- Waardering
- 97
Ah...sorry! Even te snel gelezen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd, beetje stretchen of hook grip doen. Pak je stukken meer.
Edit; Ben een beetje laat zo te zien met mijn reactie,![]()

Yep, pronated. Ik kan geen mixed grip omdat ik mijn hand niet ver genoeg kan draaien zonder mijn biceps extreem onder spanning te zetten.
Nu mag ik van de gymeigenaar alleen nog maar pronated en zonder straps deadliften voor mijn grip.
Mixed grip is fysiek niet mogelijk voor mij Gijs. Ik heb het al vaker verteld maar ik kan zelfs niet normaal wisselgeld aanpakken in de winkel. Als ik even niet op let rollen de muntjes van mijn hand.![]()

Was het eigenlijk niet hoor maar het klinkt lekker dramatisch en een stuk stoerder dan "ik heb zo'n leuk weekend gehad in Centerparcs met mijn schoonmoeder".
Wussy!!
Waarom moet je je grip trainen d.m.v. pronated deadliften. Op de wedstrijd mag je toch ook straps gebruiken?

Mixed grip is fysiek niet mogelijk voor mij Gijs. Ik heb het al vaker verteld maar ik kan zelfs niet normaal wisselgeld aanpakken in de winkel. Als ik even niet op let rollen de muntjes van mijn hand.![]()
... respectVage redenering hoor van die deadlift. Wat is voor jou het belangrijkste? Sterkere supportive grip of sterkere rug? Als grip dan toch zo belangrijk is, doe je deads dan met straps of hook grip en train daarna die grip kapot. Je kan toch onmogelijk een sterkere rug bouwen met deadlifts die maar 40kg boven je BW zitten?
Dat je niet meer stretcht snap ik ook niet echt. Je was te stijf om een barbell vast te houden bij het squatten, te stijf om muntjes aan te nemen in de winkel. Moest het ooit zo ver komen bij mij, dan zou ik 2x per dag gaan stretchen want ik kan me inbeelden dat zo stijf zijn je levenskwaliteit naar beneden haalt en dat kan toch de bedoeling niet zijn.
Doe jij ook niet een beetje te veel wedstrijden? Ieder weekend lijkt het wel van dat, zo kan je tijdens de week nooit doortrainen. Telkens inhouden voor het weekend. Is je doel even sterk blijven en veel wedstrijden draaien? Of sterker worden en dat dan op wedstrijd tonen? Want om eerlijk te zijn, denk ik dat je, mede door die vele wedstrijden, niet echt veel hebt kunnen winnen het afgelopen jaar.
Ik weet dat iedereen voor mij alleen maar positieve dingen zegt en dat je erg geliefd bent, maar ik hoop dat je met kritiek ook kan omgaan. Al is het dan van een student die wat lastig loopt door z'n examens.

Ik had ook een keer kritiek, toen at hij me bijna op......![]()

Beescht! Wel jammer van je deadlift man, pronated zou toch een eitje voor je moeten zijn![]()

Hey viking, hebben ze op je oude gym(health club?) geen yoga?Misschien is dat iets voor jou.. Ik vind het alleen moeilijk om een mental image te maken van jou tussen vrouwtjes van tussen de 35 en 60 jaar die aan het yoga'en zijn.