XXL Nutrition

When a viking goes berserk......

Gaat het al weer wat? Succes alvast met de wedstrijden hond!

• Topic Starter Topic Starter
Balen :( Hoop voor je dat je morgen heul erg hard hersteld.

Dan klink je als een jonge puppie dan als een walrus :roflol:

In ieder geval beterschap!!!(overigens durf ik zo'n dingen alleen op internet tegen jou te zeggen).

Run Rawplayer Run!!!

Update:

Gisteravond een paar hele heftige hoestbuien gehad waarbij ik wat slijm kwijt ben geraakt (ik zal jullie de details besparen :p) waarna het hoesten iets minder geworden is. De hele situatie is nu veranderd in een flinke verkoudheid waarbij gelukkig mijn neus niet heel erg verstopt zit dus ik heb gewoon lucht.
Mijn keel voelt aan alsof er schuurpapier in zit en mijn stem is ook niet wat het normaal is maar ik heb lucht en minder hoest. Positief dus.

De Highland game zal onder deze omstandigheden niet al teveel problemen opleveren (ook al is het natuurlijk niet optimaal) maar de SM van Amsterdam zal niet makkelijk worden omdat ik daar wat meer zuurstof voor nodig heb. Maar afzeggen is nog steeds geen optie en wie weet verbeterd mijn situatie nog verder want het verschil met gisteren is ook al vrij groot.

Laatst bewerkt:
Kan je niet nog ergens een sauna en/of stoombad induiken? Ff lekker zweten en ontspannen!

Kan je niet nog ergens een sauna en/of stoombad induiken? Ff lekker zweten en ontspannen!

Als ik daar de tijd voor had zou ik het wel doen maar helaas heb ik het een beetje te druk. Maar ik ga vanavond zeker nog wel een tijdje onder een hete douche staan (heb ik gisteren ook gedaan) met lekker veel stoom.

Nou zeg, en dan zeg je niet eens ff wat. :(

Jaccoooooo, sterkte!!! :aai:

Ik zag jou en tjok ook zitten ja... Sorry, maar ik vind het altijd zo raar om je voor te stellen aan mensen die je normaal alleen van een forum kent :roflol: En als ik met andere mensen praat die ik de eerste keer ontmoet op een event vind ik het dood normaal(zit vast tussen de oren :p).

Ik zag jou en tjok ook zitten ja... Sorry, maar ik vind het altijd zo raar om je voor te stellen aan mensen die je normaal alleen van een forum kent :roflol: En als ik met andere mensen praat die ik de eerste keer ontmoet op een event vind ik het dood normaal(zit vast tussen de oren :p).

Hihi. :D Ik had wel ff verwacht dat je hallo zou komen zeggen, maar ja... :p

Komt vast nog een volgend event waar we aanwezig zijn... Sowieso 18 augustus in Merchtem(Belgie) en 26 juli in Bazel(Belgie), jullie ook?

Terug
Naar boven