AndroidHealthClinic

When a viking goes berserk......

decathalon is echt een super winkel

• Topic Starter Topic Starter
Mijn nieuwe schema voor de komende tijd is lekker simpel en basic en de nadruk komt vooral op het in een korte tijd maximale gewichten tillen en wat meer rust tussen de trainingen. Geen ingewikkelde dingen en hoge volumes voorlopig alleen proberen om mijn maximale gewichten te verhogen. De conditietraining moet ik nog inplannen.

Dag 1:
Deadlift
Front pulldown
Seated row
Barbell curls

Dag 2:
Logpress
Upright row
Squat
Leg curls
Standing calf raises

Dag 3:
Benchpress
Incline benchpress
Closegrip benchpress
Frenchpress
Triceps pushdown:

Dag 4:
Eventtraining Strongman/Highland games

mooi schema kerel. ziet er goed uit.

Tnx! Het is lekker simpel maar ik denk dat de opbouw wel te volgen is voor mensen die SM doen. Mijn vriendin ook weer blij dat ik 1 extra avond per week thuis ben. ;)

Mijn nieuwe schema voor de komende tijd is lekker simpel en basic en de nadruk komt vooral op het in een korte tijd maximale gewichten tillen en wat meer rust tussen de trainingen. Geen ingewikkelde dingen en hoge volumes voorlopig alleen proberen om mijn maximale gewichten te verhogen. De conditietraining moet ik nog inplannen.

Dag 1:
Deadlift
Front pulldown
Seated row
Barbell curls

Dag 2:
Logpress
Upright row
Squat
Leg curls
Standing calf raises

Dag 3:
Benchpress
Incline benchpress
Closegrip benchpress
Frenchpress
Triceps pushdown:

Dag 4:
Eventtraining Strongman/Highland games

Ik heb besloten om de cardio gewoon op de trainingsdagen toe te voegen zodat mijn rustdagen ook echt rustdagen zijn (hoewel het qua training geen vereiste is). Vanzelfsprekend zal ik ook bij de eventtraining vaker dingen toevoegen waar flink wat zuurstof nodig is (sledpulls/-drags enz.).

Laatst bewerkt:
Training vanavond:

Mijn laatste training als een "vrij" man want maandag start ik met mijn nieuwe schema en volg ik dat zonder vragen te stellen.
Ik heb niet zwaar getraind omdat ik gewoon nog wat rust wil dus ik heb meer op techniek en diepte gelet.

Squat:
2 x 10 x 70
1 x 10 x 90
1 x 10 x 100
1 x 10 x 110
1 x 10 x 120

Hacksquat:
3 x 10 x ? (geen idee, ik heb de schijven die eronder hingen gewoon laten hangen zonder te kijken hoeveel het was)

Frontsquat:
1 x 10 x 70
1 x 5 x 90
1 x 5 x 100
1 x 5 x 110
1 x 5 x 120

En weer klaar! Hacksquat zal ik niet snel nog een keer doen want ik vind gewoon squatten fijner.
Nu ga ik genieten van vier dagen totale rust. Morgen vertrek ik voor een lang weekend naar Centerparcs en dan ben ik maandagmiddag weer zodat ik s'avonds aan mijn nieuwe schema kan beginnen.

lekker man ff een paar dagen rust :) zodat je straks in amsterdam lekker fris bent ;)

zelfde probleem als snoob heeft, blijkbaar is die hacksquat-machine niet berekend op het brute postuur van strongmen!!
:thumbs:

Lekker traininkje, geniet van de rust bro' :cool:

lekker man ff een paar dagen rust :) zodat je straks in amsterdam lekker fris bent ;)

Was dat maar waar. Ik heb de dag voor Amsterdam een highland game waar ik ook voluit moet gaan dus ik zal niet helemaal "fris" zijn, haha!

zelfde probleem als snoob heeft, blijkbaar is die hacksquat-machine niet berekend op het brute postuur van strongmen!!
:thumbs:

Nah...de machine is wel op grote mensen berekent want die trainen daar genoeg maar ik vind het gewoon niet lekker aanvoelen.

ben heel benieuwd jaar dat schema... ik ga het volgen (deed ik sowieso al)

Veel plezier man!

Dank je Ivo!

Hee je bent er nog! Veel plezier ja!

sterkte :D

Terug
Naar boven