkeltje:

Trouwens Highland training lijkt me echt vet :D

Hahaha, good one! Maareh....dan mag jij mij binnekort eens laten zien hoeveel jij overhands lift....;)

Die HG-training komt goed!

Yep, pronated. Ik kan geen mixed grip omdat ik mijn hand niet ver genoeg kan draaien zonder mijn biceps extreem onder spanning te zetten.
Nu mag ik van de gymeigenaar alleen nog maar pronated en zonder straps deadliften voor mijn grip.

haha die deadlift!!

Geen excuusjes he beest! Wat is er tegen mixed grip als overhands failed?

haha die deadlift!!

Geen excuusjes he beest! Wat is er tegen mixed grip als overhands failed?

Mixed grip is fysiek niet mogelijk voor mij Gijs. Ik heb het al vaker verteld maar ik kan zelfs niet normaal wisselgeld aanpakken in de winkel. Als ik even niet op let rollen de muntjes van mijn hand. :o

lol :D 190kg fail ? :p Waarom geen hook grip ? Of telt dat ook niet als pronated ?

Mixed grip is fysiek niet mogelijk voor mij Gijs. Ik heb het al vaker verteld maar ik kan zelfs niet normaal wisselgeld aanpakken in de winkel. Als ik even niet op let rollen de muntjes van mijn hand. :o

Jij moet maar eens degelijk gaan stretchen lol

jmmr @ the deads bro!!

O ja is waar ook ja, maae ja dan maar hook grip leren, Jesaja zweert erop.

lol :D 190kg fail ? :p Waarom geen hook grip ? Of telt dat ook niet als pronated ?

Nou ja, ik vond het zelf niet zo erg omdat ik toch een rustige training wilde doen. Hook grip heb ik wel eens geprobeerd maar dat werkte toe niet echt bij mij maar misschien moet ik het nog maar eens proberen.

Jij moet maar eens degelijk gaan stretchen lol

Dit is niet iets wat met stretchen op te lossen is. Heeft meer met de mobiliteit van het pols- en ellebooggewicht te maken

zie antwoord bij snoob....;)

O ja is waar ook ja, maae ja dan maar hook grip leren, Jesaja zweert erop.

Nogmaals zie antwoord bij snoob. Maar ik ga het zeker nog een herkansing geven.

Yep, pronated. Ik kan geen mixed grip omdat ik mijn hand niet ver genoeg kan draaien zonder mijn biceps extreem onder spanning te zetten.
Nu mag ik van de gymeigenaar alleen nog maar pronated en zonder straps deadliften voor mijn grip.

I know, ik doelde eigenlijk op onze willy ;)

Terug
Naar boven