XXL Nutrition

When a viking goes berserk......

Haha die eigenaar houdt je wel kort hé :D Lekkere training wel. Tis misschien wel beter zo dat je techniek eerst goed leert want kracht heb je toch.

• Topic Starter Topic Starter
Ah, dan kan ik toch de opmerking maken van dat kinderen en oude mensen eigenwijs zijn en toch doen waar ze zelf zin in hebben :p

Dan kan ik terugantwoorden dat wijsheid met de jaren komt en dat ik daarom nu naar goede adviezen luister ipv eigenwijs te zijn.;)

Haha die eigenaar houdt je wel kort hé :D Lekkere training wel. Tis misschien wel beter zo dat je techniek eerst goed leert want kracht heb je toch.

Yep, eigenlijk wel. Waar ik nu nog een beetje aan moet wennen is dat hij gewoon zegt dat ik minder moet doen voor meer resultaat terwijl ik normaal een gymjunkie ben. Maar de resultaten van de mensen die daar trainen liegen er niet om dus ik ga braaf luisteren.

Ondanks de lichte trainingen toch een soort van spierpijn. Waarschijnlijk nog een nasleep van het weekend, haha!

K*tzooi, ik loop al vanaf vorige week te blaffen als een zeehond. Constant een vervelende kriebelhoest die lekker vastzit. Hopelijk is het voor het weekend over of als het maar in ieder geval niet erger wordt nu ik rust hou.
Het weekend wordt toch al zwaar genoeg ook zonder irritante dingen erbij.

Op zich ook wel balen dat de wheelflip nu in de laadrace zit in Amsterdam want meestal gaat mijn rug redelijk stijf worden na een deadliftonderdeel (cardeadlift) waardoor het voor mij heel moeilijk gaat worden om met mijn handen onder de band te komen. Het wordt ook wel even afwachten wat vooruitwerking die Highland game de dag ervoor gaat hebben want daar moet ik ook voluit gaan omdat hij meetelt voor het NK.

Ik ben heel benieuwd wat het weekend brengt....

Nou... naar mijn mening kan het dan ook te maken hebben met het irritante weer(warm,broeierig benauwd).

Zou kunnen...ik heb het van vlak na de wedstrijd 1,5 week geleden. Misschien een koutje dat niet door wil zetten (daarom ben ik ook bang dat dat wel gebeurt als ik nu ga rusten) of misschien toch wel iets van hooikoorts ofzo. Ik weet het niet....dus dan maar rustig afwachten wat er gebeurt.

K*tzooi, ik loop al vanaf vorige week te blaffen als een zeehond. Constant een vervelende kriebelhoest die lekker vastzit. Hopelijk is het voor het weekend over of als het maar in ieder geval niet erger wordt nu ik rust hou.
Het weekend wordt toch al zwaar genoeg ook zonder irritante dingen erbij.

Op zich ook wel balen dat de wheelflip nu in de laadrace zit in Amsterdam want meestal gaat mijn rug redelijk stijf worden na een deadliftonderdeel (cardeadlift) waardoor het voor mij heel moeilijk gaat worden om met mijn handen onder de band te komen. Het wordt ook wel even afwachten wat vooruitwerking die Highland game de dag ervoor gaat hebben want daar moet ik ook voluit gaan omdat hij meetelt voor het NK.

Ik ben heel benieuwd wat het weekend brengt....

We hebben een sterke B-poule zaterdag met Johan Bruinsma (winnaar Assen én Roden), Marco van Asselt (3 x top 3), Johny de Zutter (stootte bijna 10 meter !) en wellicht wel onze vriend Urbanus.....
Dus onderschatting kost je punten !

We hebben een sterke B-poule zaterdag met Johan Bruinsma (winnaar Assen én Roden), Marco van Asselt (3 x top 3), Johny de Zutter (stootte bijna 10 meter !) en wellicht wel onze vriend Urbanus.....
Dus onderschatting kost je punten !

Ik onderschat niets, daarom is het ook zo irritant dat ik nu dat hoestje te pakken heb. Mijn kracht zal er niet minder om zijn maar het is wel een storende factor. Nu maar hopen dat mijn tegenstanders zich meer ergeren aan mijn gehoest dan ik...:D

Daniel moet je ook niet vergeten/onderschatten!11!

:roflol:

Je kan nog altijd je geheime wapen inzetten (kids). :)

Potverdomme, die k*thoest gaat maar niet over. Ik heb steeds hoestbuien en mijn keel begint rauw aan te voelen en mijn kop staat op springen.
Het zou wel heel zuur zijn als ik zwaar ziek ben dit weekend.......
Ik ben niet van plan om wedstrijden af te zeggen want ik heb de punten nodig voor de highland games en ik wil Amsterdam ook niet missen.
K*tzooi.....over slechte timing gesproken want na het weekend heb ik 3 weken geen wedstrijden dus dan zou het minder erg zijn.
Nou ja, misschien valt het mee......

Moet je ff naar de apotheek wat voor halen man, niets is zo vervelend als de hele dag blaffen!

Moet je ff naar de apotheek wat voor halen man, niets is zo vervelend als de hele dag blaffen!

Nee, dat is echt zwar k*t omdat je op het laatst gewoon koppijn er van krijgt.
Mijn vriendin gaat vandaag wat halen en toen ze gisteravond uit haar werk kwam wist zij nog tabletten op te duikelen die het slijm los moeten maken. Daar ben ik gisteren nog mee begonnen en het begint gelukkig al een beetje lost te komen. Het hoesten wordt nu nog niet direct minder maar hopelijk is het dan tegen het weekend al een stuk verbeterd.

als je nog ff doorblaft word een hond nog jaloers!!

j/k;)

sterkte zondag bro;)

Terug
Naar boven