- Waardering
- 97
Tnx, zal ik doen. Ik heb ook weinig keus want ik word tegenwoordig goed in de gaten gehouden.
Tja....ik word al een dagje ouder he!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ah, dan kan ik toch de opmerking maken van dat kinderen en oude mensen eigenwijs zijn en toch doen waar ze zelf zin in hebben![]()

Haha die eigenaar houdt je wel kort héLekkere training wel. Tis misschien wel beter zo dat je techniek eerst goed leert want kracht heb je toch.
Misschien eens gaan stomen met poho olie(http://www.avogel.nl/webwinkel/producten/cinuforce_stoomdruppels.php) met de hoop dat je alles uit je hoofd snottert...
K*tzooi, ik loop al vanaf vorige week te blaffen als een zeehond. Constant een vervelende kriebelhoest die lekker vastzit. Hopelijk is het voor het weekend over of als het maar in ieder geval niet erger wordt nu ik rust hou.
Het weekend wordt toch al zwaar genoeg ook zonder irritante dingen erbij.
Op zich ook wel balen dat de wheelflip nu in de laadrace zit in Amsterdam want meestal gaat mijn rug redelijk stijf worden na een deadliftonderdeel (cardeadlift) waardoor het voor mij heel moeilijk gaat worden om met mijn handen onder de band te komen. Het wordt ook wel even afwachten wat vooruitwerking die Highland game de dag ervoor gaat hebben want daar moet ik ook voluit gaan omdat hij meetelt voor het NK.
Ik ben heel benieuwd wat het weekend brengt....
We hebben een sterke B-poule zaterdag met Johan Bruinsma (winnaar Assen én Roden), Marco van Asselt (3 x top 3), Johny de Zutter (stootte bijna 10 meter !) en wellicht wel onze vriend Urbanus.....
Dus onderschatting kost je punten !

....Hm, zeker weer zo'n eendagsvlieg!Moet je ff naar de apotheek wat voor halen man, niets is zo vervelend als de hele dag blaffen!