- Waardering
- 97
Tnx, het zal zwaar worden maar iemand moet het doen! Ik ga nu echt weg....laterzzz! Succes in Assen!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

zonde van je grip, te hard in die bier flesjes geknepen denk ik zo
zonde van je deadlift, verder wel een nice training!
![]()
Dude..... zelfs ik deadlift 190 en jij failt er 2 x op...... Ik denk dat jij maar eens wat meer moet gaan eten
Trouwens Highland training lijkt me echt vet![]()

Dude..... zelfs ik deadlift 190 en jij failt er 2 x op...... Ik denk dat jij maar eens wat meer moet gaan eten
Trouwens Highland training lijkt me echt vet![]()

haha die deadlift!!
Geen excuusjes he beest! Wat is er tegen mixed grip als overhands failed?

Mixed grip is fysiek niet mogelijk voor mij Gijs. Ik heb het al vaker verteld maar ik kan zelfs niet normaal wisselgeld aanpakken in de winkel. Als ik even niet op let rollen de muntjes van mijn hand.![]()
Mixed grip is fysiek niet mogelijk voor mij Gijs. Ik heb het al vaker verteld maar ik kan zelfs niet normaal wisselgeld aanpakken in de winkel. Als ik even niet op let rollen de muntjes van mijn hand.![]()
lol190kg fail ?
Waarom geen hook grip ? Of telt dat ook niet als pronated ?

O ja is waar ook ja, maae ja dan maar hook grip leren, Jesaja zweert erop.
Yep, pronated. Ik kan geen mixed grip omdat ik mijn hand niet ver genoeg kan draaien zonder mijn biceps extreem onder spanning te zetten.
Nu mag ik van de gymeigenaar alleen nog maar pronated en zonder straps deadliften voor mijn grip.